Mijn ploeg staat. Maar ik ben zo bang voor een fantastische Pinot dat ik niet uit sluit dat ik hem op het laatst alsnog pak. Dat gevoel dat je als je hem niet hebt, hij het goed gaat doen. Kies je hem wel, haakt die morgen al af...
Nu staat die er dus niet in, maar ja... denk dat velen hem niet meer nemen, en dat maakt hem misschien juist weer aantrekkelijk.
Moeilijk, moeilijk.....
Mijn team staat zo goed als, twijfel alleen over mijn laatste ak/klimmer van 1,5 miljoen. Had Chaves een tijd erin, maar durf het toch niet met hem aan. Nu Sosa erin staan, eigenlijk hopende/verwachtende dat Froome er snel doorheen zakt en evt zelfs afstapt en hij meer vrijheid zal krijgen zoals ook al bij Ineos was in de Tour en Giro nu. Die dekselse Carapaz is er natuurlijk nog om voor te werken, maar op een of andere manier heb ik het idee dat die bergop toch voor zichzelf fietst. Dan Martin staat eigenlijk op de zwarte lijst na de Tour van vorig jaar, maar is met zo'n parkour toch altijd ergens interessant. Jullie nog andere voor en tegens voor de 1,5m klimmers? Overigens staat Gaudu er bij mij al in, dus zoek nog een 2e 1,5m renner
'@Daan dank hiervoor! Cort eruit en Manzin erin voor hem. Met dat geld G. Martin out, T. Dumoulin in en G. Bennett out en nog een plekje over voor een 500k renner. Geschke vs Champi vs G. Izagirre vs Mate vs Madrazo vs een willekeurig Subweb talent. Ik ga er eens rustig een nachtje over slapen...
Ik blijf cirkelen rond Guillaume Martin+Jan Hirt of Dan Martin+ Gaudu. Guillaume eindigde nog relatief kort in het WK of LBL, dus lijkt me nog wel ok.
Ik zie Guillaume sneller top 10 rijden dan Gaudu of Dan Martin, maar is ook wel veel duurder. Gaudu heeft Pinot voor zich en Dan kijkt in eerste instantie naar ritwinst. Hirt (of Großschartner) is dan gewoon 'klimmer 11'
Ik ga het niet doen. Zonder Pinot dus. Die kan morgen fluitend met drie fietslengtes winnen, en dag er na achter de bus hangen. Dat gevoel, van houdt die het wel vol.... twee weken lang.... daar heb ik geen zin in. Ik wil rust in de tent.
Heb een redelijk save team staan denk ik. Dat is dan als er morgen meteen gas gegeven gaat worden door de echte ak mannen. Gaat het bv naar vluchters, of mannen als Wellens of zo, zou het zo maar een hele matige eerste week kunnen worden. Op lange termijn echter... minimaal 95procentsmateriaal..
Game on!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.