Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 53 ... 188 189
Tour de Flits

Hier vandaag 95%,erg tevreden zeker gezien de Giro resultaten de afgelopen twee weken. Kuss last minute in de opstelling vervangen voor Bagioli, scheelde wat teampunten. Zonde, maar te overzien. Verder net als de meeste hier Felix niet opgesteld, maar zo'n goede uitslag geeft hoop voor de rest van de Vuelta.
Enige missers vandaag waren Vlasov en Woods.

Nog even over de etappe, vond Kuss erg zeer sterk koersen. Ik denk dat wanneer die geen teamorders had en niet had hoeven openen dat die een hele goede kans had gemaakt op de rode trui vandaag. Bergtrui als troost voor hem. Voor Jumbo wellicht niet heel belangrijk, maar voor zo'n jongen wel leuk natuurlijk.

Ludi

§$Sß, ah daar issie, mag best net als in burgos via een goeie etappe 1 zo verdwijnen voor een paar maanden :p

La Primavera

Felix der Alt ßoy.

EDIT: Of Alt ßoy Felix

Laatst gewijzigd
bamischijf

'@ nasibal. We komen qua tactiek weer aardig gelijk uit :) Alleen ipv Martin 1 sprinter extra geïnvesteerd Moschetti (even door de DNFs doorkijken). Mohoric last minut ingewisseld voor teamboni-zitje Gesink. Mede daar ik Arrunburru al heb. Die heb jij dan weer geslachtofferd. Vlasov was idd echt enige twijfel. G martin vs Valverde zelfde idee in groep van voren en halverwege ronde er wat door heen zakken, maar dat mag.

Rawolf

Vantevoren zei ik trouwens dat ik 1 500k renner voor 1.5mil nog zou overwegen, dat was Gorka Izagirre. Die word vandaag gewoon 13e... Heb hem uiteindelijk nieteens meegenomen omdat hij met die dekselse Vlasov en zn broer 'teveel' interne concurrentie had. Had ik nou toch maar bij mn eerste ingeving gebleven!

Maar nee hoor, ik ging toch voor de potentie en vrije vogel Ilan van Wilder

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Hier Woods als Captain vandaag en helaas door zijn val geen punten. Verder sta ik nu op 43%, dus het moet weer een inhaalrace gaan worden. Ook bij mij vallen Vlasov, Gaudu en Dumoulin tegen.....
Morgen nieuwe kansen.

daan_zeelen_811806

Verwacht niet dat Jumbo visma gaat rijden voor de rode trui en dat morgen de vluchters gaan strijden voor de etappe en de truien

De Condor van Echt

Had op zich best wat mannen voorin, had Bagioli gewoon mee gelukkig - echt een aankomst voor hem, schatte ik in. Enige opstelfout was dat ik TD niet had voor 27 teampunten. Toch een tegenvallende score van slechts 281, had een stuk meer ervan verwacht. Anderzijds: nu zie ik jongens vooraan die normaal gesproken niet drie weken volhouden. Woods was mijn D Martin en daar had ik pech mee, kan gebeuren.

@Rawolf Grappig, ik heb Gorka ook lang overwogen, voor teampunten en heuvelritten. Om dezelfde reden als jij niet gedaan...

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Morgen meteen alweer een lastige dag. Ik verwacht eigenlijk niet dat er, zo vroeg in de ronde, direct meer dan 15 man vooruit blijft. Dan is een flink aantal klassementsrenners opstellen dus het veiligst. Of ik ook op truipunten van Jumbo kan spelen, betwijfel ik.
Verder de eeuwige gok qua aanvallers. Mohoric is haast verplicht mee te gaan. Astana heeft genoeg opties met de Izagirres, Fraile maar nu ook Vlasov? Of durft Jumbo hem niet te laten rijden??

Laatst gewijzigd
zomaareens

Liet ion izagirre lopen voormorgen? Of was het van niet kunnen?

rev

'@Condor TD leverde 37punten ipv 27

Aanklampen

Jeffrey, ik bedoel dat die na die (harde) val geen enkele moeite meer gedaan heeft om snel op de fiets te komen/schade te beperken. Dat bedoelde ik met laten lopen.. Nu in top 50 met 99.9%.

Ik denk niet dat ze rood snel weggeven. Mohoric is wel er een voor morgen. Even bedenken of je die meepakt.

Reus

Na een bekertje in de tour... een mooi gebalanceerd giro team wat nog steeds kans maakt op een beker... nu een flinke mispeer in de eerste vuelta rit...

Afgelopen dagen Chaves, D.Martin en Kuss geüpgrade naar G.Martin Vlasov en Woods... tel uit je verlies.. Nu maar hopen dat er nog een inhaalrace inzit maar veel vertrouwen heb ik daar niet in...

Aanklampen

Roglic: We have to keep everyone in competition. It's special to me. We also do not know how long the Vuelta will be, so we have to win as much as possible, ”he says....

dat klinkt niet als trui weggeven...

Zadelpen

Een redelijke start van 92%.

