Keuze Ackermann vs. Bennett.
Wat ik niet begrijp: zijn bijna even duur in Scorito, maar bij de bookies krijgt Bennett 4x meer kans om puntentrui te winnen en 2x meer kans om op plek 1-3 te eindigen.
Grote vraag (op z'n Cruyffs): Is het prijsverschil bij Scorito nou te klein of zijn ze bij de bookies nou zo dom?
Ik heb het idee dat de bookies (te) veel naar vorig jaar gekeken wordt. Als voorbeeld: Bij de bergtrui staat Madrazo op nr. 2 als kanshebber na Roglic, volgens mij puur omdat hij vorig jaar 15 dagen in deze trui gereden heeft. Lijkt mij een te hoge kans.
Deja que el roce vaya dando calor
Y dame más, más, más
Probé tu boca y quiero
Ik weet niet wat je doet met mij, maar ik blijf in die motion
Ik weet niet wat je doet met mij, maar het laat me niet los
Ik weet niet wat je doet met mij, maar ik blijf in die motion
Ik weet niet wat je doet met mij, maar het laat me niet los
Net Maar eruit gehaald.. hoor je dit nummer..😂
Het is toch vrij bizar hoe mensen hier hun 500k - sprinters bijvoorbeeld zo op het forum gooien. Maar goed, verbaas ik me wel vaker over en het zal wel zo blijven ook. We gunnen elkaar allemaal het beste, maar uiteindelijk willen we toch ook van elkaar winnen of niet? Ach, misschien ben ik bovengemiddeld competitief haha. Niet dat die 500k-sprinters écht het verschil gaan maken....
Overigens, volgens mij neemt niemand Froome. Mocht je hem wel nemen en hij doet het extreem goed.... Wow, dan ben je spekkoper!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.