Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 42 ... 188 189
nasibal

heeft iemand bron van pinot die gaat knechten

Heeft iemand bron van Pinot die een grote ronde uit gaat rijden en niet na 3 etappes alweer huilend in beeld is?

daandej

'@laprimevra had et over de eerste Etappe wie ik op zou stellen van die 4 voor me laatste plekje in de etappe selectie wie zou jij dan kiezen vandaag ?

La Primavera

'@nasibal https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2017/gc

Verder ben ik het helemaal met je eens haha.

La Primavera

'@Daan Dan zou ik Kuss of Gaudu opstellen.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Bagioli, vandaag opstellen of niet? Ik denk dat vrijwel iedereen een team heeft waarmee je vandaag ook zo 9 man op kan stellen zonder hem.

Starlynk

Oehh de Valverde discussie heb ik hier in mijn hoofd al 2 dagen gevoerd.. Ik neem hem uiteindelijk wel mee, gewoon omdat het Valverde is en dit de Vuelta is. Daardoor krijg ik Philipsen er niet in gepuzzeld, wat ik eigenlijk wel zou willen, maar so be it. We gaan zien hoe het allemaal uitpakt :)

nasibal

'@La Primavera

Haha, kijk eens wie daar 13e wordt, cultheld.

Daan Brakenhoff

Ik ben erover uit. Ik laat Kuss thuis. Ja hij zou misschien de L’angliru wel eens kunnen winnen. Ja Roglic is topfavoriet op de rode trui. Oké eigenlijk wil ik hem wel mee maar vind ik 3 Jumbo’s teveel van het goede....

vevie

Nog enkele minuten tot de deadline en ik gooi mijn team maar alvast, op hoop van zegen:

Mijn team:

Roglic: minimaal podium zal wel moeten lukken. De eerste week is het zwaarste en dan zal zijn vorm nog wel goed genoeg moeten zijn om een podiumplek te kunnen bemachtigen.

Dumoulin: ik heb vertrouwen in Tom. En wou ook een AK-man naast Rogla voor de tijdrit.

Carapaz: wordt voor mij de kopman van Ineos. Ik geloof niet meer in Froome, dit seizoen. Zegt in een interview op Cyclingnews meer te houden van het koele weer in de Giro, maar het is nu natuurlijk ook koeler in Spanje. Denk dat dit een goed parkoers is voor hem.

Valverde: deze oldtimer is eigenlijk al aan vervanging toe, maar staat er altijd in de Vuelta. De Vuelta is Alejandro.

Mas: heb eigenlijk mijn twijfels over hem. Kan hij twee GT’s achter elkaar aan? Toch maar Enric erin geklikt. Ook voor de jongerentrui.

Pinot: zegt zelf last van zijn rug nog te hebben. Ik geloof hem op zich wel. Toch neem ik het risico, ondanks dat ik hem eigenlijk helemaal niet wou meenemen. Als hij wel goed is, gaat dat namelijk flinke punten opleveren.

Vlasov: is hij voldoende hersteld van z’n maagproblemen? Wie weet. Ik hoop het wel, want zijn punten voor het jongerenklassement en potentieel plek 5-10.

Izagirre: kan ook meedoen voor plekje 8-10. En had nog iemand nodig voor de tijdrit. Denk dat hij ook wel kansen krijgt om een AK te rijden naast Vlasov.

Chaves: was goed in de eerste anderhalf week van de Tour. Ik hoop dat hij er eindelijk weer eens echt staat. Zo niet, dan iemand die kan aanvallen.

Gaudu: op gelijke voet met Pinot. Denk dat hij het eindelijk een keer laat zien en meedoet voor plek 7-10.

Soler: sowieso de derde man bij movistar. Hopelijk kan hij lang mee en ook meedoen voor een plek laag in de top 10. Ook een renner voor de tijdrit.

Grobschartner: mijn niet zo donkere paard voor plek 8-12. Als Felix mislukt, dan een renner erbij om aan te vallen.

Ackermann: denk dat Bennett het minstens zo goed gaat doen. Toch gekozen voor Ackermann omdat die wat frisser zou moeten zijn.

Manzin: hopelijk zal Manzin de man zijn die een aantal leuke ereplaatsen bij elkaar fietst.

Smith: getwijfeld tussen Smith en Stannard. Toch voor Smith gegaan, hoewel Stannard met de tijdrit wellicht een betere optie was?

Kanter: een goedkope sprinter die het wellicht goed gaat doen. Go, Max.

Thijssen: nog een low budget sprinter, want... waarom niet. Twijfelde tussen van der Sande en Thijssen.

Raim: nog een low budget sprinter voor m’n sprintteam.

Van Wilder: toch weer een Sunweb rookie gekozen die veelbelovend is. Hopelijk laat hij mooie dingen zien.

Bagioli: heb ik ook wel vertrouwen in. Rappe aankomer voor de heuvels.

Dus eigenlijk geen echte aanvallers gekozen. Vol op m’n Ak team en sprinters ingezet. Voor de moeilijke onvoorspelbare etappes gaat dat flink pijn doen, maar ik ga dan maar gewoon voor een mix van truipunten, etc. En er zullen sowieso van de AKmannen en klimmers er mensen doorheen zakken, dus wellicht kan ik hun opstellen als aanvallers.

Laatst gewijzigd
Florian

Als Jumbo de Vuelta wint, dan wil je Kuss wel in je team hebben.

Jofferde

Is Vlasov echt al volledig hersteld? Letterlijk niks over te vinden

Florian

'@Vevie hoe maak je die woorden zwart?

De Kroon

Last minute keuzestress, Aranburu of de la cruz?

Ab Normaal

Aranburu

Treenert

'@Daan zonder winst Roglic óf etappe was hij ook al 220 punten he!!

La Primavera

'@nasibal Ongelofeloos de eeuwige nummer 10 tot 20. Weet iemand hoe vaak Maxime een kleurloze top 20 heeft gereden? :)

nasibal

'@Goldengoal

gebruik en [/b.] maar dan zonder de punten.

Daan Brakenhoff

'@treeneert, dat kwam natuurlijk omdat roglic heel lang wel de gele trui in bezit had. Als je kijkt naar zijn uitslagen was hij alleen de laatste week bij de eerste 20. Ik vind het ook geen slechte keuze en als Jumbo het toelaat gaat hij vast een bergrit pakken maar helaas is er geen plekje voor Sepp bij mij.

Florian

Laatst gewijzigd
vevie

Ik zie dat nasi me al voor was. Aight.

Florian

[test]

Poeksel

Mijn team:

4x Jumbo
3x Movistar
3x DQS
2X Ineos, Astana, Israel
4 opvullers

En maar hopen dat Gesink niet positief gaat testen op corona.

Ab Normaal

En gesloten. Eindelijk.

p.zwart

Valverde heeft na de herstart nog maar 2 x een top 10-plekken gereden. De Vuelta wás Valverde..............hoop ik. Ik neem hem niet mee.

marconeuvel

Haha nee Goldengoal, die b moet er wel staan. Alleen de punt niet.

Onderstaand maar dan zonder spatie:
hier je tekst [/b ]

1 2 ... 42 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.