Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 30 ... 188 189
KeKleng

van der sande gaat dus voor aanvallen en cort is een gokje. ik heb ze er nog in wat jullie?

Rawolf

Voor morgen heb ik er 6 die er sowieso instaan.

van deze renners nog 3 extra namen kiezen voor de dagopstelling is een nachtmerrie:

Bagioli
G Martin
D Martin
Formolo
I Izagirre
Grossschartner
van Wilder

Wie zouden jullie opstellen? :p

Tour de Flits

Hier ook de teamselectie rond, ga proberen er niet meer naar te kijken anders ga ik toch weer sleutelen.

Verdeling is zo geworden (volgens scorito verdeling)

Klassement: 8
Klimmer: 3
Sprinter: 4
Aanvaller: 3
Knecht: 2

Tour de Flits

'@Rawolf, 2x Martin en Formolo zou ik doen

Daan Brakenhoff

'@Rawolf,
Weer voor een grote klimkern gegaan zo te zien? In de giro pakt het overigens vrij goed voor je uit..

Rawolf

Ik zie maar 3 sprintetappes, dan investeer ik liever in de klimkern om elke bergetappe 9 scorende renners op te kunnen stellen.

Moet zeggen dat de prijsverhoudingen wel vrij goed zijn deze keer, denk dat we heel veel variatie gaan zien in de team. meer dan andere grote rondes.

Desondanks heb ik nog wel 4 echte sprinters, wel de sterke niet de pure. Ik heb weinig aanvallers geselecteerd, ik reken daarvoor op tegenvallende klassementsmannen. Bv Formolo zie ik wel in die rol.

Laatst gewijzigd
daandej

Wie van de 3 zouden jullie kiezen mas , martinez of Valverde ? Lastige keuze vind ik

Daan Brakenhoff

3? Ik dacht dat er 4/5 sprintkansen waren? Gaat Madrid niet door dit jaar?

Cascoigne

Ik houd Magnus er toch maar gewoon in. Denk dat hij ondanks corona toch nog wel een paar keer Cort kan eindigen.

Daarnaast ben ik klaar met puzzelen en ga ik er anders niet uitkomen. Laat het alsjeblieft beginnen...

Ik neem Bagioli en Ion morgen mee @Rawolf. Ik zag dat Ion op die aankomst al eens eerder gevlamd had en ik wil morgen voor Bagioli kunnen juichen. Je ziet het, puur op gevoel haha.

Goldfish

Ik heb 500k over, waarmee ik Mas, Valverde of Vlasov zou kunnen vervangen met Dumoulin. is dit het waard of kan ik beter een andere renner upgraden? ik heb ook Kuss al van Jumbo

Rawolf

Al mijn rationele gedachten zeggen ook dat ik Bagioli moet banken maar verwacht er toch wel heel veel van.

michelb6

Ik ben er ook uit. Toch nog een dure sprinter ingewisseld voor een AK-man. In de sprint ben ik wel afhankelijk van gokjes, maar ik hoop dat de vele berggeiten dit goed gaan maken. Daar kan ik in ieder geval wel een klap hebben.

Pim96

Is Pinot juist interessant omdat hij voor etappes gaat ipv klassement?

beuluitdeheul

'@Rawolf: Zo raar is het nou ook weer niet. Staat gewoon als 10e als stage winnaar voor morgen nog voor Formolo, Mas, G. Martin bijvoorbeeld

Chef83

Ik heb als sprinters ackerman ,cort, moschetti,d smith,thijssen en kanter is dit niet te weinig ? Of zien jullie een andere 500 / 750 sprinter voor chef😃

Rawolf

Mijn pooltip is dat Alex Edmondson weleens de sprinter van dienst bij Mitchelton zou kunnen zijn. :)

JellevanderLinden

'@Chef83 6 sprinters lijkt me prima. Ik ga het ook doen met 6 (Ackermann, Smith, Thijssen, Kanter, Manzin en Raim). Dit kun je opvullen met iemand als Bagioli (teampunten Bennett) en daarnaast de nummer 1 in het klassement en de nummer 1 in de jongerentrui bv (als je die hebt, maar daar is veel kans op met zo'n goedkoop sprintteam).

Westland95

Ze gaan toch zeker gewoon Dion Smith laten sprinten?

beuluitdeheul

gelukkig wordt er nog met wat zand gestrooid hier :)

Jori

'@Rawolf: Tegen Paul Martens zeker? :p

Niballie

“Dion Smith is another rider that we will look to provide opportunities for. He has had a cracker season and picked up some great results and a win and deserves to have our full support to go for some of the stages more suited to him.''

Als 'stages more suited to him' voor jou hetzelfde betekent als 'Dion Smith is onze man voor de sprints', dan wel!

beuluitdeheul

'@Jelle: Raim is wel een mooie inderdaad. Heb nu 5 sprinters + Oeroeboeroe + Piti en Bag/Felix voor de teampunten in die ritten. Misschien moet ik Raim nog wel overwegen als extra sprinter voor mijn laatste plek ipv Geschke / Champi.

TheStrikers

Wie heeft er op dit moment ook Bennett en Ackermann erin staan ? Ik iedergeval wel.

Rawolf

Het is geen zand hoor, Edmondson lijkt me de meest logische optie waar hier iedereen blijkbaar blind voor Smith gaat :p

Stannard heb ik zelf wel mee maar dat is voor de wat lastigere etappes.

Stanro

Mijn team staat ook en ik ben wel tevreden. 6 sprinters, de rest gaan we aanvullen met teampunten of truipunten, ten tijde van de eerste sprint staan de klassementrenners al in alle truien bovenaan. Nog 1 nachtje slapen over Mohoric/Bagioli/Großschartner voor de laatste 750k. Mohoric voor etappe 2 en 5. Bagioli voor punches. Of toch Großschartner als reserve-klassementsman?

1 2 ... 30 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.