Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 47 ... 188 189
hartstikkebedankt

Michael Woods (EF Pro Cycling) already won in the Basque country, on stage 17 of the 2020 La Vuelta and he's anitcipating a big battle today: “I think the wind will play a part of sure. I feel ready and I’m excited for the stage. We’ve got several options for GC with myself, Dan Martinez and Hugh Carthy, but the goal is always gonna be stage wins. I think this is a really unique Grand Tour. The whole first week will be very hard and it’s a big GC day today.”

La Primavera

Sneu voor iedereen die Martinez in zijn team heeft! Persoonlijk pakt de 'minuut-voor-deadline' wissel Valverde voor Martinez dus goed uit..

Jori

Martinez oogt ok van afstandje gezien. geen echt zichtbare schade en een regenjasje aan doen, terwijl hij terugkomt tussen de auto's lijkt ook geen probleem

marconeuvel

'@kevinraar wil je ook nog even jou team plaatsen? Dan weet ik of ik een beetje goed zit. Ik schat in dat je geen Roglis, Dumoelin en Carapas hebt?

Laatst gewijzigd
Ludi

Martinez is erg balen. Was juist de renner waar ik verschil mee wikde maken.

Rawolf

Team Rawolf kan de eerste uitvaller noteren, Ilan van Wilder DNF

Westland95

Martinez terug en ready to rumble.

MrWallie

'@MarcelMerckx Beetje een nare reactie, zeker gezien je zelf ook een spelfout maakt. Graag niet op de man spelen en netjes houden.

Laatst gewijzigd
vevie

Woow, van wilder en Frank al eruit. Lekker dan

Andross

Van WIlder, daar hebben we ook 2 uur plezier van gehad. Was een bonusspeler dus zal het verschil niet gaan maken, maar toch nu al met 19 man verder.

marconeuvel

'@MrWallie Dacht dat dit wel door de beugel kon, is verder helemaal niet vervelend bedoeld. Er worden wel meer berichten met een knipoog richting de cultheld geplaatst.
Over mijn spelfout, dat is natuurlijk een 'bewussie'.

WilliamS23

Ongelooflijk. Wat een evt McNulty of Hindley scenario moest worden, ligt er al na twee uur koersen uit.

WilliamS23

'@MarcelMerckx: Jou team? Wat raar... :)

Jeffrey81

2 uur? Zo lang duurt die film toch niet?

Pietje Precies

Van Wilder startte al met fysiek ongemak. Zuur voor die jongen

Laatst gewijzigd
ivo001

'@punchbox

Duidelijke argumentatie :)
Kanter (zie Kanter)

Punchbox

'@Ivo haha scherp! Dat moest zijn "zie Smith" ;)

marconeuvel

'@Tompot zelfde val als DFM of zijn er meer valpartijen geweest?

@WilliamS23 een 'bewussie' zoals ik al zei. En eerlijk waar, niemand hier op het forum brengt zo vaak een lach op mijn gezicht als kevin. En dan ook nog regelmatig heel aardig scoren op Scorito, echt netjes! Een overzicht van al zijn teams vind je trouwens met deze zoekopdracht:

https://www.wielerflits.nl/wielerforum/search/%22mij+team%22/

Laatst gewijzigd
Maestro Mello

'@Punchbox @Ivo Sommige renners hebben geen uitleg nodig soms :P

Rad

Nu ik de naam Mohoric zo vaak voorbij zie komen hier, heb ik nu al spijt dat ik voor een extra renner van ineos ben gegaan ivm mogelijke teampunten...

sprintgeit

Meeste teams behoorlijk vergelijkbaar. Budget toch wat aan de hoge kant gezien de eenzijdigheid van het parcours dus en de geringe breedte van het deelnemersveld. Was leuker geweest als het net wat krapper was. Wel benieuwd of er ook nog mensen zijn die het toch aan hebben gedurfd met Pinot? Dat kan wel eens een verschilmakert gaan zijn als hij meevalt.

Na alle teams gezien te hebben in ieder geval redelijk tevreden met m'n eigen selectie. Enige puntje van vrees is dat ik zonder Mohoric/Wellens, misschien wat firepower mis in de overgangsritten en ik baal een beetje van het per ongeluk selecteren van Thijssen ipv Smith.

Anyway, hopen op een mooie koers de komende weken zonder al te veel corona gedoe.

Pom titcock

En daar is de eerste prijs voor team superheldkuijer deze Vuelta. na amper drie uur koers kan hij een Scoritoshirtje in ontvangst nemen. Dit kan nu al niet meer stuk

Florian

Het per ongeluk selecteren van Thijssen? Huh

de Tour

Klassement

- Dumoulin Had een stijgende lijn in de Tour (Geen Roglic hij zal toch niet het hele jaar kunnen vlammen...)
- Mas Spanjaard in Spanje. Jongeren.
- Carapaz Had een stijgende lijn in de Tour. Kopman (tja geen Froompie. Sosa nog overwogen...laat die eerst maar is
een grote ronde goed rijden)
- Vlasov Gewoon een groot talent. Jongeren.
- Valverde Punten altijd welkom. de 3.5miljoeners zag ik niet zitten.
- Formolo In goede doen een puntenpakker.
- Woods Kopman, punch, klassement, etappes, bergtrui. Kan alle kanten op.
- I. Izagirra Spanjaard in Spanje. Mits hij niet hoeft te knechten voor Vlasov kan Ion hier en daar punten sprokkelen.
- D. Martin Kopman. Prima in Luik en op de muur.
- Chaves Gokje. Weinig zekerheid maar ach een leuke renner en kopman.

Sprint.

- S.Bennet Sprinter van Quick step altijd nemen.
- Ackerman Beste sprinttrein.
- Philipsen Na Bennet en Ackerman de beste.
- Aberasturi Sprint gewoon leuk mee
- Manzin Sprintkopman van zijn ploeg
- Raim Goedkope sprinter
- Kanter Goedkope sprinter

Aanval/punch/afdaling

- Aranburu Leuke aanvaller leuke sprint. Afwachten wat hij mag van zijn ploeg.
- Mohoric Aanvaller, Heeft de vrijheid van zijn ploeg.
- Bagioli Aanvaller, de vrijheid van zijn ploeg. (Heel misschien klassement.....)

We gaan het zien. Misschien wat veel sprinters maar ik gok het erop.

Veel speelplezier iedereen!

Hopelijk halen we Madrid;)

Jeffrey81

Gefeliciteerd Niek :)

Zo'n shirtje hoop ik ook nog eens te winnen. Mooi lijstje eromheen en dan aan de wand. Zelf zal ik er niet in passen denk ik, hahaha

1 2 ... 47 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.