Alleen nog een aanvaller/klimmer voor 500k en mijn team staat, maar wie moet het worden?!
Fraile heeft een mooie geschiedenis in de Vuelta en zie ik nog wel teampunten pakken voor de jongerentrui.
Nans gaat hoeft niet te knechten en gaat op jacht naar een overwinning om de trilogie compleet te maken.
Champoussin heeft de naam van een kampioen.
Serrano rijdt mooie uitslagen in B-wedstrijden. Lukt het hem ook in een grote koers?
Of moet ik toch chauvinistisch voor onze toekomst gaan met Arensman?
Mocht iemand een doorslaggevend argument hebben, hoor ik het graag!
Die interviews zo vlak voor het einde zijn killing idd. Kan me nog een interview van Ballerini voor de Giro herinneren, dat zaaide veel twijfel. Pinot had ik al niet mee, heel lichte fomo, maar nu toc niet meer. Vraag me alleen af of ik Gaudu mee moet nemen als soort van verzekering, maar dat heb ik voorlopig ook niet.
Aardig teampje staan nu, vraag me alleen af of ik met 5 sprinters niet eentje te weinig heb, hoe hebben jullie het verdeeld?
Volgens mij rijdt pinot alleen maar beter zonder druk, maar als zn rug écht nog niet super is gaat ie het lastig krijgen in die eerste week. Dan wordt het misschien weer zoals in zn vorige vuelta toen ie in de laatste werk ineens nog een p6 uit de hoge hoed toverde. Deze derde week gaat dat alvast niet lukken:)
Pinot ging hier toch wel mee, een top 3 rijden in de vuelta onder normale omstandigheden was wel mogelijk geweest en met deze opzet qua parcours en vuelta puntentelling, was het te groot risico om niet te nemen.
Nu vraag ik mij wel af of ze bij Groupama gewoon echt helemaal incapabel zijn of dat dit een rookgordijn moet voorstellen. 2 maand gelden minus 10 dagen flikkerde onze lieve Pinot op zijn rug. Toen heeft hij de tour nog volledig doorgefietst, inclusief een 19e plek in de tijdrit. Vervolgens nog een maand rust kunnen houden/opbouwen en nu zou het nog niet goed moeten zijn? Maar wel lekker starten om het goede gevoel weer terug te krijgen wat hij dus niet in de tour heeft gehad waar hij enkel de rugblessure dus klaarblijkelijk aan het verergeren was? Of mis ik hier iets?
Meneer vertelde ook doodleuk zijn inspanningen maar een half uur te kunnen volhouden, die tijdrit bewees ook dat dat dus een leugen was.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.