Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 41 ... 188 189
Guido73

Binnen een weekje spreken we hier van McBagioly!

La Primavera

Oké Martinez out - Valverde in. Als het niks wordt houdt ik jullie allemaal hoofdelijk aansprakelijk voor de ontstane schade. Dat jullie het maar vast weten! ;)

nasibal

Bagiyolo

Jaja, ik ben al weg.

edit:

La Primavera, mij niet verantwoordelijk houden! Ik neem veelteduurverde niet mee ;)

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

'@La Primavera, ik heb geen specifieke tijdrijders meegenomen. Degene die ik heb zijn de klassementsmannen, dat is niet genoeg, maar dat vul ik wel op met truipunten die etappe.

Jori

Belangrijk verschil:
De jeugd legt de 30 jarigen erop
Valverde is al 40, dat is dus een andere categorie

Laatst gewijzigd
bamischijf

'@la primavera. Lijkt me met zo n openingsweek logische keuze, en week 3 minder bergen + dit jaar 3 etappes minder. 40 of niet, oude vos moet op eigen terrein toch nog 1 x kunnen vlammen

Florian

haha ja, Valverde is andere categorie

raymankapeens

Pff door die interviews wil ik eigenlijk pinot thuislaten en gaudu mee maar ja... FOMO

Maestro Mello

'@Jori Valverde legt dus 2x de 30 jarigen erop als ik het goed begrijp? Meer overtuiging heb ik niet nodig.

La Primavera

'@Tour de Flits Daar was Martinez wel lekker geweest. Die kan een aardig potje tijdrijden. Maar goed als Bala weer een ouderwetse Vuelta rijdt is hij onmisbaar en knalt hij de tijdrit ook door.

daandej

Voor mijn laatste plek in me etappe selectie vandaag keuze uit kuss gaudu bagioli of de la cruZ?

Daan Brakenhoff

Wie denken jullie dat de meest geselecteerde renner gaat zijn? Ik denk ik ieder geval dat Bagioli vrij dicht gaat komen...

La Primavera

'@Daan de Jager Ik heb ze allemaal, maar het zijn verschillende types dus ligt eraan wat je nog nodig hebt.

@Andere Daan Roglic of Dumoulin

Laatst gewijzigd
embargo

Ik twijfel voor mn laatste plekje tussen Moschetti en Aberasturi, iemand.

Ab Normaal

Aberasturi. Zonder twijfel.

arjenzvob

'@Daan Brakenhoff

Nee. Bagioli zal niet al te bekend zijn. Wellicht wel in de top 15 van meest gekozen renners, maar zelfs dat betwijfel ik.
En op je eerdere vraag: 3x Jumbo hier ja.

Mooi, die Valverde discussie. Benieuwd wie er gelijk gaan krijgen! Ik heb nasibal aan mijn zijde, dat voelt alvast goed!

daandej

Eentje die kort kan eindigen @laprimivera heb al formolo Martin roglic carapaz Valverde martinez vlasov en woods

Ajvenema

De jongeren knallen iedereen voorbij ja, maar het veld wat hier rijdt en boven de 25 is, is ook gewoon veel en veel beter dan wat er nu in de giro zo lekker gaat:)

Ludi

Ik gok dumoulin

hartstikkebedankt

Ik kan nog even Fo(r)mo(lo) en Manzin en 250K over eruit flikkeren

Manzin / Formolo / Sosa / 250 K
Philipsen / Dan Martin / Van Baarle
Phlipsen / Sosa / Cavagna

Wie het weet mag het zeggen!

danusz1986

Gaudu, Cort, Bol of Formolo, van der Sande, Mohoric.

Paar ritten staat op naam van Mohoric geschreven. Gaudu kan zomaar presteren als Pinot weer tegenvalt. Zijn Formolo e Cort alweer hersteld?

Florian

heeft iemand bron van pinot die gaat knechten

edit: laat maar

Laatst gewijzigd
Treenert

https://www.youtube.com/watch?v=KnxhO48ukeE&t=23s

Na het zien van deze 2e plek, september jl. hem voor 500k toch maar genomen.

JesperRenrad

Waarom zijn zo veel mensen zo positief over Soler? Die flopt toch keer op keer?

@hartstikke bedankt; ik zou gaan voor Philipsen/ Martin/ Cavagna

La Primavera

'@Daan de Jager
Kuss: Gaat bij mij mee omdat hij een van de betere klimmers is en met de eerste week verwacht ik Roglic al in het rood + puntentrui dus ook flinke teampunten.
Gaudu: Kopman bij FDJ en is in goede vorm, kan zomaar verrassen.
De la Cruz: Erg sterk in laatste week Tour en voor 1 miljoen in zijn eigen Vuelta, tel uit je winst.
Bagiyolo: Fomo yolo en een mooi gokje al zie ik niet persé héél veel etappes waarin hij kan scoren.

1 2 ... 41 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.