Het wordt toch geen Roglic, kans dat Dumoulin (60/40) kopman wordt acht ik groter dan in de Tour (70/30), waarmee je dus 2 miljoen zou besparen. Daarnaast geeft Jumbo-Visma aan dat ze langer op meerdere paarden willen gokken dan in de Tour, waardoor Dumoulin dus langer en vaker hoog in de punten komt.
Om het gebrek aan sprinters toch wat op te vangen zit ik te overwegen wat plek vrij te maken.
Dumoulin, Pinot en Kuss durf ik eigenlijk niet zo goed eruit te halen. Dumoulin omdat hij bij de bookmakers goed wordt aangeschreven voor het klassement, Pinot vanwege zijn koerswijze, en Kuss vanwege zijn potentie.
Ben nu aan het overwegen om Woods en D Martin in te ruilen voor Philipsen en Van Der Sande. Echter geen idee met welke ambities woods en d martin meerijden? Gaan ze voor het klassement, of pikken ze wat ritjes uit? Voor het klassement staan ze beide zeer slecht bij de bookmakers, maar beide lieten in de ardennenklassiekers zien toch redelijk in vorm te zijn.
MAS, Pinot, martinez, zijn de 3 mannen van 3,5 miljoen die mij hoofdpijn bezorgen. MAS nemen is wat minder risico maar als pinot gewoon goed is en blijft een meer aanvallender rijder. Martinez ook een heerlijke renner die zich ondanks zijn val toch goed liet zien in de tour alleen deelt wel het kopmanschap met Woods. Nog even een nacht over slapen!
En dan ineens staat daar het team van superheldkuijer. Waar de ploegleider in andere rondes nog wel eens de mist in ging door te veel te twijfelen en er te lang naar kijken, is het nu in een dagje gepiept. Flink bespaard op de rappe mannen waardoor er een gigantisch mooi bergteam staat. Dit kan niet anders dan een bekertje achter de naam worden wordt er al geroepen over deze formatie
Heeft iemand nog iets kunnen lezen over de rolverdeling binnen Movistar? Vooralsnog zit ik met de tridente, maar vraag me af of Soler meer dan een knechtenrol gaat krijgen. Vorig jaar verdienstelijk 7e met mooie aanvallen, nu zit Mas echter in de weg. Op verschillende Spaanse media wordt vooral de rol van Mas uitgelegd. Iemand nog persoonlijk met Soler gesproken, was toch de beoogde kopman voor de giro. Zouden ze hem daarvoor niets hebben terug beloofd?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.