Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 39 ... 188 189
zeewolde

'@Daan Brakenhof Misschien hebben ze de rugnummers op alfabet uitgedeeld.

Ab Normaal

'@La Primavera
Doe eens een head to head met Philipsen?
Ackermann was vorig seizoen een van de 3 beste sprinters ter wereld. Nu wordt hij regelmatig verslagen door renners die hij er eerst makkelijk oplegde.
Hij zal in dit veld zeker iedere sprint top 3 rijden, maar dat verwacht ik van Philipsen ook. Misschien verslaat die hem nog wel.
Scheelt wel in prijs.

Daan Brakenhoff

'@Zeewolde,
Kijk maar naar de andere ;)

arjenzvob

'@Rim Brakes Je hoort mij niet zeggen dat het simpel is. Maar ik geef een overweging mee. En Valverde niet skippen gold vooral voor de afgelopen jaren. Nu niet meer. Mijn bescheiden mening. Mocht hij voor jou de pannen van het dak rijden, gun ik je dat! En dat mijn alternatieven dan ook goed scoren en ik het budget wat ik over had elders goed besteed heb haha....

bamischijf

Zat al te wachten op de reactie van mijn alterego. Ik tref bij hem opvallend vaak t zelfde probleem, zo ook vandaag :) Ik heb m inmiddels passend. Gelukkig voor de giro had ik een afwijkende keuze en geen Gaviria mee. Maar ja die Almeida die kreeg je dan niet passend en daar hebben we beiden spijt van denk ik :D

El Tony

'@punchbox Chaves gaf zelf aan zich na de tour en het WK goed en fit te voelen, waar hij zich normaal na een grote ronde vrijwel belabberd voelde. Daarnaast is hij de kopman en krijgt hij hulp van Nieve en Stannard, al is natuurlijk maar de vraag hoe dit in de ronde echt gaat zijn. Maakt wel dat ik hem toch maar meegenomen heb tov een Formolo. Tijd gaat het uitwijzen!

Daan Brakenhoff

Chaves kan je alvast opschrijven voor vandaag. Ik denk alleen niet dat hij het meer in zich heeft om 3weken lang een klassement te rijden

nasibal

IK weet overigens niet of Ackerman vs Philipsen de discussie moet zijn, of dat je moet kijken aar Ackerman VS Bennet en dan al dan niet Philipsen er bij.

Jofferde

Valverde zelf:

Valverde: 'Niet geobsedeerd door het podium'
Alejandro Valverde rijdt vooralsnog een anoniem 2020, maar in de Vuelta kan hij er zomaar weer staan, vertelt hij aan Marca. 'Ik weet niet of het podium realistisch is, er zijn ploegmaats die beter zijn dan ik. Ik zou tevreden zijn met een etappezege. Wat dat betreft is mijn mentaliteit wel een beetje veranderd. Je moet realistisch zijn, ik ben hier al vele jaren op het hoogste niveau. Misschien is het nu de beurt aan mijn ploeggenoten.'

Het 'probleem' is alleen dat Valverde dat al enkele jaren zegt. In de Tour de France bleek Enric Mas inderdaad de sterkste, maar misschien zijn de rollen nu wel omgedraaid? 'We hebben nog maar één keer gewonnen dit jaar, dus we zijn niet blij. We komen naar de Vuelta om te winnen en willen het maximale eruit halen. Het klopt dat we conservatief waren in de Tour, maar hier zullen we agressiever zijn. Ik wil nuttig zijn voor de ploeg en genieten. Ik ben hongerig en weet dat ik nog steeds kan winnen, maar ik ben niet geobsedeerd door het podium.

bamischijf

tav de namedrops 500K, tjah als Danny ze al weggeeft in zijn video, dan zal 1 ieder die forum leest die zeker hebben gezien :) Was hem vorige keer dankbaar voor de Hintley tip, ook al zit hij er ook vaak naast met 0 punters

El Tony

'@DerMeister niet op het podium maar wel in 4/5 etappes bij de eersten eindigen zou ik ook voor tekenen.

Florian

16 + 4 is niet echt slim lijkt me... Bennett + Philipsen is niet zo realistisch denk ik.

