'@kj het is een beetje wat je wil. Martinez claimt voor een klassement te gaan/podium te gaan bij EF, aldus een recent Spaans artikel. In een Frans artikel staat dat Gaudu op gelijke hoogte begint met Pinot. Aldus Pinot zelf. Daarnaast zou hij volgens zijn trainer de beste wattages in tijden trappen. Aldus zou ik zeggen, zoek je een aanvaller/puncher, pak Woods, zoek je een aanvulling op je klassementsmannen, pak je Gaudu
Goed om te zien dat ik niet de enige ben die twijfel over Pinot. Heb hem er nu wel in staan, maar dat maakt mijn sprintteam erg karig (1 A-sprinter, 2 B-sprinters en 3-C sprinters). Als ik Pinot eruit haal kan ik sowieso een C-sprinter upgraden en heb wellicht ook nog geld voor een andere klimmen (categorie 1-2 miljoen).
De afgelopen keren heb ik altijd Pinot in mijn team gehad, maar die heeft het nooit waar gemaakt. Heb alleen last van FOMO, zeker me dat nu overkomen is in de Giro met Sagan.
'@wielerspieler, niet van de ploeg zelf. Maar beter als niks, zie hieronder
https://www.hln.be/genk/gerben-thijssen-is-tevreden-over-tijdrit-in-riemst-wel-meer-verwacht-van-de-spurten~a78bb90b/
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/lotto-soudal-neemt-7-belgen-mee-naar-vuelta-geen-plaats-voor-gilbert/ar-BB1a6idw
En Tosh zelf: Na een lastige etappe met een klein groepje sprinten, daar liggen mijn kansen. En dat is vanaf morgen alvast het plan in mijn zesde Vuelta”, zo vertelt Tosh Van der Sande. “In de Vuelta hebben we voldoende zware ritten, we gaan veel aanvallen, zoals we ook in de huidige Giro doen.
Soort van Hodeg/Ballerini-rolverdeling blijkbaar.
"C'est la première fois que j'arrive sur Grand Tour sans l'optique du général. Il y a plusieurs interrogations. J'espère retrouver des sensations et une forme acceptable au fil des jours. J'ai eu une préparation difficile, mais j'avais envie d'être là. Je ne suis certainement pas à 100% contrairement à ce que je me suis dit durant mon entraînement. J'ai envie de faire une belle Vuelta. Je n'avais pas envie de finir l'année sur le Tour de France. J'espère que cette épreuve va me remettre dans le bon chemin pour passer un hiver correct. Je compte sur la Vuelta pour reprendre du plaisir que je n'ai pas pris depuis assez longtemps maintenant", explique Thibaut Pinot durant sa conférence de presse.
Klinkt toch niet zo hoopvol. Voorlopig heb ik hem wel mee, maar vrees tegen beter weten in. Eventueel nog proberen upgraden naar Dumoulin, maar ook hij klinkt (opnieuw) wat zeurderig in zijn interviews
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.