Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 78 ... 188 189
Rawolf

Voor etappes als morgen is mijn team met zorg samengesteld, sprintetappes blergh, klimmen doen we al zo vaak. Dit is authentieke Vuelta Onvoorspelbaarheid. Oeroeboeroe leidt de dans voor team Rawolf!

Guruburu

Zou het nog wat zijn voor Cort morgen?

Aanklampen

'@Poeksel, jij staat 3 punten voor op mij... ben al twee man kwijt met Van Wilder en Mohoric. ;-)

Sprinters die ook kunnen klimmen zijn altijd lekker. Ook sprintende klimmers die vaak de vlucht kiezen is ook lekker.
Morgen Cort en Oeroeboeroe mee. daarnaast wellicht 3x Jumbo, Carapaz, Mas, en Martin. Ik verwacht Tom niet ;-). Bagioli zou een gok van 10 punten kunnen zijn...

Pietje Precies

Twaburov staat nog nipt boven jullie. Die is niet super actief hier, maar af en toe komt ie even vertellen dat de voormalig wereldkampioen een koopje is. Heeft ie overigens wel tweemaal gelijk mee gekregen.

Andross

Is het morgen trouwens net ziet zo'n etappe waarin de geloste favorieten zoals Vlasov op 60 km van de streep aanzetten om wat tijd goed te maken? Hij staat met bijna 6 minuten ver genoeg dat ze hem kunnen laten gaan zonder dat hij direct de top bestormd. Dit terwijl hij groeiende in zijn vorm is en eventueel ploeggenoten heeft die met hem mee kunnen springen. Ik wissel denk ik de zekere punten van een Mas in voor de kans op Vlasov. Verder Cavagna, Champie, Oeroeboeroe mee als aanvallers en Bagioli voor een opleving op het laatste klimmetje.

Landeirovic

Ja morgen wordt het een dagje voor Costa, Wellens, Gaudu etc

Jasperdewaal11

Zou het wat zijn voor Ion I. ? Alla aanvaller dan lijkt me wel toch eergisteren finishte in de buurt van de favorieten met woods

hartstikkebedankt

Gaudu en Vlasov gaan ze echt niet laten rijden

Westland95

5 aanvallers mee morgen. All in!

Ajvenema

Morgen lijkt me geen dagje om een klassement te redden hoor, no way dat gaudu en vlasov het zo makkelijk krijgen:)

Toch?

Tour de Flits

Drie plekken gedaald, en dat met geen top sprint team. Positieve verassing! Raim en Morin eindigen gewoon netjes top 10,daarnaast nog Moschetti en Ackermann. Lijkt erop dat ik meer zorgen moet gaan maken over de heuveletappes zoals morgen, ik heb nog minder vluchters dan sprinters. Dan maar zoveel mogelijk trui en teampunten verzamelen.

nasibal

Ik neem aan dat Movistar morgen gewoon weer zonder reden vol gaat doortrekken.

Poeksel

Nou nou, zonder reden, ze moeten hun positie in het ploegenklassement toch verdedigen?

Kaassoufflé

Morgen gaan we voor:

Wellens (c)
Vlasov
Kus
Roglic
D martin
Carapaz
Dumoulin
Bagioli

Op de bank: DLC, Mas, Soler, Felix, Gaudu

Twijfel nog over kopman keuze.. kan ook iets meer safe spelen en Roglic kopman maken.

Aanklampen

'@Nasibal. Tis wel de Vuelta d'Movistar dus dat zou kunnen maar ik denk toch niet dat ze denken dat Valverde een sprint van een man of 30 kan winnen? Dan heb je Roglic die ws al sneller is.

Of een kleine groep en een EF, MS die gat klein houdt, met een rappe man die ws op die col van 2e kan overleven. Of een groep van 8-10 of zelfs meer rijdt weg. Misschien dat Astana Uroe wil uitspelen.

Vlucht lijkt mij het meest waarschijnlijke, vooral omdat morgen weer wat zwaarder is voor de AK mensen.

Jori

Morgen aanvallers ga ik mee akkoord. Maar door die eerste 100km vlak is de kopgroep nog een grotere roulette dan dat het balletje op plek 12 landt voor RJvR. Giro etappe 8 laat zien wat voor geweldige kopgroepen we dan kunnen krijgen :p
https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2020/stage-8/result/result

Ludi

'@nasibal: #18klassiekersisookeenvuelta
;)

leonstar

Ik verwacht eigenlijk gewoon weer de klassements mannen. Eerste 3 ritten gaven ze ook geen ruimte voor een vlucht dus waarom nu wel?

Ik maak net als iedereen aranbaru kopman want hiervoor is ie mee en kan in vlucht en uitgedunt peleton maar ik acht de kans zeer groot dat roglic de betere keuze zou zijn achteraf.....

Yskoud

Morgen is het aan de aanvallers!

Wellens (c)
Oeroeboeroe
Champoussin
Woods

D. Martin
Kuss
Rogla
Carapaz
Dumoulin

Rawolf

Als je met zo'n zekerheid weet dat het aan de aanvallers is zou ik er meer dan 4 opstellen!

Yskoud

Tja, ik had nog Mohoric en die is al naar huis. Ik hoop toch niet dat er mensen zijn met meer dan 5 aanvallers in hun selectie. Dat is een vrij domme keuze.

Laatst gewijzigd
embargo

'@Rawulf

Misschien heeft hij er maar 4?

Astarloa

Ik heb er 16. Goed van jou om op een forum mensen voor dom uit te maken.

kevinraar

morgen word waarschlijk vluchters dus neem me 4 aanvallers mee
wellens
costa
bagioli
aranburu
roglic
kuss
dumoulin
mas
vlasov

marconeuvel

Naar mijn idee zullen ze mannen als Vlasov en Gaudu (en Bagioli) inderdaad geen ruimte geven morgen en zij komen dus ook niet in mijn opstelling, net als Smith overigens.
Captainkeuze gaat tussen Uruburu en de schansspringer, waarbij ik nu neig naar Uruburu.

1 2 ... 78 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.