Nog niet helemaal tevreden met dit rijtje. Pinot er maar in voor Martinez waarvan ik lees dat die niet zo lekker in z'n zit. Mis nog 1/2 sprinters. Kan nog wat switchen met tijdrijders die meer punten opleveren. Cavagna is ook in andere aankomsten inzetbaar.
Klassementsrenner 7 € 28.000.000
Klimmer 2 € 2.750.000
Tijdrijder 2 € 1.250.000
Aanvaller 5 € 3.750.000
Sprinter 3 € 5.500.000
Knecht 1 € 750.000
Ik mis vertrouwen in zowel Valverde (te oud), Martinez (matig vormpeil en nooit grote ronde stabiel gereden), G. Martin (vooral eerste week goed) en Pinot (obv interview over knechten voor Gaudu), maar ik wil met dit parcours ook niet op een sprinttrein inzetten...
Toch maar die oude rot van een Vallaverde erin?
'@GoldenGoal
Zal vast wel ok zijn, maar het blijft in de meeste etappes toch de 4e man na wat Kuss dit jaar heeft laten zien.
@Masterw:
Tja precies mijn gedachte. Ik vind het sowieso lastig om zo'n man die ik intrinsiek zo veel beter inschat dan Valverde, G. Martin en Martinez, voor één van die drie te moeten gaan ruilen..
Ja dat denk ik eigenlijk wel. Parcours is echt op maat gemaakt voor Roglic. Als er een zware derde week was geweest had ik getwijfeld, maar het is eigenlijk gewoon een ronde van 13 etappes, plus nog een bergje. Dus na twee weken koers is alles beslist. Dat moet Roglic perfect liggen.
En wat betreft Dumoulin: top 5 en de tijdrit winnen lijkt me zeer mogelijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.