Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 40 ... 188 189
beuluitdeheul

Vandaag voor de laatste 2 plekken opstellen: Soler / Mas / Carapaz (2 van de 3)...Ik zie Valverde wel winnen vandaag eigenlijk en dan is Soler zelfs buiten de top 20 al 28 punten toch?

bamischijf

een backup cpt voor sprint prijs ik toch maar in. Te veel uitvalkansen met die corona tombola. Vallen kan natuurlijk ook altijd.

Daan Brakenhoff

'@jw van putten,
Ja joh, laat Carapaz maar lekker op het bankie vandaag :)

Andross

'@Daan Ja Spaanse tridente en de 3 mannen van Jumbo. In de eerste 3 etappes liggen waarschijnlijk alle 3 de truien bij dezelfde renners en dan kunnen teampunten flink aantikken. Mocht een renner van een andere ploeg de truien pakken is dat jammer, maar heb ik genoeg vertrouwen in de persoonlijke resultaten van alle 3 de jumbo mannen.

Bergbeklimmer

Wat verwachten jullie van onze Tommeke. Gaat hij, als Roglic goed draait, weer 'half' knechten?

bamischijf

'@ nasischijf jup precies mijn keuze. Corte te wisselvallig en herstellend van

La Primavera

Momenteel de 5 duurste jongeren in mijn team.. hmm Valverde is eingelijk mijn enige puntje die ik nog ergens voor een DFM of Mas zou kunnen wisselen. Kan het maar beter laten staan ook.

Maestro Mello

'@Daan Brakenhoff Ja ik heb ze alledrie nog wel in mijn team staan momenteel, maar twijfel nog een beetje over Kuss. Voor de teampunten kan-ie sowieso wel mee maar zou die na zo'n uitstekende Tour hetzelfde kunstje weer flikken?

Laatst gewijzigd
La Primavera

Nemen jullie eigenlijk nog iemand specifiek mee voor de tijdrit?

bamischijf

iemand nog reden ontdekt waarom betodds Manzin zo laag zijn? zelfs lager dan de C sprinters

marconeuvel

'@goldengoal 16+4 niet slim? Waarom niet?

Het is ook net hoe strikt je de +4 neemt. Je neemt daar natuurlijk geen renners die er helemaal niks van kunnen. Maar als 1 of 2 van die 4 ook nog wat puntjes scoren, dan lijkt me dat een meer dan prima tactiek.

Mr.White

'@Golden Goal Ik neem Bennett en Philipsen mee, aangevuld met 3 andere goedkopere sprinters.
Daarnaast wel tevreden over mijn bergteam, maar ik zou graag Dan Martin er nog bij willen klikken alleen kom steeds net niet lekker uit. Puur omdat ik wel benieuwd ben naar wat hij kan brengen en ik het hem daarnaast ook wel gun.
Heb voor die 1.5mln de keuze gemaakt voor Chaves.

Nul verstand

Valverde moet je echt niet wisselen. De eerste week zakt hij er sowieso niet door en daarin liggen al veel bergritten. Wat mij betreft ook de favoriet voor vandaag, aangezien Roglic de leiderstrui wel weer niet zal willen hebben.

De Condor van Echt

Zo, hehe, ik ben eruit. Moest een pijnlijke downgrade doen om 2 van de 3 dure spr mee te nemen, maar kon daardoor wel een andere klimmer meenemen die ik niet goed buiten mijn team durf te laten. Zo kon ik toch wat zekerheid in mijn sprintteam inbouwen, en dan zijn 4 sprinters + 2 halve sprinters (met mogelijkheden in andere etappes) hopelijk genoeg.

En nu er van afblijven!

El Tony

'@DerMeister Ik heb Martinez thuisgelaten, mocht hij inderdaad zeer goed presteren heb ik pech. Kan Valverde in de Vuelta gewoon niet thuislaten en de rest van mn renners wil ik niet ruilen. So be it!

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Vandaag nog flink aan het schuiven geweest, met name met de volgende 4 namen:
G. Martin, D. Martin, Formolo, Woods, Kuss. Op dit moment staan de eerste 3 erin, maar het komende half uur (ja, we hebben nog even.. ;) ) zal daar vast nog wat in veranderen. Voelt nog niet helemaal goed. Misschien op een of andere manier Martinez of Valverde erin puzzelen.

Laatst gewijzigd
nasibal

Jongens: mijn last minute wissel is:

Woods en Cort er uit, Dan Martin en Philipsen er in.

Woods met pijn in het hart er uit, maar Cort stond daar alleen omdat ik daar eigenlijk Philipsen wilde maar geen geld had. het wordt ongetwijfeld Jantje lacht, Jantje huilt. We gaan het zien.

Nu ga ik me opsluiten in de douche en hopen dat de deadline over is voordat ik er onderuit kom.

bamischijf

heb je een 20ste zitje over kan cavagna t overwegen waard zijn als vulling. is meerdere plekken inzetbaar en als er wederom hoog uitval is als in giro, kan hij voor overgansritten bruikbaar zijn

Florian

Verwachten jullie dan zo veel van Van Wilder?

Drollema

Valverde rijdt op zijn gemakje naar de 12e plaats in de Tour, in de Tour doet hij het meestal rustig aan. Die gaat gewoon weer los in de Vuelta. De afgelopen vijf edities waar aan hij deelnam rijd hij minimaal 12 keer top 20 en rijd een redelijk klassement en doet mee of wint de punten trui. Lijkt me nog steeds een must have ondanks zijn oude dag.

bamischijf

'@nasibal. Lijkt me echt de betere beslissing. You never know maar acht kans zeker 70% beter zo

Maestro Mello

'@GoldenGoal ik had Van Wilder eerst wel in mijn team maar lees ook dat Arensman hetzelfde kan. Beetje chauvinisme zorgt ervoor dat ik misschien Arensman laat staan.

KV

'@ Nasi: jouw eerste 2 mannen heb ik niet, het 2de koppel beiden. Goede keuze dus! ;-)

Rim Brakes

Valverde heeft de klassiekers laten schieten om goed te zijn deze Vuelta. Wat zijn ambities ook zijn, hij gaat knallen.

bamischijf

dit jaar ook minder punch, dan beter een goedkopere Punchkopman Martin dan Woods. Kan je minder buil aanvallen bij onderpresteren GC

1 2 ... 40 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.