Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 25 ... 188 189
Pro4Cycling

hoe meer ik over de selectie nadenk, des te meer opties/ mogelijkheden ik bedenk en des te meer twijfels ik krijg over de te volgen strategie. Ik zal blij zijn als t morgen 13:15 is...

Daan Brakenhoff

Shitt, Eindelijk tevreden over mijn selectie moeten we Covi(d) vervangen...

Daan Brakenhoff

'@Kevin,
Weer de Ineos kopman thuis gelaten? In de Giro had je in ieder geval gelijk..

Ragnar Lolbroek

Covi van de startlijst. Moeten we de naam toch niet gaan veranderen in Alessandro Covid.
Dan vervangen we hem maar door Champoussin.

Ab Normaal

'@Signore
Ha, dat had ik ook precies in gedachte.

lautje

Ik wist niet dat Carapaz voor ritzeges ging, nu toch aan het twijfelen... https://www.wielerflits.nl/nieuws/vuelta-2020-ineos-grenadiers-aast-op-succes-met-chris-froome-en-carapaz/

Ludi

Ik kan daar geen bron van vinden.

Daan Brakenhoff

Ik geloof ook echt niet dat Ineos tegen beter weten in nu alle ballen op een klassement met Froome gaat zetten. Carapaz heeft veel meer kans op de eindzege en dat zullen ze bij Ineos ook wel weten

lautje

Ja nu je het zegt... ben benieuwd waar Wielerflits dat vandaan heeft gehaald

hartstikkebedankt

Het gaat juist in tegen artikelen op andere websites.

kevinraar

heb weer ineos thuis gelaten

Niballie

Ik vermoed een vertaalfout/gevalletje 'te snel gelezen' van deze website: https://www.cyclingweekly.com/news/racing/vuelta-a-espana/ineos-grenadiers-confirm-line-up-to-support-chris-froome-at-the-vuelta-a-espana-472969

Ludi

Ja en dit verkeerd hebben vertaald

https://www.cyclingnews.com/races/vuelta-a-espana-2020/preview/

Jori

WF vindt het altijd leuk om met de "dagjesmensen" te sollen, zie ook voorbeschouwing van algemeen klassement giro, waar ze nog doodleuk Oomen tipten ;) Het is pas definitief als Youri het in zijn Vuelta-tips zet,

Laatst gewijzigd
Rawolf

Dat Covi niet rijd kan ik niks over vinden, ik vertrouw de website van de organisatie niet helemaal.

puntenjager

Laatste 2 plaatsen voor Woods/Champoussin of Poels/Soler?

Genomico

Geen sprint in Madrid betekent dat Moschetti en Mareczko relatief interessanter worden t.o.v. de andere sprinters, want die halen Madrid sowieso nooit. Al vraag ik me af of die 2 überhaupt 2x aan het sprinten gaan toekomen. Maar als de rit naar de Tourmalet wordt aangepast zou dat toch zomaar kunnen.

Laurenesi

Mareczko haalt de eerste rit niet eens. Ken niemand die zo slecht klimt als die gozer...

StijnvanA_

Mareczko komt inderdaad nog geen drempel over, die zal snel OTL'en

Ajvenema

Het is ook wel echt grof dat ze Mareczko precies deze Vuelta laten rijden...

Ragnar Lolbroek

Ja die Sajnok lacht Dr. Evil-gewijs en denkt: Ja Jakob doe jij maar. Ik ga lekker in de zetel. :)

Landeirovic

Covi was gisteren nog aan het trainen in Spanje. Uae zelf heeft niets gezegd dat hij vervangen is. Al moet ik wel zeggen dat Rui Oliveira ook op het vliegtuig naar Spanje zit.

ivo001

Had stiekem gehoopt dat EF nog met Bisegger zou komen.

Jasperdewaal11

Pfff zijn er nog mensen die het aandurven om Roglic eruit te laten ?

KV

Nee
Maar kan wel eens goed meevallen. Die man zal misschien ook wel eens moe worden.

1 2 ... 25 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.