Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 60 ... 188 189
Ludi

Soler 🙈

Jommelb

Ja, Soler wel opgesteld hier, hoera!
Zo, die Daniel Martin verrast me wel hoor! Knap hoe hij nog bij het voorste groepje zit. Helaas niet meegenomen deze Vuelta, dacht dat zijn tijd wel voorbij was.

Andross

'@Jori Nee hoor ik had 8 betere luitjes en geen Mohoric. Had misschien nog wat extra punten van Valverde en Mas verwacht en een plek 10-20, maar deze 1e plek voor Soler zou fijn uitkomen. Vooral omdat veel mensen hem wel ernaast hebben staan. Veel mensen die Alt+S hebben opgesteld hebben minder geluk. Dumoulin zat er wel weer volledig doorheen.

ditisdavid

Voor mij was het 3 van Dumoulin, Bagioli, Mohoric, Soler en Peters. Ik heb de eerste 3 genomen. Vlasov en Gaudu ook op de bank, die zullen ook nog een paar punten pakken maar die schade is minimaal.

Laatst gewijzigd
Florian

Geen Soler...

Jori

Excuus Andross, heb het aangepast. Soler was een hele goede keuze om op te stellen, maar persoonlijk had ik andere keuzes en daarvoor gekozen op basis van etappe 1. Dat is het wat beter verwoord :p

moet nog even punten afrekening zien, maar lijkt me al met al toch mooie etappe qua equipe, ondanks dus zonder soler vandaag

ditisdavid

Buiten Soler wel een echt goede dag trouwens... Ik had de nummer 1 tot 6 op kunnen stellen.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Ook geen Soler opgesteld :( Wel twee ploeggenoten van hem. Verder wat Ditisdavid zegt.

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Hier ook geen Soler in de opstelling. Maar vooral blij om te zien dat hij in vorm is, belooft wat voor de rest van de Vuelta

La Primavera

Volgens mij hebben we allemaal Soler niet opgesteld vandaag, dus dat scheelt haha...

nasibal

Morgen laat ik Alt + S thuis mannen, mochten jullie willen weten wie je kopman moet maken!

Jommelb

Je bent wel blij met je last minute switch naar D. Martin denk ik nasibal? Pakt aardig uit zo.

Don Gielius

Het is toch niet te filmen 😂 De dagselecties zijn leuk maar moeten dringend eens getweekt worden zodat je niet elke dag met frustraties zit. 9 vd 20 is gewoon te weinig en niet meer plezant. Leek me idd op voorhand ook de logische keuze maar zo blijkt wel weer.

nasibal

Je bent wel blij met je last minute switch naar D. Martin denk ik nasibal? Pakt aardig uit zo.

Ja, daar zit het gelukkig mee! :)

danusz1986

Heb de nummers 1,2,4,5,6,9,11. De nummer 14 en 16 (De la Cruz en Vlasov niet opgesteld maar Dumo en Mohoric.

fringale

Soler niet opgesteld, het hoort bij het spel, maar niet mijn spel, of toch niet meer, ik trek definitief een streep onder mijn scorito-deelnames en bijhorende frustraties. Ik ga ervan uit dat ik daardoor meer van de koers ga kunnen genieten.

Florian

Zelfde verhaal hier @Daan d

Daan Brakenhoff

Gaudu en Vlasov zijn in ieder geval weer beter dan gisteren. Moet ik ze toch overwegen morgen...

ditisdavid

Dan Martin inderdaad zeer prettig tot nu toe. Was wel duidelijk dat hij weer in de buurt van zijn topniveau kwam in de Ardennen maar zit wel echt aan de bovengrens van de verwachtingen tot nu toe.

Nul verstand

371 punten voor mij! Raar dat vandaag dezelfde renners boven komen drijven als gisteren, maar ik toen op 70% stond. Nu gestegen naar 92%.

thijzersterk

Zeer tevreden dat mijn dark horse Gino Mäder zich goed aan het manifesteren is. Lijkt op deze manier absoluut een kanshebber voor de jongeren trui. Zag dat er weinig mede scorito volgelingen waren voor deze parel van slechts 500 duizend virtuele scoritopunten.

rkmmr

Wat een mooie koers vandaag, verademing tov de Giro!

Ik dus ook een van de velen die Soler niet heeft opgesteld vandaag. Net als anderen met Woods en Mohoric nog wat renners opgesteld voor een evt vlucht, maar dat was dus niet de goede keuze. Verder prima teampje staan op basis van deze eerste dagen.

Florian

Vlasov bezig met een inhaalkoers :O

Ludi

Ja ja, balen van dure tegenvallers en geen soler opstellen. Maar echt medelijden heb ik met mensen zonder Roglic 🙈

Andross

Dumoulin op 8:20...

1 2 ... 60 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.