Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 35 ... 188 189
cactus

Keuze Ackermann vs. Bennett.

Wat ik niet begrijp: zijn bijna even duur in Scorito, maar bij de bookies krijgt Bennett 4x meer kans om puntentrui te winnen en 2x meer kans om op plek 1-3 te eindigen.

Grote vraag (op z'n Cruyffs): Is het prijsverschil bij Scorito nou te klein of zijn ze bij de bookies nou zo dom?

Ik heb het idee dat de bookies (te) veel naar vorig jaar gekeken wordt. Als voorbeeld: Bij de bergtrui staat Madrazo op nr. 2 als kanshebber na Roglic, volgens mij puur omdat hij vorig jaar 15 dagen in deze trui gereden heeft. Lijkt mij een te hoge kans.

Laatst gewijzigd
madeinstars

'@Lassayd Raim, Morin, Riabushenko

De Condor van Echt

'@Lassayd. Een hele hoop: Räim, Laas, Morin, Roux, misschien Tanfield, Edmondson, Ivo Oliveira...

puntenjager

Zal ik Cavagna nemen (punten winst Bennett plus tijdrit) of een sprinter van 750k?

MarvinG

'@Lassayd waarom geen Kanter?

arjenzvob

Ik neem Cavagna mee. Kanshebber tijdrit en inderdaad opvulling tijdens sprints Bennett. En wellicht soms lekker vluchten!

user26792

Deja que el roce vaya dando calor
Y dame más, más, más
Probé tu boca y quiero
Ik weet niet wat je doet met mij, maar ik blijf in die motion
Ik weet niet wat je doet met mij, maar het laat me niet los
Ik weet niet wat je doet met mij, maar ik blijf in die motion
Ik weet niet wat je doet met mij, maar het laat me niet los

Net Maar eruit gehaald.. hoor je dit nummer..😂

madeinstars

Cavagna of Mohoric?

Lassayd

Bedankt @madeinstars en @DeCondorvanEcht.

puntenjager

'@arjenzvob Ja precies, ik laat hem nu lekker staan ook. Hoeveel meer punten zou een 750k sprinter pakken dan hem? Vrij weinig, denk ik.

Poeksel

Jetse Bol geeft speciaal voor Scoritospelers antwoord op de vraag in welke etappes hij gaat scoren.

https://hetiskoers.nl/bol-in-de-vuelta-1-great-expectations/

Rim Brakes

Twijfel tussen Geschke en Aranburu.
Gaat Oeroeboeroe niet knechten??

M@thijs

Ik heb opeens een kronkel in mn kop die de vraag stelr wat als froome zijn oude niveau haalt.
En tja ik heb toch wel wat budget over vlasov kan ik wel upgraden

Volgens mij gwn FOMO maar nog niet zeker wat ik hiermee doe

nasibal

Eeeeeeeen mijn darkste horse is genoemd ;)

Starlynk

'@nasibal: Geschke?

FrankSteenbergen

Iemand een idee wat de ambities van Dan Martin zijn? Gaat ie een Pozzovivo'tje doen? (plus nog allerlei punten voor zijn aankomsten)

La Primavera

Als er één man is waar ik graag mijlenver van vandaan blijf is het Froome wel deze Vuelta.

Voor 2,5 miljoen had ik 'm ook niet meegenomen.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Het is toch vrij bizar hoe mensen hier hun 500k - sprinters bijvoorbeeld zo op het forum gooien. Maar goed, verbaas ik me wel vaker over en het zal wel zo blijven ook. We gunnen elkaar allemaal het beste, maar uiteindelijk willen we toch ook van elkaar winnen of niet? Ach, misschien ben ik bovengemiddeld competitief haha. Niet dat die 500k-sprinters écht het verschil gaan maken....

Overigens, volgens mij neemt niemand Froome. Mocht je hem wel nemen en hij doet het extreem goed.... Wow, dan ben je spekkoper!

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Ik moet zeggen dat ik de namedrop ook wel vrij vervelend vind. Af een toe een naam bespreken etc. Houd ik zelf ook wel van maar om nou gelijk alle 500k sprinters boven tafel te gooien...

Il Partigiano

Ik heb gelezen dat Dan Martin de Tour heeft gebruikt om ritme op te doen en nu wil vlammen in de Vuelta. Heeft goede resultaten behaald in de Waals klassiekers, dus ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel bij. Op de steile aankomsten (zoals vandaag) blijft het een topper.

Ab Normaal

'@arjen
Omdat die 500k sprinters nauwelijks etappes hebben om te scoren. En als je ze ze alle 5 noemt moet je maar net de goede er uit pikken. Is niet zo erg dus.

@Frank
Dan Martin gaat voor etappes maar houdt met een schuin oog het klassement in de gaten.

Treenert

Kan ook weer een reden achter zitten om ze te droppen om uiteindelijk die ene te pakken die je niet gedropt hebt ;)

cactus

Last minute twijfel tussen Soler en De La Cruz, beide EUR 1 meloen.

Soler gewoon goeie klimmer, maar heeft wel Valverde en Mas boven zich, dus moet veel knechten?

De La Cruz, ook gewoon goeie klimmer, wordt volgens UAE samen met Formolo uitgespeeld voor het klassement

La Primavera

'@cactus Meloenen, meloenen, meloeneeeen.

https://www.youtube.com/watch?v=7ChPoBm6gJ4

KeKleng

kanter moschetti en gaudu of cort van der sande en gROSSSCHARTNEr?

1 2 ... 35 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.