Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 55 ... 188 189
Karperdrol

Durft er iemand al mohoric kopman te maken...

Aanklampen

Morgen maar Roglic, Tom, Sep en Bennett plus carapaz, D. Martin, Felix, Mas en de laatste plek voor Bagioli oh Mohoric.

Als het een vlucht wordt zou het kunnen dat mohoric overleeft. Vlasov moet duidelijk erin groeien,

kevinraar

mij team voor morgen
roglic
dumoulin
kuss
mass
soler
poels
vlasof
formolo
bagioli

bank
pinot
wellens
aranburu
costa
mohiric

roburger

Mohoric kopman? Ik twijfel of ik hem wel moet selecteren morgen. Een klim van 9 km aan 8%... Ik heb Mohoric nog geen bergetappes zien winnen

Guruburu

Mooie eerste etappe gezien! Qua Scorito alleen wat minder met 65%. Tegenvaller met het niet opstellen van Kuss, maar met name het slechte presteren van Vlasov en Gaudu en de valpartij van Woods.

Iemand al enig idee hoe Woods eraan toe is? Mits hij niet teveel schade heeft opgelopen wil ik hem eigenlijk morgen wel opstellen.

Guido73

'@Guruburu Woods was erg aan het manken na die botsing, zag er niet zo goed uit, net zoals Martinez.

Rawolf

Woods schijnt zelfs niet meer te starten morgen

Guruburu

'@Se7en: Dank. Ik heb hem er voorlopig maar even uitgeklikt.

@Rawolf: Heb je ook een bron toevallig?

Florian

Gadverdamme dat zou balen zijn Woods :(

marconeuvel

'@guruburu De Standaard meldt dat, maar zijn daarin voor zover ik zie wel de enige.
https://m.standaard.be/cnt/dmf20201020_95948700

Florian

Stelt iemand morgen Vlasov op? Ik durf het denk niet aan.

Guruburu

'@MarcelMerckx: Dat zou wel flink balen zijn. Al vind ik de manier waarop deze bron dit nieuws meldt wel bijzonder en acht ik het niet helemaal betrouwbaar.

Guruburu

'@GoldenGoal: ik stel Vlasov morgen niet op. Daar moet iets mee aan de hand zijn als je ziet hoe snel hij eraf moest. Ik verwacht niet dat dat binnen een dag anders is.

Pro4Cycling

ik durf het ook niet aan met Vlasov. Hoe jammer ik het ook vind, want ik had best veel vertrouwen in hem.
Ik ben in dubio wat te doen met Bagioli. De klimdelen zijn eigenlijk te lang voor hem, maar vandaag was behoorlijk indrukwekkend....

Lo Zar

Morgen Mas als kopman. Beetje Jumbo-moe. Reeds.

Kannibaal van Schepdaal

Het zou natuurlijk ook kunnen dat De Standaard bedoelt dat Woods de Vuelta niet meer gaat winnen omdat hij te veel tijd verloren heeft.

En ik vind het wel frappant dat mensen denken te weten wat Bagioli al dan niet aankan. Dat is gewoon een jong talent dat in vorm is, en zijn eigen limieten nog aan het ontdekken is. Wat zouden wij dan weten waar zijn limieten liggen. Morgen zal hij niet veel slechter zijn dan vandaag, dus ik verwacht hem wel. Als er geen vlucht vooruit blijft en er wordt niet volop gekoerst op de laatste klim, zie ik hem zeker top vijf eindigen morgen.

Genomico

De quotering van Woods blijft maar dalen. Nu na Roglic en Mohoric (en samen met Valverde en Fraile) de grootste favoriet voor morgen. Dus ongetwijfeld zal er ergens goed nieuws over hem te vinden zijn. Bij mij staat ie er nog buiten. Morgen maar eens in verdiepen.

La Primavera

En ik vind het wel frappant dat mensen denken te weten wat Bagioli al dan niet aankan. Dat is gewoon een jong talent dat in vorm is, en zijn eigen limieten nog aan het ontdekken is. Wat zouden wij dan weten waar zijn limieten liggen. Morgen zal hij niet veel slechter zijn dan vandaag, dus ik verwacht hem wel. Als er geen vlucht vooruit blijft en er wordt niet volop gekoerst op de laatste klim, zie ik hem zeker top vijf eindigen morgen.

@Kannibaal Jij doet toch precies hetzelfde? Iedereen spreekt hier verwachtingen uit, dat is de bedoeling van het forum.

Valvuillerdemoz

Mijn etappeselectie voor morgen:
Roglic (C)
Tom D
Kuss
Carapaz
Valverde
Bagioli
Fraile
Aranburu
Nans P

Bank:
Mas
Vlasov
Soler
De la Cruz
Madrazo

Tribune:
Smith
Van der Sande
Aberasturi
Kanter
Ackermann
Bennet, S.

Twijfel nog om Mas in te zetten ipv. Aranburu of Valverde.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Heb Stannard wel mee voor dit soort etappes maar ja hij moet het eerst maar 1 keer laten zien haha

ditisdavid

Soler en Peters (en Aranburu, Vlasov en Gaudu) op het bankje, Bagioli en Mohoric mogen het proberen morgen.

Masterw

Ligt woods er nu uit of niet?

rubenvvs1999

Erg blij dat ik last-minute Woods en Peters heb vervangen voor D. Martin en De La Cruz :). Een 20e plek in de forumpoule nu en hopelijk vandaag weer een goede dag met de renners die wel in vorm lijken te zijn.

Koenblom16

Bezig aan een stabiel Scorito jaar (90% tour, momenteel 90% klassiekers en 80% giro met nog maar 9 man in koers), maar nu hopen op die ene uitschieter. Begonnen met een uitstekende start op 96.9% en dat met Valverde als kopman.

Roglic
Carapaz
Mas
Valverde
Dumoulin
Vlasov
Großschartner
Kuss
Bagioli
De la Cruz
Sosa
Gaudu
Cavanga
Smith
Manzin
Philipsen
Ackermann
Kanter
Aranburu
Arensman

We gaan zien waar het schip strandt.

Odin

Nee, voor zover ik weet start woods vandaag gewoon.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 55 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.