Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 32 ... 188 189
Pvanmelick

Wil niet iemand een scorito subpool maken voor iedereen van dit forum? Kunnen we morgen zien waar iedereen voor gekozen heeft en de welke keuzes iedereen maakt iedere etappe. Dat is stuk overzichtelijker dan de ruim 2000 deelnemers in de Wielerflits scorito pool.

zwemfiets

Je reactie moet nog worden goedgekeurd.

Zelf speel ik met een aantal vrienden een poultje (tubantia), heeft iemand nog wat tips/wijzigingen voor mij? Nu heb ik in mijn team: Dumoulin, Roglic, Formolo, Mas, Chaves, D Martin, Carapaz, Bennet, Froome, Pinot, Arensman, G Martin, Vlasov, Valverde, De La Cruz, Woods, Gaudu, Nieve, Martinez en GroSschartner.

Treenert

'@Jori: betekent dat dat je Pinot links laat liggen?

Lotto-Soudal heeft de contracten van Tosh Van der Sande (29) en de Pool Tomasz Marczynski (36) verlengd tot eind 2021.
Dat zal hen vertrouwen geven.

n92

Ik denk dat ik mijn team wel compleet heb. Het is wel een hele vreemde ronde. Normaal laat ik bijna iedereen thuis waar ik niet zeker van ben maar dan krijg ik mijn team niet eens gevuld. Heel erg weinig zekerheden. Voor mijn team zou het wel goed zijn als de trend van het seizoen zich doorzet waar jonge renners komen bovendrijven.

De Kroon

Maar wat denken we van Mareczko, zou die nog wat kunnen betekenen deze Vuelta?

Ajvenema

Ja precies mensen, vandaar de dumoulin fomo. Hoe erg kan het zijn? Kopman, of winst roglic. Tenzij ze een giro’tje pullen, dan ben je fucked:) of als ie afstapt. Maarja, dat geld voor iedereen. Zou ik wel weer moeten schuiven, en misch dan maar martinez of zelfs roglic dumpen:)

Wat betreft de jonge renners: ja, die trend kan doorzetten. Echter, al die doorgebroken renners hadden in min of meerdere mate al dingen bij de profs gepresteerd. Veel van deze jongens zijn écht groen... daarnaast is het veld in deze vuelta mi vele malen sterker en dichterbevolkt dan in de giro. Ik denk dat ik de jongens die nu top zijn in de giro voor deze vuelta pas vanaf p5-7 verwachten zou...

zwemfiets

Zelf speel ik met een aantal vrienden een poultje (tubantia), heeft iemand nog wat tips/wijzigingen voor mij? Nu heb ik in mijn team: Dumoulin, Roglic, Formolo, Mas, Chaves, D Martin, Carapaz, Bennet, Froome, Pinot, Arensman, G Martin, Vlasov, Valverde, De La Cruz, Woods, Gaudu, Nieve, Martinez en GroSschartner.

Ash0

Jazeker Jonas, Mareczko als eerste DNF of OTL deze Vuelta

Goldfish

Heb nu 5 sprinters + 1 lead out en 11 AK/klimmers. Zou ik dan de la Cruz vervangen voor een Tosh vd Sande? Of zou ik genoeg sprinters hebben

Julius9K

Laatste dilemma, wie van de deze drie jonge klimtalenten: Clément Champoussin, Stefan de Bod of Robert Power?

Jori

'@Treenert: Zou moeten ja. Maar was bijzonder tevreden over team met hem, ook door goede verwachtingen.
Maar Pinot is normaliter niet iemand die zand strooit, goed = goed en slecht = heeel erg slecht, zoals ik hem ken via voorbeschouwingen en interviews. Die voorbereiding maakt me eigenlijk niks uit, vooral dus het punt dat hij nog steeds last heeft van die rug. Stiekem zoek ik dus vooral naar 1 of andere aanwijzing dat het allemaal niet zo erg is, dat er wat woorden zijn verdraaid ofzo. Zoals WF aankondigde dat Carapaz voor de bergtrui en ritzeges ging bijvoorbeeld.

