Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 37 ... 188 189
nasibal

Dlaminietindepuntjes

Daan Brakenhoff

'@nasibal
Durf je die uitspraak wel aan?, Na “McNulpunty” ;)

Ajvenema

Soms vind ik namedroppimg irritant, maar ach, we zitten hier ook een beetje om elkaar te helpen toch? Ik haal hier veel vandaan dus ik wil ook best wat geven:) waar ik altijd moeite mee heb zijn de meelezers, en dan vooral die lui die je alleen achteraf hoort met: bedankt, ik heb een bekertje! 😅

Nog 1 er niet toe doend dilemmatje: raim of liepins?

Florian

We gaan het zien. Ik heb in totaal 12 klimmers/klassementsmannen... Natuurlijk wel met een parel en paar onzekerheden, maar vooral met het vooruitzicht dat paar mannen teleur gaan stellen door bijzondere omstandigheden. Ik ben benieuwd. Veel succes iedereen!

Florian

Ik heb Liepens.

KV

Haha Nasi. De vorige keer pakte dergelijk grapje niet zo goed uit :-D mede door jouw opmerking toen Brandon eruit gehaald, maar heb het je al vergeven hoor!

Twijfel inderdaad ook voor opstellen Bagioli vandaag. Wordt toch moeilijk voor hem om erbij te blijven als Jumbo hard gaat. Aan de andere kant, als hij toch kan aanhaken is hij top 5 materiaal in het spurtje.

Wat denken jullie?

Ludi

Dlaminielachen ;)

Florian

Ik vind de overweging om Bagioli vandaag op te stellen ook erg lastig.

Ik heb hem er toch in gezet ipv Kuss

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@KV @Kj Ik blijf jullie namen verwarrend vinden. Kunnen jullie jezelf niet Klaasvaak en Klaasjan noemen? :)

daandej

Stellen jullie mas op vandaag of eerder een gaudu of kuss?

nasibal

'@Daan
@KV

Dat McNulty punten bij elkaar raapt is ontegenzeggelijk waar. Aan de andere kant doet hij dat (buiten afgelopen ITT om) vooral in etappes waar dat vooraf helemaal niet 'logisch' was en ook niet voorzien door de believers. Zie het feit dat hij in het begin in dergelijke etappes ook helemaal niet opgesteld werd. Daarnaast profiteert hij denk ik enorm van de afwezigheid van al die toppers. Het koersverloop was dan toch anders geweest. INEOS/MS hadden nooit zo gereden als bijvoorbeeld NTT óf hadden een hoger tempo kunnen ontwikkelen. Bergop komt hij vervolgens (zelfs bij die afwezigheid) nog steeds gewoon tekort.

Wie wint heeft gelijk en Mcnulty heeft z'n geld al bij elkaar (daarnaast kon je hem voor zijn prijs ook prima alleen als tijdrijder meenemen natuurlijk) maar het heeft het niet gemaakt dat ik dergelijke uitspraken niet meer durf te doen ;)

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Marc Soler gaat vandaag de rit winnen....

nasibal

Marc Soler gaat vandaag de rit winnen….

De rit niet, wel de Vuelta

Ajvenema

Als die Dlamini het goed gaat doen kan ik beter kappen, want ik zie echt helemaal niets in ziin uitslagen wat me aanspreekt:)

KV

'@ Daan: Mas heeft al eens gewonnen op Arrate, maar dat was blijkbaar wel vanuit de kopgroep toen. Ik neem hem vandaag toch mee denk ik, hoewel zijn sprintje natuurlijk niet veel voorstelt. Hangt ervan af met hoeveel man ze gaan sprinten.

@ GoldenGoal: had ik ook aan gedacht maar als topfavoriet Roglic inderdaad wint, zijn dit wel direct een sloot punten voor Kuss...

Laatst gewijzigd
Platje

laatste twijfel: formolo of woods. Wie wil mij bevrijden van deze keuze?

El Tony

Last minute twijfels: Ackermann + Philipsen of Bennett + Cort?

Ab Normaal

'@Platje
Formolo
Woods houdt meer van korte, steile klimmetjes.

@El Tony
Cort twijfelt zelf over zijn vorm. Daarom zou ik de eerste doen.

Helpen jullie mij dan met mijn laatste keuze?
Ik heb nu maar 3 sprinters, waarvan de duurste Philipsen is.
Twijfel dus om Champoussin daarom in te ruilen voor een 500k sprinter.
Verstandig?

Laatst gewijzigd
Pvanmelick

Aan de top is het nog 2.5km vlak/licht bergafwaarts. Ik kaat Mas thuis vandaag

Platje

El Tony: ackermann en philipsen.. philipsen is sneller dan cort (en cort altijd maar de vraag wat hij gaat doen)

Platje

ik vind 3 sprinters met philipsen als kopman te weinig ja, wanneer ga je die andere 17 renners opstellen? 500k sprinter dus

nasibal

Twijfel dus om Champoussin daarom in te ruilen voor een 500k sprinter.
Verstandig?

Zelf heb ik Champoussin sowieso thuisgelaten. Niet omdat ik er per definitie niet in geloof, maar omdat ik al zoveel klimmers heb die het niet per sé minder gaan doen. Een Champoussin gokje (net als Van Wilder, Arensman en al die namen) wordt daarmee een beetje overbodig helaas.

Westland95

Laatste 2.5km is inderdaad vlak, maar die klim daarvoor dusdanig zwaar dat Mas altijd top 10 rijdt.

Florian

Zijn er mensen die 2 topsprinters hebben in dit forum? Of heeft iedereen voornamelijk een topsprinter + wat meer kleinschalige sprintertjes erbij?

Daan Brakenhoff

Ik heb het gokje Champoussin wel genomen. Rijd rond met het “1” rugnummer bij die ploeg. Zie zien er zelf wel heel veel in. En, wat een prachtige naam heeft die man. + ook nog eens vernoemd naar de grootsprinter van de ploeg; Clément Venturini!

1 2 ... 37 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.