'@Daan Ja Spaanse tridente en de 3 mannen van Jumbo. In de eerste 3 etappes liggen waarschijnlijk alle 3 de truien bij dezelfde renners en dan kunnen teampunten flink aantikken. Mocht een renner van een andere ploeg de truien pakken is dat jammer, maar heb ik genoeg vertrouwen in de persoonlijke resultaten van alle 3 de jumbo mannen.
'@Golden Goal Ik neem Bennett en Philipsen mee, aangevuld met 3 andere goedkopere sprinters.
Daarnaast wel tevreden over mijn bergteam, maar ik zou graag Dan Martin er nog bij willen klikken alleen kom steeds net niet lekker uit. Puur omdat ik wel benieuwd ben naar wat hij kan brengen en ik het hem daarnaast ook wel gun.
Heb voor die 1.5mln de keuze gemaakt voor Chaves.
Zo, hehe, ik ben eruit. Moest een pijnlijke downgrade doen om 2 van de 3 dure spr mee te nemen, maar kon daardoor wel een andere klimmer meenemen die ik niet goed buiten mijn team durf te laten. Zo kon ik toch wat zekerheid in mijn sprintteam inbouwen, en dan zijn 4 sprinters + 2 halve sprinters (met mogelijkheden in andere etappes) hopelijk genoeg.
En nu er van afblijven!
Vandaag nog flink aan het schuiven geweest, met name met de volgende 4 namen:
G. Martin, D. Martin, Formolo, Woods, Kuss. Op dit moment staan de eerste 3 erin, maar het komende half uur (ja, we hebben nog even.. ;) ) zal daar vast nog wat in veranderen. Voelt nog niet helemaal goed. Misschien op een of andere manier Martinez of Valverde erin puzzelen.
Jongens: mijn last minute wissel is:
Woods en Cort er uit, Dan Martin en Philipsen er in.
Woods met pijn in het hart er uit, maar Cort stond daar alleen omdat ik daar eigenlijk Philipsen wilde maar geen geld had. het wordt ongetwijfeld Jantje lacht, Jantje huilt. We gaan het zien.
Nu ga ik me opsluiten in de douche en hopen dat de deadline over is voordat ik er onderuit kom.
Valverde rijdt op zijn gemakje naar de 12e plaats in de Tour, in de Tour doet hij het meestal rustig aan. Die gaat gewoon weer los in de Vuelta. De afgelopen vijf edities waar aan hij deelnam rijd hij minimaal 12 keer top 20 en rijd een redelijk klassement en doet mee of wint de punten trui. Lijkt me nog steeds een must have ondanks zijn oude dag.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.