Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 61 ... 188 189
Pietje Precies

Soler niet opgesteld is wel een duur schoonheidsfoutje. Da's gelijk 53 punten misgelopen.

Maar goed, zalig dat het wederom een GC-dag werd! Zodoende ook mooi dat het vele werken van Movistar werd beloond, mogen ze vaker doen!

Verder kent de Vuelta geen genade.. na 2 dagen al meer punten dan in menig andere ronde na 4 dagen :)

Ik heb overigens totaal geen medelijden met mensen zonder Roglic. Die hebben blijkbaar nog niet begrepen hoe het spelletje werkt. Dan is er maar 1 manier om dat écht te leren en da's de pijnlijke route!

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Dan Martin niet opgesteld, dat zijn 54 punten als ik het goed bereken. Soler heb ik niet in mijn selectie, maar Martin niet opstellen is dus nog een duurdere fout.

Jeffrey81

Sja...Soler niet opstellen is zuur vandaag natuurlijk.

In mijn geval heb ik m uiteindelijk voor de start van de ronde uit mijn team geklikt. Volgens mij om ruimte te maken voor Ion. Dus of dat nou beter of slechter is weet ik eigenlijk niet, haha

Zoals gisteren al aangehaald ging het weer een inhaalrace worden. Vandaag van 61,2% naar 66,6%. Dus 5,4% gestegen. Als dat nou elke dag lukt eindig ik op precies 153%. Daar doe ik het voor!! ;)

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Nu de grote vraag of ik morgen ga spreiden op een vlucht. Zo ja, dan mag (jawel) Peters in de plaats van Dumoulin, Bagioli of (jawel) Soler.

danusz1986

388 punten nice! Denk nog nooit zo hoog gescoord.

Ludi

Ik had primoz "paktechtheelveelpuntenman" roglic ook voor 8M ofzo genomen, daar niet van, beetje door het prijskaartje heen kijken. Maar toch.

Wel lekker met hele top 6 (soler bank) en paar tegenvallers van gisteren op de bank maar er wel gewoon bij. Das heerlijk.

@marcel: waarom zou je dan martin vandaag banken? Wie had je dan wel opgesteld? Dan martin zat ook in mn team als ik het hele peloton vandaag had. Was echt mn 6e/7e pick voor vandaag. Dus ben benieuwd.

Pro4Cycling

'@ jeffrey

Hier hetzelfde: op laatste moment Soler uit mn selectie gehaald( ik vond 3 van Movistar waaronder opa Valverde te risicovol) ten faveure van Ion.

Voor morgen is het de vraag of ik het aandurf om N. Peeters op te stellen. Ik denk dat die best wel eens kan gaan verrassen.
En Dumoulin.... ach ja, laten we hopen dat hij de Vuelta überhaupt uitfietst.

marconeuvel

@Kj: Achteraf gezien vind ik het zelf ook niet zo'n goede keuze. En zelfs vooraf vond ik dat misschien al, want ik heb enorm over zijn plekje getwijfeld en net na de start baalde ik al. Felix ß, Mohoric, Fraile en Bagioli stonden er vandaag wel in. ß en Bagioli pakten punten, maar Fraile en Mohoric waren allebei slechte gokjes.

Laatst gewijzigd
ivo001

'@Don Gielius Bij de Giro zou ik anders liever selecties van 5 man hebben nu

raymankapeens

Ik heb de verkeerde Martin meegenomen....
Eerste week had ik hem wel verwacht

Tour de Flits

'@Daan, ik 386 punten, heerlijk ronde. Gestegen naar 98.1%. Met Vlasov, De la Cruz en Felix zelfs nog drie renners in de top 20 die ik niet opgesteld had.

Wel echt mooi om de eerste twee etappes van een grote ronde zo te zien. Gelijk alle kaarten op tafel. En wat valt Dumoulin me tegen zeg, pff. Heb het idee dat wanneer het tegenzit bij hem hij er mentaal ook helemaal doorheen zakt.

Mr.White

Soler op de bank gelaten, toch wel pijnlijk zo'n duur foutje in het begin van de ronde. Dumoulin vandaag op meer dan 8 minuten had ik ook niet aan zien komen 48 uur geleden.
Wordt een dure 4mln op deze manier. Hopelijk kan hij zich nog enigzins gaan herpakken.

lautje

Vandaag bleek wel weer hoe goed Mas is, je kan wel op 99.4 procent staan maar zonder Mas ben je in échte bergetappes nergens denkik. Ook Soler niet opgesteld... heb ook wel geleerd dat je niet naar een prijskaartje moet kijken, als iemand altijd veel punten pakt moet je hem gewoon nemen zoals Roglic en Sagan.. domste fout in de Giro. Precies wat @kj zegt

Jasperdewaal11

350 puntos vandaag, helaas net zoals Daan Mohoric en Dumoulin geen punten en Vlasov en De la cruz niet opgesteld.
Wel nummers 2 t/m 6 , 11 en 18 van de daguitslag.

