Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 67 ... 188 189
Florian

Mannen van EF op kop, zou Woods goede benen hebben?

Ajvenema

Ik hoop het maar @Goldengoal :)

Pom titcock

had die gister maar goede benen....

Florian

Ik hoop het niet... buiten de dagopstelling vandaag :( :(

leonstar

Ik wacht met woods opstellen tot ie een teken van leven vertoont. Zijn 140e plek van gister was niet hoopgevend!
Mischien dat hugh carty in supervorm is!
Heb woods niet opgesteld vandaag maar ben toch blij als ie hersteld is!
Sta 8e overal en vandaag gegokt op bagioli.
Elke dag roglic kopman is ook zo saai!

MrWallie

Wat een prachtige slotkim zo tussen die bomen met de mist

ditisdavid

Vlasov gebankt, wel goed om te zien dat hij erdoor komt. Idem voor Gaudu.

Laatst gewijzigd
Andross

Champie en Goadu thuisgelaten, toch jammer. Dit biedt wel perspectief voor de komende weken met Vlasov en Goadu die hun vorm lijken te hervinden. Valverde en Soler vielen daarentegen wel net een beetje tegen.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Vreselijke dagopstellingen zeg.. nummer 5,11 en 13 weer niet opgesteld.

JellevanderLinden

'@Andross Soler viel echt niet tegen, die moest een flink stuk goedmaken na zijn fietswissel

ditisdavid

2 van Dumoulin, Mas, Raim of Smith mogen op de bank blijven morgen. Ontzettend slechte dagopstellingen telkens maar sta boven de 98%, er lijkt veel in te zitten deze ronde.

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Kut Vlasov! :p doe dat dan als ik je wel opstel

arjenzvob

Het niet hebben van Martin wordt pijnlijk. Vandaag geen Großschartner gekozen. Goed om te zien dat Vlasov beter wordt. Enne...dag opa!

vevie

Vlasov en Gaudu niet opgesteld! Sheisse!

Platje

Ai.. weer een aantal renners niet opgesteld.. na 3 etappes al bijna 200 punten verloren als het niet al meer is (ik weet het, ik ben niet de enige)

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Oh wat een verkeerde keuzes gemaakt vandaag haha. Nummer 5 (Vlasov), 11 (Gaudu), 13 (De La Cruz) en 14 (Martin) niet opgesteld. Helaas maar 313 punten behaald. Hopelijk morgen een betere dag.

Laatst gewijzigd
Florian

Geen Großschartner opgesteld wel Vlasov. 0.5% gedaalt toch, al met al tevreden.

Rawolf

Dan Martin kopman, top.

Poeksel

Ook geen 5 en 11, maar we wisten van tevoren dat je met een brede ploeg missers zou maken in de dagopstelling toch?
Wel wat gestegen, morgen zal ik vast dalen (al heb ik goed scorende opvullers).

rubenvvs1999

Het begint te frustreren... Niet Vlasov, Gross, Gaudu en de la Cruz opstellen en wel Bagioli, Chaves, Dumoulin en Valverde. We zakken naar 97.9%. Nog steeds niks te klagen, maar er had zoveel meer in gezeten.

Jasperdewaal11

341 puntos en alleen een misser met Vlasov niet opstellen, jammer maar goed dat hij er doorheen komt. Zal het plekje van Valverde wel gaan overnemen in mijn opstelling.

Woods en I Izagirre zaten ook niet zover achter... dat worden mijn (luxe) vluchters denk ik

De Coltrui

Op Sosa na gelukkig wel de goede klassement renners opgesteld. Maar het is iedere dag wel gokken. Alleen Formolo niet opgesteld vandaag gelukkig, en Woods is na zijn val jammer maar helaas. Lang over Kuss zitten twijfelen in mijn selectie, maar uiteindelijk niet gedaan vanwege te weinig budget, en bang dat bij 1 corona geval heel Jumbo uit de Vuelta stapt. Die gok durfde ik niet aan.

Morgen sprinten als het goed is, moet ik wat kunnen goedmaken met 7 man.

KV

Vreemd dat hij lost op zo'n bergje en gisteren zo goed was...
Nu op 99.8%.

Morgen wel dilemma's, heb 6 sprinters, maar ga denk ik 1 van Smith/Kanter/Raim banken voor Carapaz-punten. Wat is de beste keuze natuurlijk? :-) neig nu misschien naar Smith omdat ze eventueel de kaart van Stannard gaan trekken en hij misschien nog de minste zuivere sprinter van de 3 is...

Laatst gewijzigd
Jori

wel nummer 11, geen nummer 5, 12,13,14,15,16 :p
Elissonde moet nu wel echt kappen met dat klassementrijden van hem, nu is het niet meer grappig!

Valverde idd opvallend, zulk soort werk moet hem juist liggen als je de voorgaande 2 etappes ziet. Blijkbaar moet het wat langer wat steiler zijn tegenwoordig, ipv dat echte kortere explosieve werk.

Wel grappig, Giro stel je al Ulissi op voor 2 truipunten en bij de vuelta laat je ws een Mas erbuiten met 12 punten...

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Iemand de zekere punten voor morgen al uitgerekend? Thanks mate!

1 2 ... 67 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.