Ja tosh zou ik dan zeker niet pakken, in een of ander fictief oneindig budget (volgens de scorito regels). Froome mogelijk dan wel.
Misschien wel. Misschien niet. Voor scorito is het belangrijkste dat je iedere dag 9 namen hebt. Zolang de definitieve startlijsten weet ik nog niet welke 20 man ik dan zou kiezen. Ook niet met budget.
Ongetwijfeld, enige team waar ik in de Giro al meer dan 2 renners van heb is Quickstep, en ondanks dat ze vooralsnog geen renners aan covid kwijt zijn zat ik me daar eergisteren toch eens achter de oren te krabben. Er moet echt iets heel speciaals zitten binnen een team anders kan je beter twee man per team maximaal doen.
Let wel, als we al van start mogen gaan op dinsdag, er zijn momenteel veel meer mensen besmet in Spanje dan in Italie.
'@echte klasse Rekening houdne met zoiets onvoorspelbaars lijkt me niet te doen. Dan zou je net zo goed bij elk spel kunnen spreiden over ploegen ivm mogelijke valpartijen o.i.d. Ik ga in ieder geval het spel spelen zoals ik dat ook zou doen zonder corona. Als dat virus me dan nekt, is het niet anders.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.