Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 48 ... 188 189
Pom titcock

haha Jeffrey, blijven proberen. hij valt vanzelf jouw kant op

Primavoormij

Mijn team:

AK/Klim: Roglic, Dumoulin, Kuss, Valverde, Mas, Soler, Carapaz, Sosa, Vlasov, Woods en Gaudu

Sprint: Bennett, Manzin, Thijssen, Smith, Raim en Kanter

Extra: Aranburu, Mohoric en Bagioli

nasibal

Lekker Niek!

WilliamS23

'@Marcel, zeer makkelijk om het een bewussie te noemen uiteraard. Voordeel van de twijfel zullen we maar zeggen.

rev

Mijn team ziet er zo uit.
Roglic
Dumoulin
Carapaz
Vlasov
Martinez
Valverde
Mas
Formolo
Soler
Grosschartner
Geschke

Bennett
Aberasturi
Smith
Aranburu
Bagioli
Mohoric
Peters
Fraile
Kanter

S. Dauert

Het duurt altijd even bij mij, maar dan heb je ook wat.
Nog even de namen! Twee opvallende afwezigen als ik zo de teams hier zie: géén Dumoulin en géén Mohoric. Dumoulin, fantastische renner uiteraard, heeft bij wijze van experiment een andere voorbereiding gedaan en heeft behoorlijk wat in de wind gezeten in de Tour. Mijn donkerbruine vermoeden sluit een beetje aan bij dit 2020, het Jaar van de Jonkies: Kuss als schaduwkopman!
Mohoric reed uiteraard ‘in dienst van’ rond in de Tour maar raakte daar geen knikker; te veel onzekerheid om hem juist op te stellen en nergens teampunten. Ook exit dus.

Wie zijn er wel?

Roglic
Carapaz
Valverde
Mas
Vlasov
Sosa
Kuss
De la Cruz
Grossnor

Formolo
Woods
Bagioli
Aranburu

Ackermann
Philipsen
Cort
Sande
Smith

Amador
Oliviera

Laatstgenoemden als afweging genomen of een c-sprinter structureel meer punten gaat opleveren dan potentiële teampunten Carapaz plus ITT, of dat ik een Mohoric of aanvaller in exact de juiste etappe opstel. Bagioli ook voor teampunten Bennett. Oliviera teampunten voor de Tridente. Had er graag nog een TJV ingefietst maar om nou dit jaar meteen voor Vingegaard te gaan was wat voorbarig.
Veel plezier allemaal!!

vevie

Woods ook dus nu in de lappenmand en gaat flink tijd verliezen.

nasibal

Woodsje bedankt, Woodsje bedankt, Woodsje Woodje Woodsje bedankt.

ditisdavid

Gunstige zaak dit. Mijn enige renner van EF is Cort, die gaat vrijheid krijgen op deze manier..

Izagirre ook duidelijk niet fit.

Laatst gewijzigd
beuluitdeheul

Zooo daar gaat de poule. Kan net als de giro weer na 1 dag de prullenmand in. Volgende keer klik ik gewoon op de laatste dag wat renners erin zoals bij de Tour toen eindigde ik op 99,7. Te lang nadenken heeft toch geen zin hahaa

nasibal

edit: nvm

Laatst gewijzigd
vevie

Mooi, op Izagirre is al weer weg... Dus kan ik hem inzetten als vluchter.

Froome ook alweer knock-out. Daar gaat je 4.5 mil.

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Een Woods neem je juist mee voor dagen als vandaag. Gelukkig niet in mijn team (en DFM ook niet).

marconeuvel

Froome eraf, ongelofelijk. Een klimmetje van de derde categorie..

Don Gielius

Woods kopman jawel we zijn weer vertrokken.

Tour de Flits

Toch 1% die Froome vandaag kopman gemaakt heeft, en in totaal 18% die hem in zijn team heeft.

vevie

Dat zijn dan mensen die het wielrennen niet volgen en puur op naam hebben geselecteerd. Froome is dit jaar gewoon done deal.

ditisdavid

Pinot ook gelost?

vevie

Froome wordt in de vernieling gereden door z’n eigen ploeg, haha. Woow.

danusz1986

Aranburu nu al gelost. Moet wel corona zijn:P

La Primavera

Je kan toch ook niet met een strak gezicht Froome nemen voor 4,5 miljoen? Dat is echt de grap der prijzen van de stagiair.

beuluitdeheul

Woods in, Martin out, geweldige wissel!

vevie

Rijden ze Christopher nou expres in de vernieling?

Florian

Ja maar Woods is gevallen @JW en helaas heb ik Woods...

La Primavera

Vrij bijzonder wel wat Ineos doet inderdaad?

1 2 ... 48 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.