Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 63 ... 188 189
Ajvenema

Dumoulin die afstapt is meteen ook wel het kutste scenario:) Leek me vooraf sterk dat Jumbo zomaar iemand zou laten afstappen met rood in de ploeg, maar als Tommetje genoeg zeurt, mag ie vast naar huis... hopelijk houdt ie het vol! Schrale troost is dat mn alternatief dani martinez was geweest

S. Dauert

Voorlopig ben ik ‘blij’ Dumoulin niet in mijn selectie te hebben. Ik verwachtte Roglic met schaduwkopman Kuss en dit lijkt redelijk uit te komen, al is het nog veel te vroeg voor conclusies. Hopen dat Tom wel gaat uitrijden voor veel teampunten bij 81% van de Scoritospelers...
Zelf baal ik van mijn keuze voor Woods. Achteraf was dat gewoon geen slimme zet, maar er gewoon niet meer uitgeklikt vanwege zijn 2 miljoen en de beschikbare alternatieven. Maar inderdaad... Madrid is nog ver!

Nul verstand

Terecht dat iemand zegt dat Dumoulin het ook mentaal moeilijk lijkt te hebben. Toen Han Kok vroeg of hij wilde afstappen, begon hij niet over het feit dat de ploeg de rode trui heeft en hij werk kan verzetten. Twijfel voor morgen nog tussen hem en Grosschartner. Vlasov kan ook nog.

Westland95

Keuze voor Woods kan je teleurgesteld over zijn maar is natuurlijk geen gekke keuze. Die man was zwaar in vorm, dit is gewoon pech. Vlasov gaat er nog wel doorheen komen denk ik. Die was vandaag al echt veel beter dan gisteren.

S. Dauert

True story. Morgen stel ik juist Vlasov wél op, die lijkt er door te komen.

kevinraar

gaat nog niet best sta op maar 7957

mij team voor morgen
roglic
dumoulin
kuss
mass
soler
formolo
vlasov
bagioli
poels

bank
mohric
aranburu
costa
pinot
wellens

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Weet het met Vlasov niet voor morgen. Werd vandaag weer redelijk vroeg gelost en reed in eigen tempo terug naar dat tweede groepje. Die klim van morgen is te kort om op eigen tempo nog terug te komen.

hartstikkebedankt

Zit ik nou zo raar naar het profiel te kijken of is het heel waarschijnlijk dat het morgen aan de vluchters is?

ditisdavid

In principe wel, kan natuurlijk zijn dat Jumbo toch gaat rijden of er weer waaiers ontstaan (op het stuk tussen beide beklimmingen). Tegelijk zal het in deze fase geen al te grote groep zijn.

Lo Zar

'Lastige' keuze voor de laatste 2 plekjes voor morgen:
Vlasov
Gaudu
Sosa
Ringel S
Stannard
(misschien kan iemand wat 'voors-en-tegens' formuleren om mij tot een keuze te dwingen.. niet dat het punten technisch veel uit zal maken, maar er zit niet meer in het vat helaas, oja toch... ene 'Socrates' ;-)

Laatst gewijzigd
Jori

'@HB: Zeker waarschijnlijk, al staan er wel movistar en tjv aan de start. Die hebben al voor veel mindere klimmetjes op kop gereden om het door Valverde/Mas/Roglic af te laten maken. En Roglic is normaliter super hongerig, elke etappe die ze kunnen winnen, laat hij ze rijden. En de etappe is super makkelijk te controleren, beetje bergop en dan heel lang plat.

Ook wat David zegt: veel vluchters zullen het ook niet zijn en probleem is dat als er paar grapjurken mee zijn die te kort staan, wordt het ook te kort gehouden en worden ze op het eind nog ingelopen

Klein vraagje trouwens: Wat was er met Guillaume Martin? zelf spreekt hij van een slechte dag, maar Cofidis werd toch al massaal gelost door de waaier. Daarna heeft Cofidis vol op kop gereden, dus dacht dat hij wel in de 2e waaier zou zitten. Maar niet bijv. in dezelfde bus als Woods en Martinez, maar juist met Dumoulin binnen gekomen, wat ook overigens niet best is :p Is natuurlijk interessante keuze voor morgen met zowel uit een vlucht als uit peloton punten te kunnen halen (net als bijv. Woods), maar met slechte benen zijn beiden natuurlijk onmogelijk

Laatst gewijzigd
Florian

Kan ook nergens nieuws vinden van Woods. Ik wil hem morgen echt niet opstellen.

Rim Brakes

Het lijkt me nog te vroeg voor vluchters. En Valverde heeft in een persconferentie voorafgaand aan de Vuelta gezegd dat Movistar zolang mogelijk blijft koersen alsof iedere etappe een klassiekerrit is. Dat maakt vluchten wel lastig.

kevinraar

laatste plekje poels of costa?

