Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 51 ... 188 189
Ab Normaal

Roglic kopman, maar Kuss en Grosssss op het bankje.
Al met al geen slechte start.

Yskoud

98% prima start van deze ronde. Veel verrassingen, Vlasov er doorheen en val Woods is jammer. Kuss in deze vorm wordt wel een must have net als Dan Martin denk ik. Bagioli 10e, dat is pas bijzonder, erg knap.

Chef83

Aiiii hier ook grobschartner en bagioli op t bankje.op naar morgen vuelta nu al veel leuker om te zien als de giro waar niet veel gebeurd al hoop ik wel op wilco.

Noppie

Vlasov op +4.31.. Zal voor de etappes gaan..

Jasperdewaal11

'@LaPrimavera je hebt gelijk ook man !

ditisdavid

Bagioli is het hele jaar al goed op dit soort middellange bergaankomsten, zit hier ongeveer waar ik hem verwachtte. Desondanks gaat hij of Soler morgen plaats moeten maken voor Mohoric in principe.

Rawolf

Mohoric trouwens 26e, dat word een toppertje.

Degene met 4 jumbos hebben e een groot voordeel, had ik nietecht overwogen eigenlijk.

danusz1986

'@Arjen

Had ik niet verwacht hoor. Valverde gaat geen etappes meer winnen, maar met dit ruime budget kon je hem makkelijk erbij nemen. Ik heb ipv Formolo de la Cruz meegenomen. Ik baal een beetje van Gaudu. Was een Chaves of een Dan Martin beter geweest.

bamischijf

Bij mij in de poule direct een dikke concurrente erbij die 4 man TJV heeft. Pakt 415 punten (landelijk 25e) en dat zelfs met zitje 9 Woods. Vuelta is on! :)

Westland95

Morgen zeer lastig te voorspellen. Zal een mix van aanvallers en AK mannen worden denk ik.

ditisdavid

Had wel 4 Jumbo's overwogen maar vond het risico dat de trui aan een vluchter wordt gegeven te groot. Weet ook niet of het zo'n groot voordeel is want alle vier opstellen doe je op een dag als deze ook nog niet. En in de meeste bergaankomsten sowieso niet.

Valvuillerdemoz

Kuss kost wel een hele sloot punten als je die vandaag nog even op de bank hebt gelaten zeg! Vlasov was natuurlijk veel logischer om op de bank te laten beginnen. Eerst maar eens zien wat ie doet. Nu een vette 0 voor hem. Iemand die weet wat er met hem was?
Uiteindelijk met 82,6% niet eens zo'n slechte start.

Don Gielius

Ik laat vandaag al 141 punten liggen door Woods kopman te maken ipv Roglic en Vlasov op te stellen, met Kuss en Felix op de bank. Wat een kutspel is het soms toch. Desondanks nog 311 punten en veel mensen die hetzefde verhaal hebben, dus nog geen drama zoals in de Giro gelukkig. Maar lekker is het toch niet.

beuluitdeheul

'@Rawolf: staat hij dan niet te kort voor de etappe van morgen om aan te vallen. Of denk je dat de vlucht het sowieso niet gaat halen?

Andross

Heel Astana er trouwens doorheen gezakt. Zowel Aranburu, Vlasov als I. Izagirre. Zijn broertje eindigt dan wel weer in de top 20.

Wilbert91

Aii, weer gegokt op Pinot en weer teleurgesteld, daarnaast Grossschartner en Bagioli op het bankje.

Vlasov erin geklikt voor Martinez, dat heeft ook weinig uitgemaatk. Carthy koopje van deze Vuelta?

La Primavera

Enric Mas gaat wel met speelsgemak het jongerenklassement winnen op deze manier.

DKrikk

Met 404 punten absoluut een top start. Die 5e plek forumpoule nu maar proberen vast te houden...

Ik lees veel 'Grossschartner misser bij opstellen', maar als ik alle opstellingen een beetje bekijken die voorbij kwamen, dan is Grossschartner vaak de 10e, 11e, of 12e man in het klimteam. Dan is het toch absoluut geen misser bij het opstellen? Je hebt immers 9 betere (en duurdere) klimmers voor je basis. Het geeft mij alleen maar positieve inzichten over wat die jongen kan voor de komende week! Tuurlijk is het jammer dat je punten van een 5e plek mist (ik ook namelijk), maar ikzelf heb er geen moment over getwijfeld.

marconeuvel

'@JW van Putten dat vraag ik me ook af. Waarom rijdt Mohoric hier zo kort terwijl morgen een ideale etappe voor hem is?

Jeffrey81

Zou Froome al binnen zijn? 😉

bamischijf

ik denk de meerderheid wel een duur bankje. Gesink en Grosschartner bij mij. ach kan erger. 307 = 74.2%.
Froome, Pinot, Woods, Martinez voor mij al goed nieuws. Vlasov enige echt auw

Nul verstand

30 miljoen uitgegeven aan klassementsrenners en dan dan sta je na 1 rit op 70%. Houd nog niet over. Bagioli had ik niet zo goed verwacht tegen de klassmenetsrenners en de winnaar van Roemenië op de bank. Helpt ook niet echt als je Vlasov en Pinot hebt.

Laatst gewijzigd
Stanro

4e in de forumpool :)
Bijna perfecte dagopstelling met alleen een paar puntjes van Soler (20e) gemist. Vanochtend een heleboel verleidingen moeten weerstaan op dit forum, iedereen met Pinot, Froome, Gaudu of Izagirre FOMO bracht me aan het twijfelen, maar gelukkig voor mijn eigen plan gegaan. Etappe 1 is in ieder geval veelbelovend.

bamischijf

'@ nasibal. Soms pakt een last minute wijziging goed uit, dit was toch wel een lekkere voor je. nice

MarvinG

Oei, Carthy niet opgesteld. Zonde!

1 2 ... 51 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.