Rawolf

Valverde gaat minder zijn dan andere jaren maar met zoveel etappes op zijn maat durf ik hem niet thuis te laten.

La Primavera

'@nasibal Precies je kan beter kijken naar Ackermann vs Bennett. Het budget is te groot om maar 1vd3 mee te nemen. Ackermann + Philipsen in het team + wat kleinere sprintertjes en dan 8 klassementsmannen + een Soler en Cruzje en Kussje.

Punchbox

'@El Tony, ja daar zit wat in. Als hij zijn oude niveau weer eens haalt dan kan hij echt flinke punten gaan pakken. Ik ga de gok wagen!

Nu zorgen dat ik de selectie niet meer ga aanpassen het komende uur..

Laatst gewijzigd
Harderijder

Valverde podium of niet maakt me niet uit als hij het in de losse etappes goed doet.
Ik twijfel nu alleen nog of ik G. Martin in mijn team wil houden of nog om wil wisselen.

Reus

Uiteindelijk erger ik me altijd kapot aan die falende C-sprinters... na dagenlang klikken dus toch Ackermann en Philipsen erin. Ook al zijn het weinig sprint etappes, ze moeten wel punten opleveren. Cort er ook uitgeknikkerd, ook zo’n renner waar je nu wel wat van verwacht maar waar ik in het verleden alleen maar slechte ervaringen mee heb. Die gaat ineens knechten omdat Woods/Martinez goed staat. Net als in z’n Astana tijd, 2 miljoen om te sprinten en uiteindelijk de vlucht winnen waarin je em net niet opstelt.

Dat betekent dus ook inzetten op jonge goedkope mannen die in de bergen punten moeten gaan halen.. Op zeker ook 2 quick step mannen mee.
Ik zou alleen G.Martin wel willen upgraden naar Valverde of Pinot. Maar ja, ook geen garantie dat die het beter gaan doen..
Ondanks het ruime budget toch wel een ingewikkelde puzzel..

Florian

Waar is het linkje van de forum poule eigenlijk?

Daan Brakenhoff

Zijn er trouwens mensen die én Roglic én Dumoulin én Kuss mee hebben?

nasibal

Valverde was natuurlijk jarenlang vrij 'uniek', een klimmer die met de beste mee kon en vervolgens als een malle kon sprinten. Net zoals Sagan uniek was voor de puntentrui in de Tour

Tegenwoordig zie je in beide gevallen (veel) meer van dat soort types, zelfs al zijn ze mogelijk nét iets minder goed. Meer concurrentie dus waardoor een hoge klassering geen zekerheid meer is, daarnaast ook meer (goedkopere) opties voor je pooltje.

La Primavera

'@Daan Brakenhoff Aanwezig!

bamischijf

'@ nasi gezien de vraag is of je die 500K echt nodig hebt als Bennet beste keus lijkt. Bij eindafrekening puntentrui kan Bennet zich nog nestelen tussen de GC mannen. En die extra 500 ook nog dekken. Met de 2 mjn extra moet Philipsen ernaast kunnen

bamischijf

extra budget

Jofferde

'@El Tony ik ook, maar ik neig nu toch meer naar Martinez:

Martínez gaat vol voor het klassement: 'Heb meer vertrouwen'
Daniel Felipe Martínez is de kopman bij EF Pro Cycling. De Colombiaan won al een rit in de Tour de France en ziet in de Vuelta een parcours op zijn maat. Ook Michael Woods wordt bij de Amerikaanse ploeg uitgespeeld. 'Ik ben erg rustig, ondanks dat ik maar tien dagen vrij heb gehad. Door mijn overwinning in de Dauphiné is mijn mentaliteit veranderd en heb ik meer vertrouwen.'

Martínez zal er naar eigen zeggen meteen moeten staan, want volgens hem zijn de eerste twee weken het belangrijkste in de Vuelta. 'De eerste week zal de sleutel zijn. Ik voel me steeds beter op langere beklimmingen zoals in de Tour en de Giro.'

nasibal

'@Bamischijf

In dat geval moet je voor Bennet + Philipsen gaan. Ik krijg het zelf op die manier niet gebolwerkt en geloof ook niet voor Bennet in top 5 puntentrui, dus ik ga voor Ackermann.

1 2 ... 39 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.