Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 26 ... 188 189
Rim Brakes

Dumoulin & Soler (om de tridente compleet te maken)
of
Pinot & Gaudu?

hartstikkebedankt

Als de eerste ritten als laatste waren dan had ik het wellicht serieuzer overwogen

Ceramiche Ariostea

Op de startlijst van Cyclingfever wordt inmiddels melding gemaakt dat Cavagna de plaats van Archbold zou innemen. Toch wel een interessante om als aanvaller en tijdrijder te overwegen.

DaantjebWazabi

Het lastige is, of je een risico wil nemen met iemand mee te nemen die een rit kan winnen als z’n kopman tegenvalt, maar anders niks presteert.

arnoldv

Cavagna inmiddels ook aangemeld op PCS

arjenzvob

En Cavagna staat ook bij Scorito

Ludi

Voor die prijs had ik em in de giro sowieso meegenomen. Puntenkanon geweest!

Laatste 4 plekkies. Gaat beetje tussen woods of gaudu, de rest vormt zich wel mee. Iemand wijsheid? :p

Fuglsangria

Het wordt toch geen Roglic, kans dat Dumoulin (60/40) kopman wordt acht ik groter dan in de Tour (70/30), waarmee je dus 2 miljoen zou besparen. Daarnaast geeft Jumbo-Visma aan dat ze langer op meerdere paarden willen gokken dan in de Tour, waardoor Dumoulin dus langer en vaker hoog in de punten komt.

hartstikkebedankt

"Unfortunately, @Theflyingmullet hasn’t recovered from the gastroenteritis that prevented him from racing Scheldeprijs last week and won’t be at the start of #LaVuelta20. He will be replaced on our team for the season’s last Grand Tour by @remicav . Wishing Shane a full recovery!"

ivo001

Om het gebrek aan sprinters toch wat op te vangen zit ik te overwegen wat plek vrij te maken.
Dumoulin, Pinot en Kuss durf ik eigenlijk niet zo goed eruit te halen. Dumoulin omdat hij bij de bookmakers goed wordt aangeschreven voor het klassement, Pinot vanwege zijn koerswijze, en Kuss vanwege zijn potentie.

Ben nu aan het overwegen om Woods en D Martin in te ruilen voor Philipsen en Van Der Sande. Echter geen idee met welke ambities woods en d martin meerijden? Gaan ze voor het klassement, of pikken ze wat ritjes uit? Voor het klassement staan ze beide zeer slecht bij de bookmakers, maar beide lieten in de ardennenklassiekers zien toch redelijk in vorm te zijn.

Rim Brakes

Roglic zou je normaal gezien alleen weglaten als geld een probleem is.
Geld is absoluut geen probleem in deze editie van La Vuelta, dus Roglic gaat er bij mij sowieso in.
Het is eerder de zoektocht naar 'de meest geschikte puntenpakker' die deze Vuelta lastig maakt.

Jasperdewaal11

hmm Chaves / I. Izagirre / Gaudu ?? Heb nu nog Chaves omdat ik stiekem wel wat verwacht maar dat doe ik zeker ook van Izagirre

danusz1986

'@Jasper
Geen van de bovenstaande 3!

Starlynk

'@ivo001 : "Our Head Sports director in the Vuelta , Oscar Guerrero : “Dan is our leader. The goal is to go for stage wins, but we will see if he is also able to fight for a top GC placing.”"

Daan Brakenhoff

Wie verwachten jullie dat er gaat sprinten bij Lotto-Soudal? Thijssen en Dewulf zijn ook rappe mannen

Rawolf

Thijssen I guess, maar ik neem m niet. Met 3 sprintetappes ga ik (weer) voor een 12 man bergteam.

Eerste etappe heb je dan namen als Poels en Formolo op de bank dus dat word hopen dat je de goede eruit weet te pikken in de eerste dagopstellingen (:

JellevanderLinden

'@Daan ik verwacht bij Lotto eerder Tosh Van Der Sande als sprinter. Doet hij al jaren verdienstelijk in de Vuelta

Edit: oh nee Rawolf heeft gelijk. Zie in hun berichtgevingen Thijssen als sprinter benoemd staan

Laatst gewijzigd
bart1e

MAS, Pinot, martinez, zijn de 3 mannen van 3,5 miljoen die mij hoofdpijn bezorgen. MAS nemen is wat minder risico maar als pinot gewoon goed is en blijft een meer aanvallender rijder. Martinez ook een heerlijke renner die zich ondanks zijn val toch goed liet zien in de tour alleen deelt wel het kopmanschap met Woods. Nog even een nacht over slapen!

daan_zeelen_811806

Ook hier flink aan het twijfelen tussen de Franse kemphaan en de Spaanse.
Al meerdere malen geschoven met Pinot en Valverde....
Denk dat ik mijn keuze heb gemaakt met Valverde maar blijf steeds twijfelen

Jasperdewaal11

'@ Daan en jouw alternatief zou dan zijn wie ? Poels ??

Pom titcock

En dan ineens staat daar het team van superheldkuijer. Waar de ploegleider in andere rondes nog wel eens de mist in ging door te veel te twijfelen en er te lang naar kijken, is het nu in een dagje gepiept. Flink bespaard op de rappe mannen waardoor er een gigantisch mooi bergteam staat. Dit kan niet anders dan een bekertje achter de naam worden wordt er al geroepen over deze formatie

danusz1986

'@Jasper

Heb in die rol De la Cruz en Soler en zijn allebei ook goedkoper.

Laatst gewijzigd
Jalabert88

Heeft iemand nog iets kunnen lezen over de rolverdeling binnen Movistar? Vooralsnog zit ik met de tridente, maar vraag me af of Soler meer dan een knechtenrol gaat krijgen. Vorig jaar verdienstelijk 7e met mooie aanvallen, nu zit Mas echter in de weg. Op verschillende Spaanse media wordt vooral de rol van Mas uitgelegd. Iemand nog persoonlijk met Soler gesproken, was toch de beoogde kopman voor de giro. Zouden ze hem daarvoor niets hebben terug beloofd?

Jasperdewaal11

'@Daan De la cruz heb ik idd ook met Soler ben ik wat terughoudend aangezien ik anders 3x movistar heb :P

DenGroen

Heeft iemand tips?

Wie zal ik kiezen voor mijn team Bagioli of Mohoric

En is Poels goed genoeg voor de vuelta anders kan ik namelijk Bagioli en Mohiric allebei doen en heb dan nog €1.250.000 over voor verdere verbeteringen?

1 2 ... 26 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.