"het is wel over, maar nog niet voorbij" :p

JellevanderLinden

Ik laat me toch weer leiden door al die interviews. Pinot (3.5) eruit, Valverde (3.5) erin. Chaves (1.5) eruit, Gaudu (1.5) erin. Smith (750) eruit, Morin (500) erin. Fraile (500) eruit, De La Cruz (1) erin. Had overigens eerst 250k over, nu dus niet neer. Nu ga ik er echt van afblijven, want anders krijg ik weer spijt haha. Hoop vooral dat Morin zich zal laten zien in de sprintetappes (anders heb ik 500k weggegooid). Maar via Twitter (persoonlijke bericht) laat hij weten er voor te willen gaan, dus we gaan het zien.

AlaFlip

De Vuelta werpt zich op als Grote Ronde voor de jongeren.
Het jongerenklassement gaat even zoveel of meer strijd opleveren dat het GC.
Arensman, Inkelaar, Van Wylder, Champoussin dat zijn de namen van deze ronde. Zij gaan de Froompjes, Pinootjes gauw doen vergeten.

Andross

Allemaal leuke namen waarvan er zeker wel een of twee van kunnen gaan verrassen. Voor het jongereklassement geloof ik echter niet dat die voor de top 3 gaan rijden en sterker zijn dan een Mas, Vlasov, Martinez, Sosa en Gaudu. Ik hoop dat ik ernaast zit en laat me graag verrassen. Heb zelf Champoussin en Van Wilder meegenomen als wildcards.

KissMyAce2.0

'@Jori
Kortom, lijkt een mentaal dingetje met Pinot.
Zeker in de Tour

Ajvenema

Lol @jellevanderlinden heb je morin een privebericht gestuurd? Doe je dat met alle kutsprinters?:)

Chef83

Jellevanderlinden@ gaat smith niet sprinten dan ? Lijkt mij de 1ste sprinter van hun ploeg toch .en ja pinot eruit ik weet het niet en zal valverde het beter gaan doen als in de tour ?daar was hij ook de oude niet meer .

Jori

'@KMA: Klopt. In de tour leek het trouwens wel mentaliteit om toch door te fietsen, maar heeft dus wel klaarblijkelijk zijn rug en/of mentale weerbaarheid daarmee verder gesloopt. Wel kondigde hij aan om mss niet meer voor het klassement te gaan daar, dat het niet voor hem was weggelegd. Dus zeg het maar :p

Overigens, EF heeft de selectie rond voor de Vuelta en heeft dat zelfs nu gedeeld met ons!
https://twitter.com/EFprocycling/status/1318294306831126530
Waren ze bijna te laat en konden ze niet meer mee doen!

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Ik had Tosh van der Sande er vrij zeker in staan, tot ik hier las dat Thijssen blijkbaar wordt uitgespeeld voor de echte massasprints. Terwijl Tosh afgelopen jaren toch regelmatig vrij aardig heeft meegesprint??

Daarnaast Steimle nu in mijn (sprint)team, maar weet ook niet hoe blij ik daarmee ben. Volgens mij is hij niet de laatste in het treintje. Weet iemand dat zeker? Steimle vervangen voor Barbero of Manzin (beide ook 1M) lijkt me ook weer geen upgrade. Optie is nog om ergens 0,5 vandaan te halen en dan Moschetti of Aberasturi erin te zetten. Maar of dat upgrades zijn....?

Rim Brakes

Moschetti gaat al DNF voor de eerste rustdag

Treenert

'@Jori: geen Pinot voor mij, Tommie past meer in mijn Straatje ;)

@Marcel: wat dacht je van Morkov?

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@JellevanderLinden Jij denkt ik doe even een 'terrasje-truc' bij Morin? :)
PS: Kan je gelijk even vragen hoe Liepins zich voelt bij het in de sprints mengen deze Vuelta?

raymankapeens

Mas valverde en Soler wat teveel van het goede denk ik he? :P

La Primavera

Het valt me op dat de naam van onze eigen Tejay nog niet is genoemd. Bij deze dus, puur om de traditie in stand te houden. Vooral nemen allemaal! ;)

Daan Brakenhoff

Lol, die Jelle doet gewoon wat bijna iedereen wel eens zou willen doen. Moet zeggen dat ik zelf ook wel een in een berichtje gevraagd heb of een renner het ging proberen via de vlucht maar nog nooit succes gehad helaas.
Ps: Liepins zie ik wel 3 keer sprinten als Matteo alweer aan zijn DNF palmares heeft gewerkt

1 2 ... 32 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.