Verwacht ergens toch wel dat Movistar de koers hard gaat maken. Dit is dé kans voor Bala om nog een rit te pakken, en we weten allemaal wat de invloed van die man in de ploeg is. Desondanks neig ik er toch naar om Boeroe Boeroe kopman te maken. Klimmetjes lijken me echt minder zwaar dan in eerdere dagen. Grootste risico is dat hij mee gaat in de vlucht en dan teruggepakt wordt. Lastig, lastig.
Laatste plekje blijf ik ook lastig vinden. TD (safe), Vlasov, Champoussin (vlucht?), Soler. Het ontloopt elkaar niet zo he. Dan heb ik ook nog DLC en Gaudu ergens liggen, wat een weelde (maar ook keuzestress) tov de Giro en Tour.
Jelle,
niet mee eens. Hij kan eventueel ook de sprint winnen. Op die laatste klim is wind tegen. Dus het kan maar zo dat best een grote groep gaat sprinten. Dat zeggende, dan had ik Smith ook moeten opstellen. Anyway, we gaan het zien.
Met vlucht mee en dan teruggepakt worden is zonde kopmanpunten.
Etappe van de moeilijke keuzes. Houdt de vlucht het of niet, en hoeveel man zitten er in?
Gekozen voor een combinatie van AK en vluchters die kunnen klimmen.
Roglic (c), Carapaz, Mas, Kuss (verwacht sowieso 14 teampunten en dan nog zijn eigen bergpunten) en Valverde (dit is toch een etappe waar hij het nog een keer kan laten zien - zeer pittige aankomst).
Bagioli, moet bij de toppers kunnen aanhaken en gaat dan zeker sprinten.
Champoussin, heeft eerder al aanvalslust getoond en is mijn geheime wapen (hoop ik)
Stannard, in de vlucht mee en dan goede punch. Zie deze etappe voor hem, niet voor Smith.
Oehoeboeroe, als die niet in de vlucht zit, zou dat me zeer verbazen. In mijn ogen de meeste kans op winst, maar als Movistar ervoor gaat en de kopgroep terughaalt, haalt hij 0 punten. Dat risico wil ik in dit stadium niet lopen, dus geen kopman gemaakt.
Laatst gemaakt wissel: Vlasov eruit (die mag niet mee in de vlucht - Gaudu evenmin) en Stannard erin.
Ook Woods en Cort op de bank, kon niet kiezen wie van de twee zou vluchten. Ion niet overwogen, die zit er (nog) niet lekker in. Het uitvallen van Mohoric maakt mijn keuzeperikelen iets minder heftig.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.