Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 9 ... 188 189
Primavoormij

Eens met bal en krik.

hartstikkebedankt

Cort voor 2 mil is wel een heel dure Barbero Award

Ajvenema

Ik verwacht eigenlijk wel wat van Cort, maar voor 2 miljoen zie ik betere opties:)

Landeirovic

Hoeveel voor Covi?

De Coltrui

Het is mij zelfs gelukt om voor 10mln een team te formuleren. Of je er wat mee zal winnen is vraag 2. Maar inderdaad, de toevoegingen zijn best wel duur. Daarnaast is het parkoers wel erg scheef met heel veel aankomsten berg op, en maar 4 misschien 5 sprintetappes. Maar je hebt toch weer sprinters nodig, je kan ook geen 20 klimmers opstellen. Gelukkig maar 1 tijdrit, daar hoef je niet direct op te selecteren. Wacht nog even of budget is wat het is, ga daarna wel even puzzelen. Veel sprinters best wel duur die dit jaar nauwelijks het stempel sprinter verdiend hebben.

beuluitdeheul

500k maar wat erg weinig is. Aan de andere kant, in wat voor etappes zou hij de punten moeten halen. Denken we echt dat hij als puncheur beter is dan een Valgren voor 500k bijvoorbeeld? Kan die ook niet de iets langere klimmetjes beter verdragen gezien zijn 11e plek op het WK laatst?

Rawolf

Als puncheur bij UAE kijk ik eerder naar Riabushenko?

beuluitdeheul

Budget ruim voldoende trouwens. @scorito: niet meer aanpassen svp als jullie weer meelezen

danusz1986

Geen Izaguirre en Buchmann meer? Die zijn uit mijn selectie gehaald.

Jori

volgens mij is er ook weer een nieuwe Kapper/Mareczko op de lijst :p

hartstikkebedankt

Mareczko zelf bedoel je?

beuluitdeheul

Denken jullie dat er een kans is dat Jesus H. moet babysitten op G. Martin als G Martin op het podium staat na de eerste etappes? Misschien dan goed te gaan voor een andere aanvaller voor de 750k?

TourDeFriet

Ik zie hier vaker als het over het samenstellen van het team van 20 renners gaat dingen als 13+7 of 14+6 voorbij komen. Wat betekent niet nou precies? :)

Primavoormij

Alles achter de + betekent renners van 500K waarvan je in principe niet zoveel verwacht en ook niet verwacht op te stellen maar die je dan eventueel wel kan gebruiken als ze het goed blijken te doen, vaak jonge talentjes. Alles voor de + is dan je (dure) team met basisrenners voor de berg- en sprintetapppes.

Laatst gewijzigd
beuluitdeheul

'@Jori: Aberasturi?

TourDeFriet

'@Primavoormij Thanks!

Landeirovic

Ja Riabushenko puncheur. Maar Covi is ook snel en kan ook goed klimmen. Zit in een vrij goede vorm. Benieuwd naar!

MrWallie

UAE geeft aan voor dagzeges te gaan. Had eerst Formolo op de shortlist staan, maar 2m voor etappekans is wellicht toch wat aan de dure kant.
Poels trouwens vrij gunstig geprijsd.

cactus

Poels vs Teuns, zelfde ploeg, wie zou het beter kunnen doen? Voordeel Teuns is dat ie de Tour niet gereden heeft

Pim96

De berichtgeving van UAE is nogal tegenstrijdig (artikel van wielerflits). Staat inderdaad in titel dat ze voor ritzege gaan. In volgende alinea hopen ze echter op Formolo en De La Cruz in de bergen en klassement.

beuluitdeheul

Vorm van Formolo vind ik wel spannend. Dat hij uit is gevallen in de tour kan een voordeel én een nadeel zijn.

Risje89

Fromolo gaat bij mij wel mee voorlopig, hoop op zijn voor-Tourse vorm.

kevinraar

ik heb nu 8 renners erin gedaan en nog maar 14.5 miljoen over word lastig een goed team te maken
sprint zijn het lastige alle sprinter van 1 miljoen of minder op van de sande na ken ik allemaal niet

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Zo'n Formolo of Lutsenko zijn wel explosieve renners die in het begin van de ronde goed kunnen zijn. Daarmee scoren ze ook veel truipunten. Op een gegeven moment zakken ze er misschien doorheen, maar dan hebben ze al de nodige punten verzameld. Beetje net als Almeida.

Ragnar Lolbroek

Dan ben je je Giro-tactiek niet aan het volgen Kevin. Minder dure nemen :)

1 2 ... 9 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.