Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 34 ... 188 189
Treenert

'@Daan: Mas

Sowieso bijzonder dat Mas vandaag geen sterretje krijgt van Wf. Juist de renners met een ronde in de benen zullen vandaag voorop meedoen. Heb je dat niet dan is een etappe als vandaag mooi k*t om mee te beginnen.

Laatst gewijzigd
puntenjager

Ik ben er nu klaar mee. Team blijft zo staan. Ik ga een risico nemen zonder Roglic.
Klassementsrenner 8 € 26.000.000
Klimmer 3 € 3.250.000
Tijdrijder 0 € 0
Aanvaller 3 € 2.000.000
Sprinter 6 € 10.750.000
Knecht 0 € 0
Succes :)

Rim Brakes

'@Daan de Jager
lastig, ik ga voor MAS

arjenzvob

Oei... een renner van uae positief... of Covi die er al uit ligt?

Edit: excuus. In de giro. Mijn fout... nog niet wakker haha

Laatst gewijzigd
Barrygoal

'@chef83 en wie is het geworden? Was ook mijn laatste pick. Ik ben voor Sosa gegaan. Ook vanwege eventuele teampunten carapaz. Chaves presteert al 3 jaar weinig evenals Martin.
Gaudu zou ook nog kunnen... schijnt in vorm te zijn en goede wattages te trappen volgens team.

De Condor van Echt

Ik las op teamsite fdj dat pinot gaudu lijkt te gaan ondersteunen 🤔

steefje9

Uae renner is van team uit de giro.

Treenert

Goedemorgen Arjen

Het is Gaviria

Laatst gewijzigd
Harderijder

Ik lees ook dat Pinot voor etappes gaat en Gaudu voor het klassement.
Blij dat ik Pinot niet heb, wil Gaudu er nog wel in fietsen maar eigenlijk ook geen zin meer te sleutelen.

user26790

Nog niet helemaal tevreden met dit rijtje. Pinot er maar in voor Martinez waarvan ik lees dat die niet zo lekker in z'n zit. Mis nog 1/2 sprinters. Kan nog wat switchen met tijdrijders die meer punten opleveren. Cavagna is ook in andere aankomsten inzetbaar.
Klassementsrenner 7 € 28.000.000
Klimmer 2 € 2.750.000
Tijdrijder 2 € 1.250.000
Aanvaller 5 € 3.750.000
Sprinter 3 € 5.500.000
Knecht 1 € 750.000

user26790

Correctie: in z'n vel zit.

sprintgeit

Ik mis vertrouwen in zowel Valverde (te oud), Martinez (matig vormpeil en nooit grote ronde stabiel gereden), G. Martin (vooral eerste week goed) en Pinot (obv interview over knechten voor Gaudu), maar ik wil met dit parcours ook niet op een sprinttrein inzetten...

Toch maar die oude rot van een Vallaverde erin?

Laatst gewijzigd
Masterw

de grootste twijfel is de rug van pinot, is die niet goed, heb je er niks aan.
is dit over, dan heb je in potentie een mega puntenpakker die er veel niet hebben

Florian

Weet iemand de vorm van George Bennet?

sprintgeit

'@GoldenGoal
Zal vast wel ok zijn, maar het blijft in de meeste etappes toch de 4e man na wat Kuss dit jaar heeft laten zien.

@Masterw:
Tja precies mijn gedachte. Ik vind het sowieso lastig om zo'n man die ik intrinsiek zo veel beter inschat dan Valverde, G. Martin en Martinez, voor één van die drie te moeten gaan ruilen..

Rim Brakes

Op het moment dat er 3 tijdritten zijn gaat iedereen: NEEM ZEKER 9 TIJDRIJDERS MEE!
Op het moment dat er 4-5 sprintritten zijn gaat iedereen: NIET MEER DAN 3 SPRINTERS!

In Scorito levert een sprintrit gewoon evenveel op als een tijdrit...

Florian

Rim neem jij maar 9 sprinters mee!

prima

NVM

Laatst gewijzigd
Punchen of verzuipen

Bij de Vuelta mag je er wel standaard vanuit gaan dat wat een 'vlakke' sprintrit in het rondeboek is, in de praktijk toch nog een vergeten muurtje van 7% in de finale heeft ;-)

madeinstars

9 sprinters natuurlijk niet. Maar 6 sprinters (als je er bijvoorbeeld twee van <1 mln neemt) kan toch geen kwaad hoor. Zekere punten en als je 13 klimmers hebt moet je er toch altijd een paar op de bank houden.

Ajvenema

Denken we nou echt dat Dumoulin gaat vlammen op dit parcours? En dat Roglic wéér iedereen op een hoop rijdt?:)

madeinstars

Ja dat denk ik eigenlijk wel. Parcours is echt op maat gemaakt voor Roglic. Als er een zware derde week was geweest had ik getwijfeld, maar het is eigenlijk gewoon een ronde van 13 etappes, plus nog een bergje. Dus na twee weken koers is alles beslist. Dat moet Roglic perfect liggen.

En wat betreft Dumoulin: top 5 en de tijdrit winnen lijkt me zeer mogelijk.

Laatst gewijzigd
Harderijder

Nee. Maar zeker met dit budget durf ik beiden ook niet thuis te laten.

KissMyAce2.0

'@AJvenema
Ja

Lassayd

Weet iemand nog een sprinter van 500k (behalve kanter)
Het is een risico maar ik ga voor S Bennett met wat goedkope mannen om hem heen en steek het geld in de klimploeg.

1 2 ... 34 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.