Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 28 ... 188 189
Jasperdewaal11

He ? @Daan ik zie je volgens mij vaak genoeg op het forum voorbij komen dat je dit toch moet weten

danusz1986

'@KV

Daarom stelde ik hem ook haha.

danusz1986

'@Jasper

Ja sinds vorig jaar intensiever gaan volgen. Alleen heb ik nog nooit een renner meegenomen voor teampunten en eventuele top 20 plekken.

Daan Brakenhoff

Wie denken jullie dat de 4 sprintjes hier gaat winnen? Vind het vrij vervelend dat Bennett 500k duurder is dan Ackermann...

Ajvenema

'@daan: jahoor, je hoeft niet ook de kopman te hebben! Zou wel grappig zijn voor de dynamiek van het spel trouwens als dat wél zou zijn.

Ok, ik duik wel weer in de 500k bak jongens:)

Denken jullie dat het een wezenlijk verschil maakt of je bennett of ackerman kiest? Ik neig naar bennett, vooral door de quickstep-factor, maar het zou me ook niet verbazen als ze even goed gaan scoren...

Daan Brakenhoff

Als het zo’n verschil wordt zoals bij Démare en Gaviria kan je zeker veel verliezen als je de verkeerde hebt gekozen. Maar ik verwacht inderdaad ook weinig verschil dit keer

daandej

Wie kiezen jullie pinot , martinez of mas ?

Andross

Van die 3 namen zeker Mas, twijfel zelf nog tussen Valverde en Pinot

Pim96

Ik ben normaal gesproken niet zo van de teampunten. Denk dat ik toch nog even rond neus bij Jumbo, Bora, DQS en Ineos. Als ik alleen al zie hoeveel punten ik momenteel binnen hark met DQS in de giro is dat wel de moeite waard.

Wielrennertje

Mijn team staat! Ga er niet meer aanzitten en zeker geen interviewtjes meer lezen. Last-minute veranderingen na het lezen van een interview pakken bijna nooit goed uit. Ik heb van de week besloten Pinot toch nog een (laatste) kans te gunnen. Als die goed is, pakt hij een sloot punten die je niet wil missen. Punten die ik Dumoulin minder snel zie pakken, doordat Pinot vaak toch wat vaker van voren te vinden is.
Nu mijn team compleet is, valt mij wel op hoe ruim het budget eigenlijk is. Weinig dure mannen die je thuis hoeft te laten.

danusz1986

'@Daan

Wordt voor mij de keuze tussen Bennett/Liepins(eventueel andere 500k) of Ackermann met Steimle (voordeel kan ook tijdrijden al is daar maar eentje van.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Waar ik gek van wordt is de keuze Dion vs Robbert.. Ik ben een beetje bang dat ze gaan verdelen... dat zou super ruk zijn...

Neig meer naar de jeugd.

madeinstars

'@wielrennertje ik weet nog dat ik Ballerini er uit klikte omdat hij in een interview zei dat ze voor Hodeg gingen rijden in de sprints... Dat ga ik inderdaad nooit meer doen.

Daan Brakenhoff

Iemand een interview gevonden over de rol van Cort deze Vuelta. Hij lijkt bij EF wel weer de juiste ploeg voor hem gevonden te hebben. Als hij zich ook gaat mengen in de sprints zie ik wel een stuk of 6/7 kansen voor hem

madeinstars

Als je Steimle overweegt, kan je beter voor 250 k minder Cavagna nemen

Wielrennertje

'@madeinstars Precies! Heb die ochtend nog een hoop zitten puzzelen en toen uiteindelijk toch de gok maar genomen en hem meegenomen. Dat pakte goed uit.

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Made

Die heb ik ook al;) Dus ga denk ik voor Bennett/Selig/Cavagna.

S. Dauert

Waarom reed Mohoric eigenlijk geen deuk in een pakje boter in de Tour?

danusz1986

Omdat waarschijnlijk alles op Landa was gezet.

Lo Zar

'@Daan. Waar heb je dat interview opgedaan? En hoe zou het zijn met zijn vorm? (hij was toch positief getest voor corona na de Tirreno?)
;-)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@aanklampen
Die gaan verdelen. Doen ze het hele seizoen al.

arjenzvob

'@Aanklampen, er is gecommuniceerd dat Smith de man voor de sprints is.

hartstikkebedankt

Ik mis deze Vuelta een beetje de Dylan Teuns van de afgelopen jaren. Een goede renner van 1 of 1,5 miljoen waarvan je vantevoren weet dat hij geen klassement gaat rijden en die je in zware vluchtersritten op kunt schrijven voor 4x top-7. (Dus niet iemand die het 4 tot 7 keer probeert maar gewoon niet goed genoeg klimt)

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Dit is het interview wat ik gevonden heb. Vroeg me af of er ergens meer duidelijk gemaakt is want hieruit kan je nou niet halen of hij mee gaat sprinten of niet. Wel zegt hij dat hij 2 weken helemaal niet gefietst had door corona en hij niet goed weet hoe het met de benen zit. Zijn doel deze vuelta zijn etappe overwinningen, in ieder geval zegt hij dus niets over knechten voor DFM/ Woods.

https://sport.tv2.dk/cykling/2020-10-19-usikker-cort-er-udtaget-til-vueltaen

Lo Zar

Dank Daan. Dit zegt me genoeg.

1 2 ... 28 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.