Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 80 ... 188 189
Ab Normaal

'@aanklampen
Kortom, in jouw visie, Aranburu. Ben het wel eens met jouw percentages.
Nadeel is weer wel dat als hij in de vlucht zit die teruggepakt wordt, dan is sprinten voor de zege er niet meer bij.

daandej

Mijn team
Woods
Carapaz
Kuss
Formolo
Aranburu c
Valverde
Bagioli
Vlasov
Roglic

daandej

Wie zouden jullie banken ipv felix , g martin, de la cruz of gaudu

Aanklampen

'@AbNormaal, tja, als je vluchters meeneemt in je poule zijn dit MI de etappes. Alleen die verdomde M's maken het lastig te peilen wat achter de vlucht gebeurt.

Nadenken over het meest logische scenario is altijd leuk en kunnen we nog 2 weken doen. Dan is het gelukkig al snel weer voorjaar.

Guruburu

Guruburu neemt bij gebrek aan Oeroeboeroe de volgende 9 mannen mee vandaag;
Roglic (C)
Carapaz
Dumoulin
Kuss
Woods
Cort
Smith
Bagioli
Champoussin

Enige twijfelpuntje is nog m’n captainkeuze.

SvenVDB

Mijn laatste plekje is voor iemand uit dit rijtje:
Stannard, McCarthy, Aberasturi, Cavagna, Woods

Wie zouden jullie nemen?

Team:
Roglic
Carapaz
Dumoulin
Mas
Valverde
Kuss
Aranburu
Bagioli
??

Op het bankje nog:
Vlasov, Chaves, Gaudu, Soler en de sprinters.

de klimgeiten

Ik neem deze rit de volgende renners mee
Roglic ,, zeker puntje
Carapaz .. zeker puntje
Mas ..zeker puntjes
Vlasov .. uitgedunde groep
Gaudu .. uitgedunde groep
Bagioli.. uitgedunde groep
Araburu.. kan in vlucht of uitgedunde groep
Champoussin.. kan in vlucht of uitgedunde groep
Stannard .. hoop op de vlucht

daandej

Gaudu of formolo vandaag

leonstar

Cavagna en woods zou ik kiezen. Tom eruit. Kans dat 1 van die 2 28 of meer haalt of meer is redelijk denk ik. Blijft gokken. Cavagna prachtige renner maar of ie in de ontsnapping zit is gokken.
Deze etappe is wel een mooie voor woods maar zn vorm na zn val is een groot vraagteken.....

SvenVDB

Ik verschiet er van dat zoveel mensen Woods opstellen vandaag. Is hij niet meer voor de steile klimmetjes? Ken hem niet heel goed, kan hij goed dalen en heeft hij ook een sprintje in huis?

Cavagna is ook mijn eerste keus omdat hij bijna altijd mee zit in de aanval, maar betwijfel of hij het hier kan afmaken?

Punchen of verzuipen

Woods is inderdaad meer een type Dan Martin, met een hele leuke punch op echte muren. Waalse Pijl werk dus. Deze finale is normaalgesproken niet op zijn lijf geschreven, maar als hij met 6 pannenkoeken in een vlucht naar de streep rijdt is er natuurlijk van alles mogelijk...

Marsthinaikos

Wilde eerst Izagirre kopman maken maar toch Champoussin vandaag. Lijkt me prima voor in de vlucht. Verder de AK mee, mooie koersdag vandaag.

Ajvenema

'@Reus +1😄

Zit zelf ook met woods te goochelen... en met grosschartner. Niet geheel toevallig de jongens die me de meeste punten hebben gekost so far:)

Ludi

Laatste plekje voor valverde of smith

Jasperdewaal11

Wie sprint er eerder voor een plekje in een groep: de la cruz of vlasov?

arjenzvob

Hebben jullie trouwens op www.feltet.dk na het vertalen wel eens naar de namen van de renners gekeken. Ik ga stuk haha! Sepp Kuss is bijvoorbeeld Smid Pis, Michael Woods is Michael donkere kont hahahahaha. Andrey Amadaor wordt vertaald als Andrey Amateur, zal hij niet blij mee zijn. En Remi Cavagna wordt Rij Roeiriemen, nou ik weet wel wie ik op ga stellen! Je moet roeien met de riemen die je hebt toch?

Leuke Scorito-etappe vandaag! Iedereen twijfelt, niemand die het zeker weet. Ja, behalve diegene die vanavond Yskoud komt vertellen dat het heel logisch was allemaal en hij 350 punten heeft gehaald met captain Valverde.

Laatst gewijzigd
daanbrkh

Die lage odds op Dion Smith laten me toch wel twijfelen... dit is toch meer een etappe voor Stannard zou je zeggen?

Barrygoal

Sta momenteel 346. Dus risico nemen is nog niet nodig. Alleen wat is risico.....
Roglic (c)
Kuss
Carapaz
Dumoulin
Mas
Valverde
Vlasov
Aranburu
Bagioli

Bank:
Cort, Smith, lopes, felix , sosa .

Platje

Smith vs Champoussin de laatste twijfel.. vlasov, ß, Gaudu, DLC, Dumoulin ook al op de bank

Poeksel

Ik ga iets gewaagds doen: Cavagna banken. Geen fomo hebben. Het risico nemen van enorme spijt, want hij kan gewoon winnen vandaag. En waaarom heb ik hem dan uberhaupt in mijn selectie als ik 'm niet vandaag opstel? Als het verkeerd uitpakt zal ik vanmiddag wel iets posten als 'Hoe kon ik zo dom zijn?'

Mindless

'@Barrygoal, dat lijkt op mijn opstelling. Ik verkies alleen Großschartner bij deze aankomst boven Vlasov.

daandej

Lijkt me niks voor woods vandaag ?

Barrygoal

Vlasov z'n resultaten voor de giro waren uitstekend, maar vandaag is echt lastig. Cort en Smith banken is ook FOMO

floda

Dit wordt etappe voor movistar, dus behalve tridente zal er wel van alles in de vlucht zitten. Verder denk ik niet dat gaudu en vlasov de ruimte krijgen. Ik heb stannard voor dit soort etappes. Dus hopelijk geen smith.

jsprunk

Ik ga voor de klassementsmannen met zekere punten (Roglic, D. Martin, Carapaz, Mas, Bennett), aangevuld met 4 aanvallers (Aranburu, Cavagna, Cort, Smith). Helaas Mohoric niet meer in koers, die had er anders zeker bij gestaan.
Nog geen tijd om te gokken op avonturen of sprintjes van sterke klimmers die al tijd hebben verloren.
Kopman.. toch maar Aranburu, denk ik.

1 2 ... 80 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.