En dus gaat Aranburu tegen zijn eigen zeggen toch maar de aanval in vandaag, haha. Die zal bij velen wel op de bank zitten...zo ook bij mij
Verder matig vluchtersgroepje...benieuwd of dit nog gewoon een AK dag zal gaan worden. In dat geval zit ik redelijk goed denk ik, met Roglic, Mas, Carapaz, Formolo, Valverde, Alt S en Kuss. Plus nog Mohoric en Madrazo, maar die verwacht ik in dit scenario niet echt meer met een late aanval. Al mogen ze me verrassen natuurlijk.
Ik heb Aranburu ook op het bankje...verder had ik ook geen klimmers op ruime afstand, dus maar volwaardig klimteam opgesteld met de snelste mannen aan de meet.
@Jeffrey81 Dat niet meezitten de eerste dagen was natuurlijk wel volledig in de context van het ondersteunen van kopmannen. Dus mijns inziens kon je dat interview in de prullenbak gooien met de wetenschap dat zijn kopmannen gisteren gefaald hebben. Neemt niet weg dat ik Aranburu niet als meesterklimmer zie..dus dit te zwaar acht.
Soler was ook logisch om op de bank te hebben. Op basis van gisteren had je waarschijnlijk toch wel 9 betere luitjes en was er nog de potentie van een gokje als Mohoric, Woods (met zijn afdalingskunsten en goede vorm gaf ik die ook nog wel kans).
Opa mee lijkt me vooral momenteel flink wat op te leveren.
Alt + S lijkt hopelijk zijn dagje van roem al gehad te hebben, Chavito houdt het nog even vol, leuk!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.