Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 81 ... 188 189
Sjas Patatje

Weinig twijfels bij mij vandaag! 4 standaard punten pakkers (3x Jumbo & Carapaz), aangevuld met aanvallers. Die heb ik meegenomen voor etappes zoals vandaag. Pakt het verkeerd uit? Volgende heuveletappe beter.

marconeuvel

Smith staat er (nog) niet in bij mij, maar dat kan nog veranderen in de komende 40 minuten. Ik heb de naam G. Martin hier nog weinig voorbij zien komen. Wat denken jullie: mag hij mee in de kopgroep, met een achterstand van ruim 10 minuten?

Sjas Patatje

Wanneer heeft Smith voor het laatst een goede dag klassering gereden in een vergelijkbare etappe?

zjoop

Smith vs gaudu
Valverde vs vlasov
Lastige keuzes nog het komende half uur

arjenzvob

'@Sjas Milaan-Sanremo

Laatst gewijzigd
sprintgeit

Verwacht ergens toch wel dat Movistar de koers hard gaat maken. Dit is dé kans voor Bala om nog een rit te pakken, en we weten allemaal wat de invloed van die man in de ploeg is. Desondanks neig ik er toch naar om Boeroe Boeroe kopman te maken. Klimmetjes lijken me echt minder zwaar dan in eerdere dagen. Grootste risico is dat hij mee gaat in de vlucht en dan teruggepakt wordt. Lastig, lastig.

Laatste plekje blijf ik ook lastig vinden. TD (safe), Vlasov, Champoussin (vlucht?), Soler. Het ontloopt elkaar niet zo he. Dan heb ik ook nog DLC en Gaudu ergens liggen, wat een weelde (maar ook keuzestress) tov de Giro en Tour.

Laatst gewijzigd
Florian

Nou met het uitzicht op morgen, denk ik dat het slim is dat het vandaag een rustige dag wordt voor de klassementsmannen.

Ajvenema

Ik gun het valverde best, maar hij gaat deze mogelijke pelotonsprint nooit meer winnen:)

Florian

Ik ga voor de aanvallers vandaag :(.

JellevanderLinden

Zo toch verrassend dat zoveel mensen de gok hebben durven nemen met Aranburu als kopman (28%). Ik zelf durfde het niet aan, maar gun het de mensen die het hebben aangedurfd. Maar daarvoor moet hij wel in de kopgroep belanden en stand houden.

Aanklampen

Jelle,

niet mee eens. Hij kan eventueel ook de sprint winnen. Op die laatste klim is wind tegen. Dus het kan maar zo dat best een grote groep gaat sprinten. Dat zeggende, dan had ik Smith ook moeten opstellen. Anyway, we gaan het zien.

Met vlucht mee en dan teruggepakt worden is zonde kopmanpunten.

Aanklampen

13 man weg, met Costa en Jonas mee. Geen Oeroe, geen Stannard,

Sloddies

Etappe van de moeilijke keuzes. Houdt de vlucht het of niet, en hoeveel man zitten er in?
Gekozen voor een combinatie van AK en vluchters die kunnen klimmen.
Roglic (c), Carapaz, Mas, Kuss (verwacht sowieso 14 teampunten en dan nog zijn eigen bergpunten) en Valverde (dit is toch een etappe waar hij het nog een keer kan laten zien - zeer pittige aankomst).
Bagioli, moet bij de toppers kunnen aanhaken en gaat dan zeker sprinten.
Champoussin, heeft eerder al aanvalslust getoond en is mijn geheime wapen (hoop ik)
Stannard, in de vlucht mee en dan goede punch. Zie deze etappe voor hem, niet voor Smith.
Oehoeboeroe, als die niet in de vlucht zit, zou dat me zeer verbazen. In mijn ogen de meeste kans op winst, maar als Movistar ervoor gaat en de kopgroep terughaalt, haalt hij 0 punten. Dat risico wil ik in dit stadium niet lopen, dus geen kopman gemaakt.
Laatst gemaakt wissel: Vlasov eruit (die mag niet mee in de vlucht - Gaudu evenmin) en Stannard erin.
Ook Woods en Cort op de bank, kon niet kiezen wie van de twee zou vluchten. Ion niet overwogen, die zit er (nog) niet lekker in. Het uitvallen van Mohoric maakt mijn keuzeperikelen iets minder heftig.

Sjas Patatje

Roglic
Dumoulin
G. Bennett
Carapaz
Aranburu (c)
Bagioli
Peters
Wellens
Bol

Vamos!!!

Nul verstand

Hopelijk ben ik niet de enige deelnemer die geen renners in de vlucht heeft. Aranburu, Wellens en Woods allen niet mee.

JellevanderLinden

Hier wel G. Martin mee, maar betwijfel het of ze vooruit blijven. Ze krijgen nog geen vrijgeleide, zeker omdat Cattaneo mee is en nog best kort staat.

Nul verstand

Dat is de vraag natuurlijk, maar zou niet weten welke ploeg serieus gaat rijden om de kopgroep terug te rijden.

Aanklampen

Ik verwacht EF misschien nog wel om te controleren. Als die klim niet te moeilijk is zie ik Cort wel overleven.
Fraile mee is wel misschien plan van Astana, hij via de vlucht en Oeroe in het peloton, vooral als ze Movistar verwachten. Groep is wel groot met 14man.

Westland95

Caja is niet mee, die rijden.

Kaassoufflé

Cataneo mag rood overnemen, want morgen is hij die toch weer kwijt..

Nul verstand

Cattaneo geen verkeerde renner he.

Poeksel

Zolang het verschil nog onder de minuut is lijkt de vlucht me nog niet definitief (maar van mij mag deze het wel zijn, al heb ik niemand mee).

Ludi

Prima vlucht zo

Vandaag
Roglic c
Carapaz
Martin
Kuss
Dumoulin
Mas
Valverde
Bagioli
Cavagna

Aanklampen

Cort gaat ertussen rijden... Ai... Dan moet je wel in no-time erbij zijn.

nasibal

Vandaag muntje opgegooid tussen Gaudu en G Martin. Gaudu geworden. We gaan zien hoe het loopt :)

1 2 ... 81 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.