Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 62 ... 188 189
Pim96

EF heeft een mooie ploegentijdrit gedaan met als resultaat Woods en Martinez op 18 minuten van Soler vandaag.

Ragnar Lolbroek

Vandaag 360 punten. Van 74 naar 89,9. Morgen Woods toch maar eens opstellen. Blijkbaar lag vooral zijn fiets in de kreukels. Wat Dan kan, moet Michael ook kunnen.

nasibal

@Nasibal: Ik moet je mijn excuses aan bieden. Ik zei dat Soler in de 3e week van de Giro er wel doorheen zou zitten en geen punten meer zou halen. Nou, zat ik er toch flink naast

Geen zorgen, ik nam je niet serieus ;)

Jori

Scorito wel, daarom kreeg je hem voor zo'n zacht prijsje. Graag gedaan!

Etappe 4 is nog wel een uitdaging. Als etappe 3 geen complete waanzin wordt, heb je grote opvulpunten dat het lastig beslissen is of je nog wel je goedkope sprintertje wilt opstellen:
Roglic 18
Dumoulin 14
Kuss 18
D. Martin 13
Carapaz 18

eervolle vermelding: Mas met 8 punten

Laatst gewijzigd
Ludi

'@lautje, mjawel, gaat aardig, maar gaviria was meer een keuze om budget op te maken. Sta nu 98.7. Had meer in gezeten, maar mag niet klagen. Gaviria is wel vies tegen gevallen in ieder geval, en thomas, vlasov, matthews, yates, barbier zoals bij iedereen ook.

arjenzvob

Geen Soler hier. En het gokje met Woods pakte verkeerd uit. Verder was Chaves ipv Großschartner de betere keuze geweest. En Tom.... tja... Hij pakt al met al veel punten en gaat zijn geld hopelijk nog waard worden. Wellicht etappes? Anders via Roglic.

Westland95

Morgen lijkt voor de ontsnapping te zijn. Parcours stelt niet zoveel voor, en veel goede klimmers staan al op geruime achterstand.

Jori

'@Westland95: en hoe zat het met vandaag? :p hier had ik vooraf ook wel een groepje vluchters verwacht die al dik tijd hadden verloren, zoals bijv. Woods.

Laatst gewijzigd
Lassayd

Dit beloofd mijn slechtste ronde ooit te worden :( ik heb in de Vuelta 97% te verdedigen en sta na 2 dagen op een keurige 49% :o
D. Martin en Chaves niet eens overwogen (geen vertrouwen in) mijn EF duo faalt hopeloos. Hopelijk komt het nog goed haha

Pietje Precies

'@Jori, ja die 5 opvullers zijn zalig. Hopelijk blijft dat zo. Ik heb er in ieder geval op gespeculeerd. Voor de zekerheid nog wel een 5e sprintertje meegenomen (Raim), maar die blijft dan vermoedelijk lekker op de bank.

Westland95

'@Jori Die 1e cat. klim van vandaag in combinatie met de wind in ‘t dal maakte dat Movister nog wel zin had om oorlog te maken. Nou weet ik niet hoe het morgen met die wind zit op dat plateau, maar de slotklim stelt echt niks voor. Jumbo vind het al helemaal best denk ik.

GroetjesThuis

'@Tijzersterk: lekker toch om Gino Mäder wel te selecteren. Hier ook zo'n gek die hem heeft gekozen i.p.v. van Wilder, Arendsman, Inkelaar etc. Uitgelachen door mijn wielermaten toen ze hem zagen: die staat toch volledig stil in zijn ontwikkeling na 2018. Na de tegenvaller van Tom Dumoulin, de valpartij van Woods en het nog in vorm rijden van Vlasov, heeft Gino inmiddels wel zijn plekje verdiend in de dagopstelling van de volgende zwaardere ritten. Voelt goed om vertrouwen te houden in zo'n dark horse die vrijwel niemand pakt

zeewolde

'@jori dat was te voorzien. Daarom heb ik naast 3 Jumbo's en drie Movi's ook maar 4 en een halve sprinter gekozen.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

333 Punten vandaag. Met Soler, Vlasov en DLC op de bank. Peters, Fraile leveren niks op. Wel 10 punten meer dan gisteren en we stijgen door naar de 86,4% Morgen gaan we gewoon met alle Klassementskleppers!

ditisdavid

Mijn God, waarom neem je dan al de moeite om te starten. Zie hem er tijdens de rit van morgen ook wel de brui aan geven, dan maar het gokje om Peters in zijn plaats te nemen...

nasibal

'@jori

Heerlijke opvullers inderdaad. Uiteraard wil ik wel JvR spelen, dus mogelijk Ackermann op het bankje dan maar.

