Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 31 ... 188 189
daandej

Wie van de 3 zullen jullie morgen heg snelst opstellen de la Cruz, Kuss of Gaudu?

B100

Aardig last van Kuss en Pinot fomo ineens😭😭

Boasson en Hagen

Grosschartner heb ik geen vertrouwen in dat ie een goed klassement neerzet. Bagioli en Mohoric zijn wel in vorm, Bagioli zou ook in de vlakke etappes die teampunten voor Bennett kunnen opleveren.

daandej

Of bagioli zie bovenstaande vraag

Daan Brakenhoff

'@Daan, Gaudu en Kuss

Andross

Mijn team staat nu, maar heb 3 man Astana, 3 man Jumbo en 3 Movistar. Zal dat niet iets teveel van het goede zijn en riskant qua het uitvallen van volledige ploegen?

beuluitdeheul

Eentje kiezen: Kuss en anders inderdaad Gaudu en Kuss

Laurenesi

Alleen nog een aanvaller/klimmer voor 500k en mijn team staat, maar wie moet het worden?!

Fraile heeft een mooie geschiedenis in de Vuelta en zie ik nog wel teampunten pakken voor de jongerentrui.

Nans gaat hoeft niet te knechten en gaat op jacht naar een overwinning om de trilogie compleet te maken.

Champoussin heeft de naam van een kampioen.

Serrano rijdt mooie uitslagen in B-wedstrijden. Lukt het hem ook in een grote koers?

Of moet ik toch chauvinistisch voor onze toekomst gaan met Arensman?

Mocht iemand een doorslaggevend argument hebben, hoor ik het graag!

daandej

En tussen die twee @daan

Laurenesi

Kuss

Corné .

'@laurenesi,
Ik zou eens gokken op Serrano. Heeft een meer dan behoorlijke punch in de benen en ik gok dat die regelmatig gaat verrassen. Maar blijft je eigen keus natuurlijk:)

IMaat

https://www.cyclingnews.com/news/pinot-plays-down-vuelta-a-espana-chances-as-back-injury-lingers/

Voor de mensen met Pinot fomo. Voor wat het waard is....

MrWest

En dan zul je zien dat Pinot op het podium eindigt, na zoiets te hebben gezegd

rkmmr

Die interviews zo vlak voor het einde zijn killing idd. Kan me nog een interview van Ballerini voor de Giro herinneren, dat zaaide veel twijfel. Pinot had ik al niet mee, heel lichte fomo, maar nu toc niet meer. Vraag me alleen af of ik Gaudu mee moet nemen als soort van verzekering, maar dat heb ik voorlopig ook niet.

Aardig teampje staan nu, vraag me alleen af of ik met 5 sprinters niet eentje te weinig heb, hoe hebben jullie het verdeeld?

Ajvenema

Volgens mij rijdt pinot alleen maar beter zonder druk, maar als zn rug écht nog niet super is gaat ie het lastig krijgen in die eerste week. Dan wordt het misschien weer zoals in zn vorige vuelta toen ie in de laatste werk ineens nog een p6 uit de hoge hoed toverde. Deze derde week gaat dat alvast niet lukken:)

Jommelb

Ik zie de naam Woods veel voorbij komen, maar er zijn toch veel klimmen die veel te lang zijn voor hem? En veel echte punchetappes zijn er ook niet. Of zie ik iets over het hoofd?

Andross

Heb zelf 5 sprinters van in totaal 8 miljoen meegenomen + 2 aanvallers van 750.000 elk die ook nog wel (team) punten kunnen scoren. Wordt geen vetpot maar genoeg om een captain op te stellen en niet teveel terrein te verliezen tijdens de 3-4 vlakke etappes.

Ajvenema

Dumoulin wordt overal zo hoog aangeschreven dat ik toch nog ga twijfelen. Als roglic m wint haalt ie sowieso een bak punten op, maar veel beter dan p6/7 zie ik het hem niet doen..

Laurenesi

Ach 7e en ploeggenoot van de winnaar kan zo maar meer punten zijn dan de nummers 4-6 halen ;)

Andross

Dumoulin reed geen beste TdF met een 9e plek en haalde alsnog 300 punten op. Dit was richting de 350 gegaan wanneer de tijdrit van Pogacar niet zo goed was geweest. Schat zijn Vuelta kansen hoger in dus ik neem hem graag mee voor 4 mil.

Guruburu

Mijn team staat!
8x Klassementsrenner
2x Klimmer
4x Sprinter
4x Knecht (waarvan 2 halve sprinters)
2x Aanvaller

Lijkt me een goede verhouding, gezien het parcours.
Ik heb heel lang Valverde in mijn team gehad, maar heb hem er toch last minute uitgegooid en Mas in zijn plaats genomen.

Sloddies

Grote twijfel of ik Stannard kies. Uit de historie blijkt dat waar hij samen met Smith rijdt, Smith de vlakkere sprints rijdt. Stannard sprint dan niet bij de eerste 20. Denk wel dat hij veel punten gaat scoren, maar in welke etappes. Denk dat hij ook geen AK ambities heeft.

Jori

Pinot ging hier toch wel mee, een top 3 rijden in de vuelta onder normale omstandigheden was wel mogelijk geweest en met deze opzet qua parcours en vuelta puntentelling, was het te groot risico om niet te nemen.

Nu vraag ik mij wel af of ze bij Groupama gewoon echt helemaal incapabel zijn of dat dit een rookgordijn moet voorstellen. 2 maand gelden minus 10 dagen flikkerde onze lieve Pinot op zijn rug. Toen heeft hij de tour nog volledig doorgefietst, inclusief een 19e plek in de tijdrit. Vervolgens nog een maand rust kunnen houden/opbouwen en nu zou het nog niet goed moeten zijn? Maar wel lekker starten om het goede gevoel weer terug te krijgen wat hij dus niet in de tour heeft gehad waar hij enkel de rugblessure dus klaarblijkelijk aan het verergeren was? Of mis ik hier iets?

Meneer vertelde ook doodleuk zijn inspanningen maar een half uur te kunnen volhouden, die tijdrit bewees ook dat dat dus een leugen was.

Laatst gewijzigd
master-pieter

Ik heb 9 Klassementsmannen en daarnaast nog 3 klimmers.
Verder maar 3 sprinters aangezien ik echt niet vrolijk werd van de duurdere jongens. Ik heb dan ook zowel Ackermann als Benneth niet (Ackerman sowieso niet in vorm) maar gekozen voor Philipsen. Verder Cort en Smith erbij gepakt.

Laurenesi

Mijn team staat:

8 klassementsmannen
4 klimmers
3 sprinters
3 aanvallers
2 knechten

Laat de gouden beker maar komen!

1 2 ... 31 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.