Het word nog een beetje tweeken met dagopstellingen maar het kan leuk worden, zeker met hoe ze koersen tot dusver.

Sidenote: Hoeist met ons Kevin.?..?

Don Gielius

Hahaha klopt volledig ivo. Maar laten we toch hopen dat zoiets niet elke ronde voorvalt.

Ludi

'@marcel: ah fraille, ja die had ik niet gekozen als ik m had. Mohoric, bagioli, ingedrukte S waren leuke opties.

Pim96

Mijn keuzes pakken tot nu toe redelijk uit. Baal wel ontzettend van Dumoulin. Heb nog overwogen om Kuss te nemen ipv Dumoulin zodat ik S.Bennett ook nog kon pakken. Chaves ook overwogen ipv Gaudu. Achteraf natuurlijk makkelijk praten. Ik verwacht nog wel dat er enkele renners doorheen gaan zakken na de eerste week.

Vandaag wel een mooie 350 punten dankzij roglic, Martin, Carapaz en Opa. Momenteel 92,7% dus mooi tevreden. Op naar mijn eerste jaar met alle wielerspelpen boven de 90%.

@thijzersterk Ik wilde net gaan vragen of iemand Mäder had overwogen of gekozen. Heb ik nooit naar omgekeken. Op basis waarvan heb jij hem gekozen? Fietst toch leuk mee.

vevie

Hier wel Soler opgesteld en begrijp nog steeds niks van Mohoric vandaag en nog wel als captain. Voor mensen voor m’n nek komen: ik zag gewoon niet hoe hij deze klim zou overleven en al helemaal niet samen klimmend met de echte kleppers. Ik zag het hem zelf ook niet in de vlucht doen.

Vandaag Soler, Roglic, Valverde, Carapaz, Mas, Chaves, Bagioli en Felix in de punten. Dumoulin dan in de punten qua teampunten. Lekker dagje. Hopelijk zo voortzetten.

Ludi

'@lautje: ik verwacht van roglic, als ~12x ofzo, kopman veel meer dan 15% van al mn punten. Dus 15% budget ia geen probleem.

Sagan heeft ook nu al ruim meer dan 10% van mn punten gepakt, nog voor de eindafrekening, en met bijna altijd demare als kopman voor de super vlakke etappes.

lautje

Had je Gaviria @kj?

Ludi

Ja, was mn 15e keus, tegen mn zin in. Gaviria, campenaerts, pernsteiner, bilbao, rosskopf.

Zag geen betere optie. Had ook fugl/nibali kunnen pakken, maar alle sprintalternatieven 500k-3m leken me veel slechter (vendrame en barbier had ik al, ballerini dacht ik vaker hodeg verwacht en niet zó veel teampunten, anders had ik die sowieso gepakt), en nibali/fugl niet beter dan bilbao of konrad.. mn geld weggooien vind ik dan onzin. Dennis wilde ik niet door zn interview en met al ganna en campenaerts. Rosskopf had mcnulty kunnen zijn, was last minute. Doet het goed, op dagen dat ik hem niet opstel dan wel 🙈

Pom titcock

Dit was geen goed plan om vanmorgen naar Arjen te luisteren en soler eruit te trappen voor woods...
Had top 20 van Scorito kunnen komen. Gelukkig weten we wel hoe goed soler is

nasibal

Poels doet het ook lekker he, als klassementsman?

Jori

'@Nasibal: Ik moet je mijn excuses aan bieden. Ik zei dat Soler in de 3e week van de Giro er wel doorheen zou zitten en geen punten meer zou halen. Nou, zat ik er toch flink naast :p

lautje

Woods lijkt inderdaad weggegooid geld te zijn, is hij nog binnengekomen vandaag? Kwam zelfs later dan Pinot

@kj toch redelijke keuzes! Team Bahrain pakt dan best uit. Gaviria had ik ook. Tot op de dag van vandaag snap ik naar waarom ik Sagan thuis had gelaten en voor Gaviria gegaan ben. Ik heb dankzij het corona verleden ook Oeroeboeroe thuisgelaten. Wilde eerst voor Ackermann Aranburu gaan maar t werd Gaudu omdat hij kopman was met Philipsen. Ben benieuwd of hij nu wel dankzij UAE voor elke sprint gaat. VS ackermann was hij toch beter in Binckbank.

1 2 ... 61 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.