Ik zie maar 3 sprintetappes, dan investeer ik liever in de klimkern om elke bergetappe 9 scorende renners op te kunnen stellen.
Moet zeggen dat de prijsverhoudingen wel vrij goed zijn deze keer, denk dat we heel veel variatie gaan zien in de team. meer dan andere grote rondes.
Desondanks heb ik nog wel 4 echte sprinters, wel de sterke niet de pure. Ik heb weinig aanvallers geselecteerd, ik reken daarvoor op tegenvallende klassementsmannen. Bv Formolo zie ik wel in die rol.
Ik houd Magnus er toch maar gewoon in. Denk dat hij ondanks corona toch nog wel een paar keer Cort kan eindigen.
Daarnaast ben ik klaar met puzzelen en ga ik er anders niet uitkomen. Laat het alsjeblieft beginnen...
Ik neem Bagioli en Ion morgen mee @Rawolf. Ik zag dat Ion op die aankomst al eens eerder gevlamd had en ik wil morgen voor Bagioli kunnen juichen. Je ziet het, puur op gevoel haha.
'@Chef83 6 sprinters lijkt me prima. Ik ga het ook doen met 6 (Ackermann, Smith, Thijssen, Kanter, Manzin en Raim). Dit kun je opvullen met iemand als Bagioli (teampunten Bennett) en daarnaast de nummer 1 in het klassement en de nummer 1 in de jongerentrui bv (als je die hebt, maar daar is veel kans op met zo'n goedkoop sprintteam).
“Dion Smith is another rider that we will look to provide opportunities for. He has had a cracker season and picked up some great results and a win and deserves to have our full support to go for some of the stages more suited to him.''
Als 'stages more suited to him' voor jou hetzelfde betekent als 'Dion Smith is onze man voor de sprints', dan wel!
Mijn team staat ook en ik ben wel tevreden. 6 sprinters, de rest gaan we aanvullen met teampunten of truipunten, ten tijde van de eerste sprint staan de klassementrenners al in alle truien bovenaan. Nog 1 nachtje slapen over Mohoric/Bagioli/Großschartner voor de laatste 750k. Mohoric voor etappe 2 en 5. Bagioli voor punches. Of toch Großschartner als reserve-klassementsman?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.