Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 77 ... 188 189
kevinraar

231 punten gehaald gestegen van 9158 naar 8723

raymankapeens

Voor het vlakke wel ja..Stannard voor de iets zwaardere denk ik. Wel blij met Thijssen

nasibal

'@Ditisdavid

Dumoulin thuislaten in een rit waar mogelijk een grote vlucht voorop blijft vind ik wel straf, dan heb je 9 mooie opties :)

Of je moet er vanuit gaan dat Dumo mogelijk afstapt.

La Primavera

'@Nul verstand Welke klassementsmannen heb je dan meegenomen van het vrijgekomen budget? Volgens mij zijn van de dure mannen (3m+) er misschien 5/6 over die goed presteren? Die waren makkelijk mee te nemen in combinatie met twee van de drie topsprinters + C-sprinters. Ook de categorie daaronder de Kussjes/Delacruzjes/Solertjes/Martintjes waren prima mee te nemen zonder budget vrij te maken bij de dure sprinters.

Ludi

Morin (bank) kanter enen raim allemaal top 10. Heerlijk. Vooral fijn dat ze voor JvR eindigen ;)

Beetje gedaald maar was te verwachten, denk vooral omdat ackermann 4e werd en veel mensen bennett als.kopman hadden.

3 aanvallera uitvallers gaat me meer pijn doen dan die sprints.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

'@nasibal
4 man met meer truipunten (Roglic, Kuss, Carapaz, Martin) en dan voor de rest spreiden over gereduceerde sprint (Bagioli, Valverde), vlucht (Cavagna) en beide (Cort, Aranburu).

nasibal

'@Ditisdavid

Dat klinkt inderdaad als een plausibele opstelling

Nul verstand

Die extra miljoenen inderdaad in Pinot gestoken. Wist dat Pinot een gewaagde keuze was, maar hij heeft natuurlijk wel een hoge piek. Mooi dat die C-sprinters dat verlies vandaag enigzins compenseren. Qua klassement gaat het ook niet verkeerd met Roglic, Carapaz, Mas, Valverde, Bennett, Soler, Grosschartner en Vlasov.

JellevanderLinden

Mooi gestegen en dat met een sprintteam van 6.75 miljoen. Geluk dat mijn 6 sprinters allemaal goed voorin eindigde (Ackermann, Morin, Kanter, Thijssen, Raim en Manzin). Opvulling verder waren Carapaz, Martin en Roglic. Morin komt zijn afspraak na haha :)

Andross

Morgen weer een nieuwe rond die hopelijk voor de vluchters is zodat het wat spannender wordt in het klassement. Het zal wel weer een hit and miss zijn, maar we hopen op het beste.

Allereerst lijkt het me het belangrijkste om die teampunten te pakken, met name in zo'n onzekere etappe als morgen dus de eerste 5 die erin staan zijn Roglic, Carapaz, Maz, Kuss en Dumoulin. Daarachter de vluchters Aranburu (c) en Champoussin. Voor de laatste twee plekken heb ik de keuze tussen Valverde, Gaudu, Vlasov, Gaudu, Soler, Bagioli, I. Izagirre, Cavagna, Steimle en Smith. Die eerste 5 lijken me te dicht op het klassement te staan en voor de laatste 2 lijkt het me net iets te zwaar. Welke van deze ijken jullie de beste keus? Mijn voorkeur gaat nu uit naar Izagirre en Cavagna.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Dumoulin heb ik trouwens ook, maar die in ieder geval nog wel wat teampunten opleveren.

Zadelpen

205 puntjes.... hmmm.... toch best veel schade. En inderdaad vervelend om te zien dat voor het eerst ooit echt iedereen die zich sprinter noemt netjes zijn best doet.

Maar ok, dit was dan het slechtst mogelijke scenario. En dan valt het toch best mee met het verlies. Verwacht niet dat elke sprint zo in lijn gaat zijn.

Ben niet ontevreden na vandaag. Wel gezakt naar 86%, maar dat is tijdelijk lijkt me. Morgen weer omhoog.

Poeksel

Ik heb een beetje spijt van geen Philipssen: die heb ik gedowngrade naar Aberasturi om ik weet niet meer wie in mijn bergteam te nemen. Maar mijn opvulsprinters met Morin (dank nog voor de tip), Kanter en Raim goed gekozen en ik stijg zelfs nog behoorlijk vandaag. Gelukkig maar, want mijn Giro Scorito is mislukt.

Wie op dit forum is Davicaloca?

daanbrkh

'@Andross,
Bagioli zou ik morgen wel meepakken, mocht het geen vlucht worden is hij wel een grote kanshebber. Valverde natuurlijk hetzelfde verhaal

Pietje Precies

Lekker dit hoor. Zelfs een paar plekjes gestegen. Dat had ik niet verwacht met slechts Ackermann (C), Thijssen, Kanter en Raim als sprintteam. Selig wel nog op het bankje, dat had tot dusver beter een Wellens ofzo kunnen zijn.

Platje

Soms moet je een gokje wagen en als het niet ook Martinez is er geen man overboord natuurlijk, genoeg klassementsmannen over! Hoewel Bennett (wel teampunten) en Soler nog maar afwachten zijn, achteraf had ik zeker Kuss willen hebben maar had dit niet verwacht

hartstikkebedankt

DavidaLoca is hier niet zo vaak te vinden volgens mij (niet als reageerder iig), vorig jaar won hij de Scorito Tour de France. Je staat er lekker voor trouwens Poeksel

Ajvenema

Zonder me echt verdiept te hebben in morgen zeg ik: Oeroeboeroe captain??

Nul verstand

Gisteren aangetoond in vorm te zijn door 32e te eindigen. Bij wie gaat Michael Woods morgen mee?

KV

Hoeveel gaat die laatste km eigenlijk omhoog morgen?(vind dit niet op pcs). Normaal gezien toch bijna zeker vlucht zou je denken maar met deze vuelta weet je natuurlijk nooit.
Jammer dat Bagioli al niet wat verderop in klassement staat.
Aranburu lijkt inderdaad een mooie cap, zowel vanuit de vlucht als bij gereduceerde sprint.

Laatst gewijzigd

Hier ook twijfel over Woods. Staat al goed ver in het klassement, wat je van een Bagioli (helaas?) niet kan zeggen..

Poeksel

Klopt hartstikkebedankt, en dan ben ik blijkbaar de beste actieve forummer op dit moment. Maar de verschillen zijn nog wel zodanig klein dat het niet heel veel zegt. Tot nu toe loopt is alles redelijk voorspelbaar verlopen, maar morgen? Geen idee.

zeewolde

'@kv 4 a 5% schijnt het te zijn, maar op het profielkaartje lijkt het hooguit 2 a 3 %

Ajvenema

Mn enige twijfel is morgen geloof ik woods... lijkt me geen super etappe voor hem, met een redelijke vlakke aankomst (piepklein stukje omhoog nog toch?)

Nul verstand

Dion Smith twijfel ik ook over. Renners die massasprints rijden richten zich vaak niet op de ontspanning in heuvelritten als morgen. Behalve Trentin misschien:)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 77 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.