Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 8 ... 188 189
Ab Normaal

Eens. Budget zo houden. Vind het leuker om te kiezen welke topper je wel meeneemt ipv kiezen welke topper je thuis laat.

Ludi

Als het budget door zo ongeveer alleen s bennett + en mogelijk buchmann - omhoog gaat, dan zou het altijd omhoog gegaan zijn..

Ajvenema

Budget lijkt me wel in orde, heb op eerste gezicht geen moeite met inklikken. Zeker zonder Boekie. Moet ik nou toch nog dure Jumbo's gaan overwegen?

Yskoud

Ok ok, laten we het dan zo afspreken voor jullie blijft het budget gelijk, ik krijg er 3 miljoen bij. Iedereen tevreden...

nasibal

Wanneer weten we ook alweer zeker wat het budget is? Na 12 uur vannacht?

Laatst gewijzigd
Ludi

"ten laatste op donderdag 15 oktober"

Harderijder

Op Twitter zeiden ze dat we later vandaag onze selecties compleet kunnen maken

SurPlace

Voutje

Laatst gewijzigd
Toeter

PCS heeft nu een aardig complete startlijst

Primavoormij

Scorito is nu bezig met alle renners erop te zetten! Heb het eerste pareltje al gevonden: Nans Peters.

Ab Normaal

Want je weet al wanneer je hem op gaat stellen?

Ajvenema

Ik vond Woods voor 2m wat duur, maar toen had ik Martinez nog niet gezien!

Pim96

Pittige prijzen inderdaad bij EF. Martinez stond wel op de shortlist om mee te gaan, maar voor 3.5m ....
Woods had ik ook wel overwogen voor 1 of 1.5 miljoen. 2 miljoen met te gortig voor iemand die alleen bij punch etappes vermoedelijk gaat scoren.

JellevanderLinden

Waar is die prijs van Martinez nou weer op gebaseerd, dit had niemand verwacht. Nog nooit een klassement gereden in een grote ronde, en dan dit haha. Naast Woods vindt ik de prijs van Cort ook nergens op slaan. Ook veel te hoog, tegenover de alternatieven. De stagiair van Scorito heeft hoge verwachtingen van de ploeg, we gaan het zien.

Pim96

Martinez doet nog mee voor het jongerenklassement. Eigenlijk momenteel alleen Mas (en misschien Gaudu) als grote concurrent. Vandaar denk ik de hoge prijs. Maakt de puzzel wel leuker vind ik.

Rawolf

Lol Martinez

Ik ga maar echt voor de 12 + 8, wat een parels in de 500k categorie. Er zit er eentje bij die ik nog had overwogen als hij 1.5 mil was.

Primavoormij

Wie Rawolf? Ik zie bij Sunweb, AG2R en UAE wel wat interessante namen.

Daan Brakenhoff

Soler ook leuk geprijsd zeg, had hem in de giro voor 2mil zelfs meegenomen

Ragnar Lolbroek

Martinez 3,500000
Mosschetti 1,500000 maar wel al 9 DNF na coronabreak
Martin 2,500000
Sommigen zijn wel wat aan de prijzige kant. Martinez was in de Tour juist zijn 1000000 waard.

Ludi

Cort 2m 8)

Don Gielius

Zou dit geen voorbode kunnen zijn van een budgetverhoging? Ik zie ze wel in staat om zo meteen iets te communiceren als 'nu er extra dure renners in het spel zitten blabla'.

Ludi

Budget zal wel omhoog gaan met die nieuwe toppers erbij. Zoals martinez, cort, moschetti.

Later toegevoegde renners lijken in verhouding wel duurdere renners

Ajvenema

Nou Rawolf, die 1.5 man voor 0.5 zie ik zo snel nog niet:)

nasibal

Voor mij mag, ook met de toevoegingen, het budget wel zo blijven. Heb relatief weinig moeite met 20 man bij elkaar klikken waar ik het wel mee zie zitten. Met een budgetverhoging zou het makkelijk worden. Liever 'relatief weinig moeite' dan 'makkelijk'.

En dan heb ik al minimaal 28 miljoen aan klimmende mannen besteed.

Laatst gewijzigd
DKrikk

Budget lijkt me meer dan prima met 40m. Genoeg ruimte voor de toppers voor het AK en de sprints en daarbij genoeg leuke namen van 500k-2m. Prima team mee te maken.

1 2 ... 8 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.