Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 33 ... 188 189
Daan Brakenhoff

De “tridente” staan er bij mij trouwens gewoon in momenteel. Na goede verkenning van het parcours zijn er toch wel veel mogelijkheden om ook als opa Valverde te sprinten voor de 6de plekjes. Vond hem WK eigenlijk ook wel sterk

Jofferde

Is er al een forum poule?

danusz1986

Wat vreemd dat ineens Uran bij de odds van unibet. Die stond er zekers te weten eerder niet.

Andross

'@Wielerliefhebber Valt wel mee toch? Mas voor de witte trui en Valverde voor de punten, allebei kunnen ze goed eindigen in het AK. Soler kan zelf prima een berg op + eventuele truipunten. Heb hem ook in mijn klimteam zitten als 10e / 11e man.

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Bij Betway staattie ook.. ik denk foutje..

Laatst gewijzigd
La Primavera

Soler kan ook best leuk tijdrijden.

Pvanmelick

Er is nog geen forumpool, voel je vrij er een aan te maken.

marconeuvel

'@Treenert uiteraard ook naar gekeken en nog steeds in mijn hoofd, maar is ziek geweest. En dan heb ik weer 0,25 over wat bij mij echt niet mag gebeuren (mentaal dingetje).

JellevanderLinden

'@ajvenema nee haha, zo erg verslaafd aan Scorito ben ik nou ook weer niet. Hij was net zo'n renner waar ik nergens een bericht over kon vinden met wat duidelijkheid, dus vandaar. Maar of ik er veel aan heb dat ook niet, maar ik kies hem toch. Gewoon omdat hij zo aardig is om te reageren de dag voor de Vuelta (ik mag hem). En zelfs als het klopt dat hij meesprint is het nog de vraag of hij überhaupt in de top 20 eindigt. Maar gokjes zijn juist het mooie aan dit spel en wat is 500k hé.

Maar voor de rest niemand gesproken helaas, ook Smith en Liepins niet. Ik verwacht zelf Smith wel in de vlakke etappes @chef83 maar toch kies ik ervoor om die 250k extra in m'n klimploeg te besteden. Iemand kwam vandaag wel met informatie over zijn eigen verwachtingen (waar niet duidelijk in naar voren kwam dat hij de sprints voor z'n rekening gaat nemen). Hij is vooral sterk in een sprint na een heuvelachtige etappe. Maar de sprints die er zijn zijn redelijk vlak voor Spaanse begrippen. Maar het is wel een renner die er vaak voor gaat, dus zeker geen gekke keuze.

Valverde heb ik lang over getwijfeld, maar net zo met Pinot of Martinez. Bij alle 3 geen zekerheid voor een goed klassement. Ik lees vooral dat Mas bij Movistar het meest naar voor wordt geschoven als kopman. Dus kan goed dat Valverde zich tot een knechtenrol richt, maar het is wel in Spanje hé en in de Tour heeft hij zich al rustig gehouden. Ook vond ik hem naarmate de tour volgde wel sterker worden, ook op het WK was hij in de voorhoede te vinden. Ook zal hij natuurlijk vaak voorin de groep eindigen. Dus daarom toch de switch (iets meer zekerheid, Valverde scoort altijd zijn puntjes)

Laatst gewijzigd
danusz1986

Pff die sprinters. Paar combo's Ackermann/Philipsen, Bennett/Cort, Philipsen/Cort, Bennett/Ackermann (maar dan moet ik gaan schijven met budget). Twijfel enorm aan Cort of hij wel fit gaat zijn met zo'n rare voorbereiding. Maar mits fit zie ik hem wel wat mooie resultaten rijden.

ditisdavid

Ackermann en Philipsen gaan nooit hun geld waard zijn als je een kopman boven ze hebt, ook als ze geen Gaviriatje doen. Cort is ontzettend hit or miss, zou me niet verrassen als hij pakweg etappe 10 wint, de vlakke sprints vierde, zesde en achtste wordt en twee keer kort rijdt vanuit de vlucht, maar zou me ook niet verrassen als hij zelf een Gaviriatje doet.

Laatst gewijzigd
KeKleng

Zit echt in me maag met cort en tosh 😅 wie nog meer?

JellevanderLinden

'@laprimavera ik verwacht zelf niet dat Liepins zich er samen met Moschetti tussen gaat gooien. Hij geeft zelf ook aan de laatste man te zijn voor hem (https://lrf.lv/index.php/soseja/aktualitates/9-visi-notikumi/7288-liepi). Maar als je verwacht dat Moschetti snel eruit vliegt, zeker kiezen 😉

Jori

haha prachtig:

The main favorites in the fight for the overall rating will be Christopher Frumen ("Ineoss" ), Tom Dumulen, Primožs Rogličs ("Jumbo - Visma" ), Tibo Pino ("FDJ" ), Alehandro Valverde ("Movistar" ) and others.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Vlasov of Pinot? DIe is al 5 keer gewisseld haha

ditisdavid

Grotendeels tevreden met mijn team zoals het nu staat. Enige problemen: Peters mee omdat ik geen betere optie voor 500k zie, en morgen Soler en Bagioli op de bank omdat ik te veel opties heb (9 klassementsrenners lijkt me te weinig op dit parcours). Veel dure klassementsrenners waar ik beperkt vertrouwen in heb maar met dit veld en budget zal dat voor iedereen gelden...

Jori

Ook natuurlijk wel mooi verhaal om mee op te scheppen:
Ik heb het hele wielerflitsforum gedomineerd, opgerold en verslagen. Met Nans Peters als 20e renner! :p

Valvuillerdemoz

Nans Peters heb ik al als 19e renner. Maar nu nog de keuze tussen Omar Fraile of Alaxandr Riabushenko. Ik ga voor een ouderwetse 16+4 opstelling.

Chef83

Laatste keus is voor 1,5 miloen klimmer
Dan martin
Gaudu
Poels
Sosa
Chaves
Wat is de beste keus en dan laat ik het lekker zo .

rev

Nou nou eindelijk me team klaar. En eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik er van moet verwachten.
Nog ff wekkertje zetten, wie weet veranderd er nog wat laatste moment.
Bij deze deel ik link van me subpoule.
https://www.scorito.com/subleague/300192/vuelta-2020/vuelta-2020/b68375d8-16ec-4019-9e1d-ee87e2c0662d

ivo001

Forum subleague staat toch al sinds het begin onderaan de openingspost?

steefje9

Hmmm dat laatste bericht van pinot brengt me toch weer aan het twijfelen. Heeft ie zo niet druk voor zichzelf of is ie echt nog niet 100%...

daandej

MAritnez of mas wie is jullie keuze ?

Jofferde

'@godfish nee, ik denk dat het zo prima is. Daarnaast is Thijssen de sprinter in de ploeg van Tosh.

@Julius Champoussin

De Condor van Echt

'@Daan: waarom niet beiden?

De tips van Youri waren ook behulpzaam: soms om een laatste vraagtekentje weg te poetsen, vaak om ze uit mijn team te halen omdat nu veel meer mensen ze zullen kiezen. Wat dat betreft was het jammer dat hij ook een naam noemde die ik hier of in andere vbs nog niet voorbij had zien komen, maar wel in mijn team stond. Die moet er dus óok uit, zucht.... (Ik bedoel Badilatti.) Gelukkig is mijn andere dark horse nergens genoemd, haha!

1 2 ... 33 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.