Ik heb voor 7 sprinters gekozen en de goedkoopste optie van de 3 topsprinters voor goede kopmannen. Rest van het budget in AK gestoken. En gelukkig geen Dumoulin (vond ik in de klassiekers al niet overtuigen meer en daarmee voor 4mln een veel te grote gok), of Pinot (was mij al veel te onduidelijk). Maar wel de Vlasov gok durven nemen, waar ik na de eerste dag niet zo zeker was, maar gisteren gelukkig wel durfde op te stellen.
Benieuwd of Froome nog door mensen is gegokt. Die zal je wel onderin de klassementen moeten zoeken ben ik bang.
Philipsen, Ackermann en Thijssen in de top 5. Smith is net jammer en Steimle pakt in ieder geval de +10 nog mee. Had beter Philipsen kopman kunnen maken maar ben niet ontevreden met deze etappe.
Toch fijn die teampunten. 247 punten met maar 3 man in de top 10. 9 plekken verloren maar nog steeds rond de 98%.
Heerlijk dit. Bennett en Ackermann thuisgelaten om meer te kunnen investeren in de klassementsrenners en een hoop C-sprinters (Raim, Kanter, Aberasturi, Manzin en Smith) aangeschaft. Ben met 244 punten zelfs een procentje gestegen naar 89%.
En ik hoorde Zadelpen zeggen dat die mindere sprinters geen punten opleveren. Misschien is dat deze ronde anders:)
Philipsen (c), toch lekker dat hij het vertrouwen beloont!
Thijssen heb ik me wel wat op verkeken, leek een mooie snelheid te hebben, al was voor mij de vraag nog hoe die over de tourmalet zou geraken itt Smith en de wat moeilijkere etappes.
Ongekend trouwens: 14 sprinters van verschillende ploegen in de top 14. Elke sprinters is aan "sprinten" toegekomen, zij het natuurlijk met verschillende resultaten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.