Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 66 ... 188 189
Ludi

'@nasibal inderdaad, stond voor mij er lekker in voor een plek 5-15

Nu maar met morin of raim xD

De Condor van Echt

Had Moho inderdaad ook stiekem voor sprintersritten. Gelukkig had ik Moho maar half meegeteld als 'verrassing'. Jammer dat dat plannetje niet doorgaat. Go Max Kanter en Robert Stannard >D

Mr.White

Deadline voor de etappe is verstreken dus geen keuzestress meer gelukkig. Echter al meteen het gevoel de verkeerde keuzes gemaakt te hebben. Heel benieuwd wat het gaat worden vandaag..
Vlasov en Formolo niet meegenomen.

ivo001

Mohoric en Pinot DNS lees ik?

LutteleSeconden

Die Pinot kan beter helemaal stoppen

Il Partigiano

Vandaag gekozen voor Gaudu ipv Vlasov of DLC. Gaudu werd op een aantal platforms getipt vanwege de punchy slotklim. Daarnaast gaf hij zelf in een interview aan even tijd nodig te hebben om op te starten in een grote ronde en dat hij hoopt er snel door heen te komen. Zegt natuurlijk helemaal niets, maar voor mijn gevoel een afgewogen keuze gemaakt. Ik sluit niet uit dat ik achteraf een keer moet vloeken :)

vevie

3.5 mil dus weggegooid. Vervelend dit soort dingen. Tegen beter weten in toch voor Pinot kiezen, terwijl je zelf ook wel van binnen weet dat het em niet gaat worden. Voor dat geld had je Bennett kunnen selecteren. Of iemand anders kunnen upgraden. Vindt het een toprenner, maar ik denk dat Thibaut op de blacklist gaat.

nasibal

Pinot wel relatief weinig zien huilen deze ronde, gaat de goede kant op.

puntenjager

'@vevie helemaal met je eens, op de laatste zin na. Pinot staat inmiddels op de blacklist.

SurPlace

Man man man. Waarom start pinot uberhaupt vraag je je toch af.

Verrassend dat dumo er nu al doorheen zakt. Alhoewel ik wel t gevoel heb dat hij r altijd n beetje in moet komen in een ronde. Hopelijk stapt ie niet af

Treenert

Zijn poging om het plezier in wielrennen terug te vinden is niet echt gelukt zeg maar.

Rim Brakes

Pinot staat al een jaar lang op de blacklist. De jongste toevoegingen zijn Martinez, Jungels en Fred Grapperhaus

Ludi

Vuelta gaat dus vandaag weer bonkers! Mooi!

arjenzvob

'@Rim Ik vond je LOTR-quotes leuker dan je politieke statement.

Guido Maltempi

Pinot naar huis... De Zoete Wraak Van De Witte Tandjes Van Enric Mas.

Eén voordeel, nu kan ik hem zondag in elk geval niet meer opstellen voor nul punten en een verdienstelijke 91ste plaats op 27:12 van de ritwinnaar.

Treenert

Aah kijk, vd Sande in de vlucht. Kunnen ze morgen bij LS treinen voor Thijssen.

Kannibaal van Schepdaal

Het zat er natuurlijk dik aan te komen dat Pinot het niet ging doen deze Vuelta. Daags voor de Vuelta nog klagen over rugpijn en zeggen dat je wellicht in dienst zult rijden van Gaudu. Dan is 3,5 miljoen euro natuurlijk veel te veel. Gelukkig stond Pinot hier sowieso op de blacklist na afgelopen Tour. Hij moet al écht goed zijn in de laatste voorbereidingsronde én mentaal een metamorfose doormaken om er ooit nog af te komen, zeker als er voldoende (goedkopere) alternatieven zijn. Helaas voor Thibaut, want hij vloog echt in de Tour van vorig jaar.

Jeffrey81

Beetje overdreven, al die wanhopige Mohoric reacties.... het is rot om hem te verliezen (en ja, ik had hem ook), maar kom op, je poule is heus niet meteen voorbij hoor. Sowieso al omdat dit een Vuelta van de opvulpunten lijkt te gaan worden.

Pinot is vooral jammer omdat er vast ook een hoop mensen waren die hem hadden én gingen blijven opstellen. Die gaan nu wellicht méér punten pakken.

Rim Brakes

'@Arjen sorry ik liet me een beetje meenemen door Lubach.

Maar zoals Gandalf al eerder zei: "Despair is only for those who see the end beyond all doubt. Pinot does not."
Dus toch ik verwacht Thibaut volgend jaar gewoon weer in de front linie.

Ragnar Lolbroek

Het regent wel opgaves in de Vuelta. Je zou je beginnen afvragen wat er mis is
- hebben die renners echt fysieke ongemakken.
- is dit een gevolg van het onregelmatig seizoen en de ongeschikte trainingsschemas.
- hebben die renners corona-smetvrees.
-...

Jeffrey81

corona-smetvrees weet ik niet, maar die andere twee dingen zouden er best mee te maken kunnen hebben. En ook de lange periode zonder koersen, en nu ineens veel koersen dicht op elkaar lijkt me niet bevorderlijk.

Ajvenema

Volgens mij zijn die renners best wel controlfreaks, en komt het heel nauw met trainingsschema's, voedingspatronen en vormpieken. Denk dat veel jongens er wel moeite mee hebben dat alles dit jaar dan anders is. De jonkies en mannen die het meer op puur talent doen, hebben daar wellicht dan ook wat minder last van:)

Kannibaal van Schepdaal

Wat betreft de reden van de vele opgaves. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ploegen moeite hadden om acht fitte renners te vinden, en dus ook half fitte renners hebben meegenomen om een boete te vermijden. In de wetenschap dat ze meteen zouden opgeven (Van Wilder) of in de ijdele hoop dat het misschien beter zou gaan dan gevreesd (Pinot).

Jori

Mohoric is natuurlijk niet heel veel gekozen met slechts 35% en dit parcours, vorm van LBL en potentie tot meesprinten zelfs. Daarnaast hangt het idd net af van je balans in de selectie. Hier slechts 4 sprinters en met Mohoric dus 5. Dat is iets kritieker dan bijv iemand met 6 sprinters en Mohoric nog verder. Maakt mij wel wat zenuwachtiger. En extra vervelend omdat mijn beoogde bergkoning Kenny denkt aan een mooie 17e plek in het klassement, ipv zo'n mooie 2016 vuelta rol. En Bagioli zou ook nog niet veel ruimte krijgen, al lijkt me dat wel klaar na etappe 6 en dan heb je het beste van beide werelden gekregen.

"gelukkig" heeft Guillaumpje zich ook al gemeld voor een aanvallersrol.

Verder kan ik zeggen dat ik die luchtige quotes en grapjes wel kan waarderen, af en toe neem ik het zelf nog weleens te serieus en dan is dit toch wel even leuk om te lezen en gaat over onderwerpen die me toch wel aanspreken. Dus wat mij betreft laat maar vloeien, desnoods in PM's :)

nasibal

Rim, het was wel leuk als jouw naam Job was geweest.

1 2 ... 66 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.