'@AbNormaal, tja, als je vluchters meeneemt in je poule zijn dit MI de etappes. Alleen die verdomde M's maken het lastig te peilen wat achter de vlucht gebeurt.
Nadenken over het meest logische scenario is altijd leuk en kunnen we nog 2 weken doen. Dan is het gelukkig al snel weer voorjaar.
Ik neem deze rit de volgende renners mee
Roglic ,, zeker puntje
Carapaz .. zeker puntje
Mas ..zeker puntjes
Vlasov .. uitgedunde groep
Gaudu .. uitgedunde groep
Bagioli.. uitgedunde groep
Araburu.. kan in vlucht of uitgedunde groep
Champoussin.. kan in vlucht of uitgedunde groep
Stannard .. hoop op de vlucht
Ik verschiet er van dat zoveel mensen Woods opstellen vandaag. Is hij niet meer voor de steile klimmetjes? Ken hem niet heel goed, kan hij goed dalen en heeft hij ook een sprintje in huis?
Cavagna is ook mijn eerste keus omdat hij bijna altijd mee zit in de aanval, maar betwijfel of hij het hier kan afmaken?
Hebben jullie trouwens op www.feltet.dk na het vertalen wel eens naar de namen van de renners gekeken. Ik ga stuk haha! Sepp Kuss is bijvoorbeeld Smid Pis, Michael Woods is Michael donkere kont hahahahaha. Andrey Amadaor wordt vertaald als Andrey Amateur, zal hij niet blij mee zijn. En Remi Cavagna wordt Rij Roeiriemen, nou ik weet wel wie ik op ga stellen! Je moet roeien met de riemen die je hebt toch?
Leuke Scorito-etappe vandaag! Iedereen twijfelt, niemand die het zeker weet. Ja, behalve diegene die vanavond Yskoud komt vertellen dat het heel logisch was allemaal en hij 350 punten heeft gehaald met captain Valverde.
Ik ga iets gewaagds doen: Cavagna banken. Geen fomo hebben. Het risico nemen van enorme spijt, want hij kan gewoon winnen vandaag. En waaarom heb ik hem dan uberhaupt in mijn selectie als ik 'm niet vandaag opstel? Als het verkeerd uitpakt zal ik vanmiddag wel iets posten als 'Hoe kon ik zo dom zijn?'
Ik ga voor de klassementsmannen met zekere punten (Roglic, D. Martin, Carapaz, Mas, Bennett), aangevuld met 4 aanvallers (Aranburu, Cavagna, Cort, Smith). Helaas Mohoric niet meer in koers, die had er anders zeker bij gestaan.
Nog geen tijd om te gokken op avonturen of sprintjes van sterke klimmers die al tijd hebben verloren.
Kopman.. toch maar Aranburu, denk ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.