Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 65 ... 188 189
Platje

Ja er zullen er nog genoeg tussenuit vallen. De eerste 2 ritten zeggen natuurlijk wel iets maar zeker niet alles. Er kan nog genoeg gebeuren, en dat gaat ook wel gebeuren.

Heb zelf geen Soler (die verwacht ik ook niet elke rit vooraan) maar geen Chaves, Carthy (meteen al het koopje van deze Vuelta) en Kuss en die kunnen nog wel wat langer blijven aanhaken dan dat ik hoop scoritogewijs. vooral benieuwd naar D. Martin en Valverde die ik wel heb. Als Roglic zn puntentrui verliest is een Dumoulin ook niet zo interessant meer voor zn 4m (als hij nog wel doorrijdt)

Florian

Zijn er vandaag weer bonificaties op de finish?

kevinraar

ldaar is me eerste uitvaller mohoric de vuelta word helemaal niks voor mij

Jotto-Lumbo

Dank voor jullie feedback! Ik heb geen Mas of Chaves, maar wel redelijk geïnvesteerd in mijn sprintersgilde (Ackermann, Philipsen, Cort, Manzin en Thijssen). Jullie teampunten en truipunten argumenten zijn logisch deze ronde. Ik ben benieuwd wat straks het slimst is geweest.

Ajvenema

Dumoulin vond ik vooraf een low-risk optie. Het risico is natuurlijk wel afstappen, dus fingers crossed. Heb uiteindelijk hem en Ackermann gekozen ipv Martinez en Bennett. Op dit moment vind ik dat nog prima. Eigenlijk is het enige wat ik verwacht van Tom dat ie hem uitrijdt, dan wordt het een mooie opvuller voor de sprints met hopelijk een vracht aan teampunten in Madrid. Gelukkig lijkt Jumbo niet geinteresseerd te zijn in een vroege afstapbeurt van Tom, en komt ie er hopelijk zelf nog een beetje doorheen na de rustdag ofzo.

Karperdrol

Mohoric..... hiel baal ik echt heeeel erg van.

Ludi

'@jumbo: het optimale team gaat vast en zeker meerdere dure sprinters hebben, maar een duur klim team met max 1 sprint de eerste week en vet veel truipunten voelde voor mij véél makkelijker te gokken. Ik baal van martinez, dit mag nu zo S bennett worden, maar heb gespreid zodat ik zeker 9 goeie klimmers zou hebben. Jammer dat nou net DFM zo tegenvalt, mn laatste dure pick en keuze met lage PR, maar overleef ik wel. Je zult vast meer scoren in etappe 4/9, maar ik hoop die dagen op te vangen met 1 goeie kopman, hoop truipunten en paar c sprinters. Die 1-2m sprinters werd ik sowieso niet echt vrolijk van. Zon manzin pakt in 3x opstellen in verwachting maximaal 30 extra punten op een renner die zelf +12truipunten heeft voor mijn gevoel.

Westland95

Laat ik dan maar niet eigenwijs doen en vandaag ook gewoon alle AK mannen opstellen ipv een boel aanvallers. Aanvallers komen zaterdag wel aan de beurt.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Het halve veld had Mohoric, weet niet of zijn uitvallen nou zo cruciaal gaat blijken.

rosencrantz

abandon Pinot

Ludi

Voor mijn team met weinig aanvallers en weinig sprinters mogelijk meer dan al die teams met aranburu.

KV

Hoe kan Mohoric nu vallen in een afdaling?! Is er dan niks meer normaal in 2020

Andross

Tot nu toe gaat het erg goed deze rond en kruip ik richting de 99%. Het grootste verschil met de echte toppers is dat ik geen D. Martin en Chavez heb een ook geen 4e jumbo man. Hopelijk houden die 2 het niveau niet vast maar had ze graag ingewisseld voor een I. Izagirre die het totaal niet waarmaakt tot nu toe. Als dan ook nog eens Gaudu en Vlasov een stijgende laten zien deze Vuelta ben ik tevreden.

Het grootste verschil gaat hem waarschijnlijk gemaakt worden in de 4 sprintetappes en de onvoorspelbare vluchtetappes. De eerste sprint kom ik wel door met de truipunten en Ackerman + Philipsen (en Steimle + Smith), maar daarna wordt het spannender. Met de vluchten wordt het geluk hebben of JV en Movistar ze laten gaan en of je er geschikte mannen voor heb. Hiervoor heb ik Aranburu, Cavagna, Izagirre en Bagioli (ook al moet die wel eerst wat tijd verliezen). Al met al een goed begin van deze Vuelta en ik met een beetje geluk kan ik op een 99% mikken.

Platje

Hoewel het halve veld Mohoric heeft kan het voor veel teams een aderlating zijn, als die geen andere aanvaller heeft om C te maken in bepaalde ritten

Jun Allrich

Oei volgens Sporza geeft Pinot er ook de brui aan:

https://sporza.be/nl/matches/wielrennen/vuelta-a-espana/2020/rit-3-3e-dag-in-de-vuelta-3e-bergrit-mohoric-niet-meer-gestart~1600771767871/

Pietje Precies

Mohoric viel in een snelle bocht toen Movistar hard op kop reed. Afdaling kon je het niet echt noemen, enkel dat de weg misschien een procentje of 2 afliep. Commentatoren en regie miste het moment volledig

Voor mij is het een zeer vervelende uitvaller. Hopelijk blijft Tom wel gewoon in koers. Dan gaat ie mogelijk nog behoorlijk wat teampunten pakken

Chef83

Hier ook al 2 uitvallers maar we gaan gewoon lekker door madrid is nog ver (hopelijk).
Vandaag kiezen uit 2 namen tussen
Vlasov
G.martin
De la cruz
Gaudu
Felix.
Nog 20 min 😇😄😄

Florian

Carapaz pakt vandaag de rode trui hoor :)

Ludi

Vor mij ook @pietje:

Had em toch ook beetje mee voor dit soort fratsen:

https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-la-comunidad-valenciana/2020/stage-3

:p

nasibal

Balen van Mohoric, maar is weer een concurrent minder voor RJVR in de sprintetappes :D

@edit: KJ was me net voor zie ik. Ik was oprecht benieuwd naar het aantal 'Klote, Mohoric niet opgesteld'-reacties na de eerste sprintetappe.

Laatst gewijzigd
Florian

'@Chef83 Vlasov en De la cruz

Corné .

Ben er inmiddels ook 2 kwijt. Van Wilder en Mohoric.
Ben er al achter gekomen een aantal vekeerde keuzes te hebben gemaakt. Hopen dat er nog het 1 en ander veranderd

KV

Wordt idd bevestigd van Pinot:

https://twitter.com/GroupamaFDJ/status/1319232084095926272/photo/1

KV

Han Kock
@Han_Kock
Dumoulin blijft voorlopig in de Vuelta. Nu 2 dagen in de ‘spaarstand’., aldus Merijn Zeeman. Daarna wordt bekeken of hij fit genoeg is om van waarde te zijn voor de ploeg. #vuelta2020

Komt niet goed vrees ik.

Ajvenema

Tsja, Dumoulin vond zichzelf aan het begin van de tour ook een stuk slechter dan ie was. Misschien dat 2 rustige daagjes helpt voor hem om het in perspectief te zien:) Hij gaat langzamerhand wel steeds meer richting de blacklist overigens...

Laatst gewijzigd
1 2 ... 65 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.