Mooie eerste etappe gezien! Qua Scorito alleen wat minder met 65%. Tegenvaller met het niet opstellen van Kuss, maar met name het slechte presteren van Vlasov en Gaudu en de valpartij van Woods.
Iemand al enig idee hoe Woods eraan toe is? Mits hij niet teveel schade heeft opgelopen wil ik hem eigenlijk morgen wel opstellen.
Het zou natuurlijk ook kunnen dat De Standaard bedoelt dat Woods de Vuelta niet meer gaat winnen omdat hij te veel tijd verloren heeft.
En ik vind het wel frappant dat mensen denken te weten wat Bagioli al dan niet aankan. Dat is gewoon een jong talent dat in vorm is, en zijn eigen limieten nog aan het ontdekken is. Wat zouden wij dan weten waar zijn limieten liggen. Morgen zal hij niet veel slechter zijn dan vandaag, dus ik verwacht hem wel. Als er geen vlucht vooruit blijft en er wordt niet volop gekoerst op de laatste klim, zie ik hem zeker top vijf eindigen morgen.
@Kannibaal Jij doet toch precies hetzelfde? Iedereen spreekt hier verwachtingen uit, dat is de bedoeling van het forum.
Mijn etappeselectie voor morgen:
Roglic (C)
Tom D
Kuss
Carapaz
Valverde
Bagioli
Fraile
Aranburu
Nans P
Bank:
Mas
Vlasov
Soler
De la Cruz
Madrazo
Tribune:
Smith
Van der Sande
Aberasturi
Kanter
Ackermann
Bennet, S.
Twijfel nog om Mas in te zetten ipv. Aranburu of Valverde.
Bezig aan een stabiel Scorito jaar (90% tour, momenteel 90% klassiekers en 80% giro met nog maar 9 man in koers), maar nu hopen op die ene uitschieter. Begonnen met een uitstekende start op 96.9% en dat met Valverde als kopman.
Roglic
Carapaz
Mas
Valverde
Dumoulin
Vlasov
Großschartner
Kuss
Bagioli
De la Cruz
Sosa
Gaudu
Cavanga
Smith
Manzin
Philipsen
Ackermann
Kanter
Aranburu
Arensman
We gaan zien waar het schip strandt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.