Ik stel sowieso op: Roglic (c), Carapaz, Chaves, Dumoulin, Valverde, Bagioli.
Dan nog een stel renners over voor de laatste 3 plekken:
De tegenvallende Vlasov, Woods en Martinez, en daarnaast Wellens, Aranburu en Sosa...
Weet iemand hoe het met Martinez is? Voelt verstandig hem, net als Woods, op de bank te laten.
Daarvoor in de plaats kan ik dan Aranburu en Wellens opstellen. Vluchtje?
Nu de krachtsverhoudingen al snel duidelijk zijn geworden en een aantal renners hun wonden likken, alsmede het feit dat het parcours anders is, zou het best wel kunnen dat ze die laatste klim een stuk minder hard oprijden dan gisteren het geval was. In zo'n geval zou een Mohoric best een kans(je) kunnen maken om vlak voor de top weg te rijden.
Maar Lassyad, dat probleem heeft dan iedereen. De juiste aanvallers kiezen blijft een uitdaging. En de kans is niet groot, schat ik in, dat een heel grote groep wegblijft. Gevalletje twee voor de prijs van één? Dus 2 a 3 aanvallers die de punten wegkapen, de rest de 'zekere' punten. Ik ben erg benieuwd!
Wie gaat plaatsmaken voor Woods: Bagioli, Mas, Chaves, Gesink? Lastige keuze.
Bij een ontsnapping maakt het allemaal niet zoveel uit, dus wie te selecteren bij een klassementsmannenkopgroep?
Bagioli, tja, wat kan die allemaal? Zag er gisteren goed uit. Misschien hopen tegen beter weten in, maar die houden we erin.
Gesink: Grootste FOMO bij overwinning Roglic, maar dat is gecoverd door Roglic als captain en Kuss ook in het team. En als Roglic wint, dan betekent dat dat Chaves en Mas ook in de buurt zitten.
Woods in, Gesink out. Hup hup!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.