Lowland

costa op basis van vandaag

Reus

Heb ook werkelijk geen idee wie van mijn verzameling brandhout ik op moet stellen... Je kan nu toch niet met droge ogen beweren dat al die geloste renners van afgelopen dag morgen ff topfit in de vlucht gaan?

Ajvenema

Poeh jongens, ik mag er 2 kiezen van het clubje Soler, grosschartner, vlasov, Gaudu, Dumoulin, woods en Mohoric...
Neig momenteel naar Grosschartner en Gaudu, wat denken jullie?

Is deze etappe niet ietsje makkelijker dan 1?

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Soler en Vlasov

Ajvenema

Lo Zar: Gaudu en Ringel S voor jou zou ik zeggen😅

Vlasov en soler hebben geen fantastische punch toch?

Jofferde

'@Ajvenena Dumoulin toch wel een aantal zekere punten. Zelf zal hij geen top 20 rijden verwacht ik. Maarja gaat Gaudu dat wel doen?

Andross

'@Ajvenema Ervan uitgaande dat movistar en JV weer oorlog gaan maken morgen denk ik dat je met Soler en Dumoulin de meeste punten gaat binnenhalen. Ook wanneer een beperkte vlucht het gaat halen dan zie ik Gaudu, Vlasov en ß daar niet tussenzitten. Mohoric en Woods wellicht wel, ook al heb ik geen idee of ze daar de benen voor hebben.

Zelf twijfel ik voor plekje 9 nog tussen Vlasov en Aranburu. Vlasov zie ik wel 10-20 eindigen als er geen vlucht is maar wanneer er wel een vlucht komt is de kans aanwezig dat Aranburu er bijzit. Wie van de twee?

Laatst gewijzigd
Lo Zar

Ik denk dat Soler lang mee kan in de AK groep en Vlasov iets daarachter.. zoals eerder gezegd lijkt hij er doorheen te komen..ik denk dat hij in ieder geval voor Gaudu, Dumoulin en Mohoric (etappe 5) finished.. Dumoulin zou je kunnen nemen voor teampunten.. Gaudu wacht ik zelf nog even mee..ALT = S mag even bijkomen op het bankje en zich weer bewijzen..
Zoals eerder gezegd door Rim Brakes hierboven verwacht ik ook dat Movistar zal proberen de Jumbo's 'op te roken'.. koers hard maken en wie weet zakt zelfs Roglic er doorheen.. (zie zijn laatste klim in de tijdrit vd Tour).. Geesink ging er vandaag erg vroeg af.. Bennett zakte er ook door maar kwam terug in de afdaling.. Kuss is de volgende.. ze gaan ze afmatten.. dit alles wel mits ze daar toe in staat zijn..
'El Tridente 2020': misschien een vooropgezet meesterplan van Movistar: hele jaar niks winnen om de helden van Spanje (en ook het Baskenland) te worden..

Verder wil ik de Stelvio graag in het parcours van de Vuelta

Laatst gewijzigd
Treenert

'@Lo Zar: ms moet je nog even terug kijken want het was Soler die eraf moest en niet Kuss.

Mijn gedachte vooraf was dat ik van de winnaar van rit 1 twee ploeggenoten (dus totaal 3) in mijn team wilde hebben om sowieso de eerste sprintetappe compensatie te hebben. Met Dumoulin en Kuss naast Roglic is dat gelukt. Het andere blok Valverde / Mas / Soler (gelukkig vandaag ook mee) lijken ms nog wel meer punten uiteindelijk te zullen gaan opleveren maar dat is wat vroeg om te concluderen. Omdat Felix vandaag niet dat kon brengen wat hij dinsdag deed en samen met Vlasov over de finish kwam verwacht ik dat morgen de rollen omgedraaid zijn en dat de groeiende Vlasov wel kan aanhaken of sterker nog; kan mee strijden om de zege. Het leek haast wel of hij zich vergist had in zijn benen want daar zat aan de finish echt een goede kop op!

Это будет победа Власова

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Laatste zin Trainer:

Dit wordt een overwinning voor Vlasov.

We gaan het zien! Ik denk Roglic of Carapaz.

Lo Zar

'@Treenert Ik bedoelde dus: Kuss is de volgende in het rijtje van wie er door Movistar de komende dagen/volgende week opgerookt gaat worden.. Gesink, Bennett en dan Kuss.. Movistar heeft die intentie lijkt me.. of ze het kunnen is nog de vraag.. Roglic lijkt mij zelfs eerder opgerookt te gaan worden dan Kuss.. Verder krijg ik het idee dat Carapaz mee gaat in deze strategie; koersdagen hard maken met name aangaande herstelvermogen..

Laatst gewijzigd
1 2 ... 63 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.