Laatst gewijzigd
Jori

'@Tompot: Dat is typisch media die een grote krantenkop willen. Dat overweegt hij helemaal niet. De NOS legt hem woorden in de mond en Dumoulin geeft aan dat hij er niet over na heeft gedacht en dat bovendien Roglic de leiding heeft, dus dat hij eventueel ook iets in een andere rol kan betekenen..

@Nasibal: Slim. Selig elke etappe tot nu toe ook voor Ackermann geëindigd

Laatst gewijzigd
Poeksel

Dumoulin valt tegen, maar met 51 punten tot nu toe is het nog niet helemaal weggegooid geld.

user26790

Spijtig zonder Soler, Martin, Chaves en Carthy vandaag 333 pnt. en 93,6%. Maar we zijn net 2 dagen onderweg. Ik verwacht dat Movistar 'oorlog' gaat maken deze Vuelta. Daar zag het in de slotklim wel naar uit. Die hebben wat goed te maken na een slechte tour en giro.
Morgen een invalbeurt voor Vlasov die lijkt aan te kunnen klampen. Mijn aanvallers waren vandaag zichtbaar aanwezig in ontsnappingen. Dan heb ik het over. Wellens, Aruburu en Sanchez. We gaan het zien!

Benzardi

Madrid is nog ver, zei een wijs man die net uit een ziekenhuis is.

JellevanderLinden

Morgen zou een mooie dagje kunnen zijn voor Aranburu. Alleen zit daarin nu toch mijn twijfel omdat hij vandaag al in de vlucht zat en veel energie heeft verspilt.

thijzersterk

'@pim96, zag wat veelbelovende resultaten van twee jaar geleden en toch ook gewoon een kwestie van je gevoel volgen. De vorige keer dat ik een voor mij redelijk onbekende Zwitser erin klikte was dat Hirschi dus misschien een gouden pik qua Zwitsers, wie zal het zeggen. Dorian Godon verwacht ik ook nog het een en ander van deze Vuelta, dus we zullen zien of dat ook goed uitpakt.

De Tourminator

Ik ben ook moe (ik herken het gevoel van Tom) om iedere dag weer net de verkeerde keuzes te maken. Die 98% van mijn Scorito index begint zijn tol te eisen. Iedere dag weer iets opstellen, Giro, Vuelta, klassiekers, F1, Topcoach en dan ook nog een Grand Slam tennis of Match Duel er doorheen....

Ik ben net als Tom mijn scherpe verloren en ga maar eens denken om het seizoen te beëindigen .... Heerlijk de winterstop in ...... Alhoewel Topcoach net is begonnen en ook Darts weer op de kalender staat...

Voorlopig verkeerde kopmannen in de eerste 2 etappes en nu op 39% .... Dat is voor mij echt slecht te noemen, maar ook dat hoort er een keer bij....

marconeuvel

Ik zie Tom nog wel afstappen, aangezien hij het niet alleen fysiek maar ook mentaal erg moeilijk lijkt te hebben. Hopelijk heb ik het mis, want kan gerust nog van waarde zijn voor zowel Roglic als mijn Scoritoteam.

Morgen verwacht ik eigenlijk niet dat de vluchters het halen, maar ik twijfel toch wel weer erg over een Fraile of Uruburu.

Genomico

Er zijn twee belangrijke redenen dat Tom beter kan afstappen:
Ten eerste voor zichzelf. Het heeft geen zin om diep in zijn reserves te graven. Hij is er een jaar uit geweest en komt eigenlijk pas net terug. Dat moet je niet helemaal gaan afbreken. Rusten en volgend jaar weer vlammen.
Ten tweede voor het groepsgevoel. Tom is eigenlijk alleen met zijn eigen slechte presteren bezig en straalt daardoor heel veel negativiteit uit. Het moraal in het team moet juist heel hoog zijn met zo'n uitmuntende Roglic in het team. Dan zit Tom eigenlijk alleen maar in de weg.

(Ok, ik geef toe dat dit makkelijk is gezegd voor iemand zonder Dumoulin in z'n team ;) )

1 2 ... 62 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.