Ik wacht met woods opstellen tot ie een teken van leven vertoont. Zijn 140e plek van gister was niet hoopgevend!
Mischien dat hugh carty in supervorm is!
Heb woods niet opgesteld vandaag maar ben toch blij als ie hersteld is!
Sta 8e overal en vandaag gegokt op bagioli.
Elke dag roglic kopman is ook zo saai!
Op Sosa na gelukkig wel de goede klassement renners opgesteld. Maar het is iedere dag wel gokken. Alleen Formolo niet opgesteld vandaag gelukkig, en Woods is na zijn val jammer maar helaas. Lang over Kuss zitten twijfelen in mijn selectie, maar uiteindelijk niet gedaan vanwege te weinig budget, en bang dat bij 1 corona geval heel Jumbo uit de Vuelta stapt. Die gok durfde ik niet aan.
Morgen sprinten als het goed is, moet ik wat kunnen goedmaken met 7 man.
Vreemd dat hij lost op zo'n bergje en gisteren zo goed was...
Nu op 99.8%.
Morgen wel dilemma's, heb 6 sprinters, maar ga denk ik 1 van Smith/Kanter/Raim banken voor Carapaz-punten. Wat is de beste keuze natuurlijk? :-) neig nu misschien naar Smith omdat ze eventueel de kaart van Stannard gaan trekken en hij misschien nog de minste zuivere sprinter van de 3 is...
wel nummer 11, geen nummer 5, 12,13,14,15,16 :p
Elissonde moet nu wel echt kappen met dat klassementrijden van hem, nu is het niet meer grappig!
Valverde idd opvallend, zulk soort werk moet hem juist liggen als je de voorgaande 2 etappes ziet. Blijkbaar moet het wat langer wat steiler zijn tegenwoordig, ipv dat echte kortere explosieve werk.
Wel grappig, Giro stel je al Ulissi op voor 2 truipunten en bij de vuelta laat je ws een Mas erbuiten met 12 punten...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.