Westland95

De last minute keuze Martinez voor Mas komt ook keihard terug in mijn gezicht. Last minute keuzes pakken toch zelden goed uit, dat blijkt maar weer. Toch nog 80%, met Kuss op de bank vandaag (ook dom), dus een goede score moet er nog inzitten. Morgen denk ik maar vol op de AK-mannen.

Laatst gewijzigd
Florian

Ik ga de gok niet nemen om Mohoric morgen kopman te maken.

Laurenesi

Prima start vandaag. Alleen Vlaslov door het ijs gezakt en een paar renners niet opgesteld, maar het belooft wat voor de komende dagen. Mijn team:

Roglic
Carapaz
Dumoulin
Kuss
Mas
Vlaslov
G. Martin
D. Martin
Formolo
Soler
De la Cruz
Carthy

Bagioli
Mohoric
Aranburu

Ackermann
Philipsen
Manzin
Kanter
Raim

Gelukkig last minute Woods en Serrano gewisseld voor D. Martin en Carthy. Zou het dan deze editie gebeuren? Een gouden beker voor de strijders van Team Laurenesineos?

Valvuillerdemoz

Zou het kunnen dat Roglic zo ziek is van het niet winnen van de Tour dat ie de Rode trui gewoon de gehele Vuelta wil houden tot aan Madrid? Dat zou wel een stoere revanche zijn. En niet onmogelijk, lijkt mij.

Pietje Precies

Net de etappe teruggekeken. Ik heb gelukkig 5 van de beste 6 in koers. En dan nog 2 kort daarachter (Valverde en Dumoulin) die gedurende de ronde wel gaan opschuiven in de hiërarchie + veel teampunten gaan pakken.

Op voorhand hoopte ik 400+ te halen en wellicht zelfs 430+. Zodoende valt 387 punten wat tegen, maar blijkbaar is het wel goed voor 98,9%, dus dan mag ik natuurlijk niet klagen.

Carthy had ik in de Giro altijd meegenomen voor die prijs. Dan had ik er zelfs nog een stuk meer voor willen betalen. Mja, helaas heb ik hem nu niet.

Bij Chaves reken ik erop dat ie na een paar dagen weer opeens kraakt (zoals elke keer sinds die ziekte). Grosschartner is iets vervelender.

Bagioli en Mohoric bevestigen goed te zijn, dus da's mooi voor wat nog komen gaat. Voor Soler en Sosa is het geen geweldige start, maar eigenlijk ook zo verkeerd niet.

Gaudu begint wel ruk, mja gelukkig is Pinot zijn klassement al helemaal klaar. Vlasov is wederom vervelend, maar gelukkig ook wederom vaak gekozen.

Heb getwijfeld om Bennett er als 4e Visma in te klikken. Helaas niet gedaan. Opvallend dat ie niet op Dumoulin hoefde te wachten nadat ie zelf gelost was

Laurenesi

'@valvuillerdemoz

Als je een keer de trui een gehele Tour wilt dragen, is dit wel de editie haha. Ik denk echter dat ze hem morgen gaan weggeven aan een vluchter.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Marcel Sorry, maar sinds je post over kevinraar vallen je spelfouten enorm op haha! Misschien maar niet meer doen.

Dumoulin een verkeerde keuze? Hij pakt vandaag een sloot punten en zulke muurtjes zijn gewoon niks voor hem, zeker zonder hoogtestage. Die gaat gewoon presteren verwacht ik.

@Pietje Jouw opstelling? Altijd benieuwd naar opstellingen van de kenners.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

'@arjenzvob,

Ik had vandaag:
Roglic (C), Dumoulin, Kuss, Carapaz, Mas, Valverde, Dan Martin, Vlasov en Woods

Op de bank onder andere Bagioli, Gaudu, Soler en Sosa. Bij Bagioli ben ik niet verrast dat hij dit kan, maar ik vreesde dat hij zou laten lopen zodra de etappezege weg was. Dat deed ie helaas niet (al ga ik dat op de langere termijn misschien juist prettig vinden).

Soler en Sosa beginnen vaak roestig + het was niet echt een mooie aankomst voor ze. Gaudu had ik eerder opgesteld, maar vond dat ie zich eerst maar even moest bewijzen. Daar is ie bij dezen dus niet in geslaagd.

Verder heb ik Ackermann, Kanter, Thijssen, Selig en Raim als 'sprintteam'. Waarvan ik hoop dat ik er tenminste 1 gewoon op de bank kan houden, omdat ik prima opvulling heb. Hopelijk houdt Visma dus lekker de trui.

En dan nog Mohoric en Aranburu voor het heuvelwerk.

rkmmr

Vrij goed gestart, met net als zovelen Großschartner op de bank. Net als Soler, dat kost wat minder punten. Vlasov en Woods leken me op voorhand betere keuzes.

Morgen denk ik toch weer gewoon voor de klassementsmannen als ik Roglic goed interpreteer. Lijkt me iig onwaarschijnlijk dat ze nog een keer de fout maken om renners die op achterstand staan tijd terug laten pakken.

Iemand al nieuws hoe Woods er aan toe is trouwens?

KV

Dumoulin voelt zich al “moe”...

1 2 ... 53 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.