Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 50 ... 188 189
Daan Brakenhoff

Oef. Felix en Bagioli op het bankje. Kuss niet meegenomen.... maarja hé, Madrid is nog ver!

Yskoud

Wat een show!!

danusz1986

Bagioli gewisseld voor de start voor Gaudu. Slechte keuze.

Corné .

Ik had grosschartner vandaag

ditisdavid

Kuss gebankt, toch dik in de 90%. Prima start.

Laatst gewijzigd
Florian

Mooi einde, leuke rit :!

Ludi

[Quote=Kj]

Geselecteerd op

Wie wordt de “paktechtheelveelpunten” man

ROGLIC – de laatste jaren als ie start áltijd etappes winnen en podium (rip dauphine). Altijd. Pakt 2 mogelijk 3 truien in de eerste 3 dagen (of toch in ieder geval top 5s daar) en heeft mogelijk de 2 beste klimmers van het hele peloton in zijn team. Mogelijk zijn zij met 4e gewoon bij de beste 10 klimmers hierzo. Die vierde, bennett, kan gewoon samen met gesink als ze goed zijn, het hele peloton slopen. Oke, misschien zakt ie na 2 weken weg. Maar dan heeft ie als kopman hopelijk al echtheelveelpunten gepakt.

[/quote]

:D

bart1e

Hier ook mass en kuss op de bank vandaag...

Andross

Zeer fijne start van de Vuelta. 8 van de 9 man in de top 20 en 3 jumbo's en 3 movistars voor de truipunten. Wel een paar man gehad die er flink doorheen zijn gezakt maar die mogen voor de etappeoverwinningen strijden later in de koers. Nog 2 van zulke dagen en we gaan met een goed gevoel de sprint in.

arjenzvob

Blij met captain Roglic. Balen van Woods! Carapaz 2e. Chaves ook lekker op de 4e plek. Mas 6e. Helaas Großschartner niet opgesteld, maar er was ook zo veel keus! Bagioli nog mooi 10e. Dumoulin pakt mooie teampunten mee van Roglic en.... Kuss! Formolo nog op een redelijke 17e plek, mooi om te zien dat hij in vorm is.
En Valverde.... tja... Wie weet komt het nog voor hen die hem gekozen hebben...

Florian

Haha, kijk dat mag ook @kv jezelf een schouderklopje geven 👍.

Noppie

Heerlijke etappe weer, veel miljoentjes al gesneuveld voor sommige..

Kuss zeer sterk!

Platje

Froome en Pinot goed om niet mee genomen te hebben, ook geen twijfel over gehad, maar Vlasov was de grootste twijfel maar door het hoge budget wel meegenomen.. 3 uit de top 15 niet opgesteld maar daar zullen er meer last van hebben

Jasperdewaal11

Dure misser met Grobschartner die ik niet opstel en ook Bagioli niet :( Beginnen met 86,6%

danusz1986

'@Arjen

Volgens mij is Valverde 11e en Formolo 17e. Hoe bedoel je precies misschien komt het nog voor hem?

Laatst gewijzigd
rev

Geen beste start, nr 5,10 op t bankje gelaten. Geen probleem ik begin haast elke ronde slecht.
Nu kan ik elke dag omhoog gaan. Dagscore 293 66.1%. Op naar morgen!

beuluitdeheul

Gaat de ontsnapping het halen voor morgen aangezien Jumbo niet wilt controleren? Ik zit te denken aan Mohoric als captain.

Rawolf

Grossschartner niet opgesteld, de Vuelta is begonnen.

arjenzvob

'@Daan: Formolo was twijfel hoe zijn vorm was. Ik ben blij om te zien dat hij fit is. Van Valverde hadden mensen verwacht dat hij vandaag al voor de winst mee zou doen. Dit blijkt niet zo te zijn, terwijl dit toch wel echt een Valverde-etappe was. Dus ik kijk er anders naar dan jij. Ja, Formolo eindigt lager... maar dat heet nou scorebord-journalistiek.

Westland95

Vlasov en Martinez meteen bij het grofvuil, begint weer goed.

La Primavera

'@Jasper Bekijk het zo, je hebt 'm in ieder geval mee en hij is goed in vorm! Had 'm zelf nog niet zo goed verwacht helaas. :(

Jeffrey81

Jongens, ga eens van Scorito af allemaal, dan kan ik ook zien wat ik heb gescoord....

#koopnoueensnieuweservers!!!

vevie

Ineos Froome eigenhandig vermoord. Een voorbedachte huurmoord. Roglic weer sterk, hoor. En mooi dat Carapaz en Mas ook zo goed zijn. Top. Leuk dat Chaves, Martin, Snor Felix en Carthy erbij zaten. Kan een mooie ronde worden.

marconeuvel

Dumoulin pakt gewoon even 27 teampunten. Toch lekker!

G. Martin en Vlasov beide opgesteld (samen 5,5 mil als ik het goed heb). Hopelijk laten die zich nog zien, anders wel dure missers.

Zelf ook Großschartner niet opgesteld zoals zo veel hierboven. Zuur, maar ik zou dat niet als fout bestempelen zoals hierboven gebeurt. Nog 10x deze opstelling maken en nog 10x had ik hem niet opgesteld.

vasnd

Een paar tegenvallers, maar de alternatieven doen het minstens net zo slecht. Bagioli alvast de eerste misser, maar dit is nog maar de eerste etappe..

1 2 ... 50 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.