Kuss kost wel een hele sloot punten als je die vandaag nog even op de bank hebt gelaten zeg! Vlasov was natuurlijk veel logischer om op de bank te laten beginnen. Eerst maar eens zien wat ie doet. Nu een vette 0 voor hem. Iemand die weet wat er met hem was?
Uiteindelijk met 82,6% niet eens zo'n slechte start.
Ik laat vandaag al 141 punten liggen door Woods kopman te maken ipv Roglic en Vlasov op te stellen, met Kuss en Felix op de bank. Wat een kutspel is het soms toch. Desondanks nog 311 punten en veel mensen die hetzefde verhaal hebben, dus nog geen drama zoals in de Giro gelukkig. Maar lekker is het toch niet.
Met 404 punten absoluut een top start. Die 5e plek forumpoule nu maar proberen vast te houden...
Ik lees veel 'Grossschartner misser bij opstellen', maar als ik alle opstellingen een beetje bekijken die voorbij kwamen, dan is Grossschartner vaak de 10e, 11e, of 12e man in het klimteam. Dan is het toch absoluut geen misser bij het opstellen? Je hebt immers 9 betere (en duurdere) klimmers voor je basis. Het geeft mij alleen maar positieve inzichten over wat die jongen kan voor de komende week! Tuurlijk is het jammer dat je punten van een 5e plek mist (ik ook namelijk), maar ikzelf heb er geen moment over getwijfeld.
4e in de forumpool :)
Bijna perfecte dagopstelling met alleen een paar puntjes van Soler (20e) gemist. Vanochtend een heleboel verleidingen moeten weerstaan op dit forum, iedereen met Pinot, Froome, Gaudu of Izagirre FOMO bracht me aan het twijfelen, maar gelukkig voor mijn eigen plan gegaan. Etappe 1 is in ieder geval veelbelovend.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.