Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 7 ... 188 189
Tour de Flits

'@Migg, waarom zou je G. Martin meenemen? In de tour weliswaar even 3e gestaan, maar qua eindpunten en daguitslagen verder echt heel weinig gezien.

Migg

3e op Critérium du Dauphiné, 13e WK, 14e Luik-Bastenaken-Luik

Migg

'@Kj Zou je verder nog renners wisselen uit mijn team?

Ajvenema

Voor Froome heb ik nou net helemaal geen fomo. Zou het al knap vinden als ie top10 rijdt of zelfs podium in een etappe

Rawolf

Een fictief team zonder budget en dan Tosh van der Sande meenemen, wel echt belachelijk dat hij geen contract krijgt hoor maar nu heb je Tosh wel heel hoog zitten.

Ludi

Ja tosh zou ik dan zeker niet pakken, in een of ander fictief oneindig budget (volgens de scorito regels). Froome mogelijk dan wel.

Misschien wel. Misschien niet. Voor scorito is het belangrijkste dat je iedere dag 9 namen hebt. Zolang de definitieve startlijsten weet ik nog niet welke 20 man ik dan zou kiezen. Ook niet met budget.

Nul verstand

Zou me niet aan Froome wagen, al helemaal niet in de punchy Vuelta.

Migg

Ik sta open voor feedback ;)

Migg

Tosh van der Sande was wel mooi 23e met 196 punten in Vuelta 2019

Pim96

Snap dat je in dit team ook sprinters wil. Momenteel nog niet veel sprinters bekend. Van der Sande is dan best een oke sprinter. Zou dan eerder Dainese kiezen. Heb ik persoonlijk meer vertrouwen in. Al verwacht dat er nog wel paar interessante sprinters bijkomen.

Laatst gewijzigd
Tour de Flits

Van der Sande zat vorig jaar ook twee keer in de ontsnapping van de dag toen, dat vertekend wel enigszins aangezien die kans dit jaar kleiner is.

Nog even over G. Martin, dat zijn inderdaad prima uitslagen. Maar scorito-wise krijg je voor een 13e en 14e plek weinig punten

Migg

'@Pim96 Dainese is vandaag gevallen in de Scheldeprijs, ik weet niet hoe erg hij er aan toe is. Thanks Tour de Flits dan haal ik hem er toch uit

Rawolf

Die punten geven een vertekend beeld, in vluchtetappes is maar de vraag of je hem op de juiste momenten kan opstellen.

maurice_14

Het blijft toch wel een grote puzzel zo. Nog maar het weekend afwachten en dan in 1 dag het geheel in elkaar zetten. Parcours overigens wel echt weer om je vingers bij af te likken.

Ekastenberg

Is het trouwens een idee om zo veel mogelijk te spreiden over teams (ivm eventuele besmettingen)?

Timvideo

Ongetwijfeld, enige team waar ik in de Giro al meer dan 2 renners van heb is Quickstep, en ondanks dat ze vooralsnog geen renners aan covid kwijt zijn zat ik me daar eergisteren toch eens achter de oren te krabben. Er moet echt iets heel speciaals zitten binnen een team anders kan je beter twee man per team maximaal doen.

Let wel, als we al van start mogen gaan op dinsdag, er zijn momenteel veel meer mensen besmet in Spanje dan in Italie.

madeinstars

'@echte klasse Rekening houdne met zoiets onvoorspelbaars lijkt me niet te doen. Dan zou je net zo goed bij elk spel kunnen spreiden over ploegen ivm mogelijke valpartijen o.i.d. Ik ga in ieder geval het spel spelen zoals ik dat ook zou doen zonder corona. Als dat virus me dan nekt, is het niet anders.

Landeirovic

Michelton met Chaves en Movistar met Soler en Valverde.

Don Gielius

Gokje wat Soler zal kosten? 2m?

Landeirovic

Uae
Formolo
Covi
Costa
De La Cruz
Riabushenko
Ivo Oliveira
Philipsen
Henao

Laatst gewijzigd
Don Gielius

https://mobile.twitter.com/laflammerouge16/status/1316658878822715400/photo/1

Hier de voorlopige startlijst. De selecties die al bekend zijn, kloppen in ieder geval. Jumbo voor Tour 2.0 met Kuss, Bennett en Gesink.

Yskoud

Zeer interessante lijst, hopelijk worden de renners niet te duur. Van mij mag het budget wel iets omhoog worden geschroefd, met name omdat er toch veel dure sprinters bij komen.

KV

Buchmann lijkt niet op die lijst te staan

Pim96

Wel fijn dat de ploegen gewoon rekening houden met de stijging van Scorito van vandaag. Gewoon netjes voor de deadline alle teams bekend maken

hartstikkebedankt

Hopelijk blijft het budget zo, er is nou ook weer niet zoveel bijzonders bij gekomen en kiezen tussen Sam Bennett en Ackermann is prima.

Geen Ion Izagirre en Buchmann trouwens, dus die vallen ook al weg. Wel Lutsenko, Martinez, Woods o.a.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 7 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.