Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 87 ... 188 189
vasnd

Cavagna, Verona en Costa bankje. Het had zo mooi kunnen zijn. Nu maar hopen op oorlog. Verona vooruitgeschoven pion!

JellevanderLinden

Hier G Martin ook op het bankje. Maar wel mooi om te zien dat hij denk zijn zinnen heeft gezet op de bergtrui, kan daarmee veel punten gaan opleveren gedurende de Vuelta (extra aanvaller binnen mijn team)

Laatst gewijzigd
Milanjacks

Verona expres opgesteld voor dit scenario, viel mij al op in de tour. Verder niemand mee maar wel 3 jumbos en 4 movis dus het kon minder.

Tour de Flits

Ik ook niemand mee. Ja, Woods, maar die zit op de bank. Verwacht helaas wel dat de groep vooruit gaat blijven, dus worden waarschijnlijk alleen teampunten.

Milanjacks

Wat is er gebeurd dat Vlasov al zoveel tijd heeft verloren? Was op vakantie dus heb tot vandaag niets gezien.

nasibal

Vandaag wederom Gaudu de coinflip gewonnen van G Martin. Laten ze maar even doorrijden daar in het peloton

marconeuvel

'@milan eerste etappe was hij gewoon slecht. Lijkt zich nu herpakt te hebben.

Aanklampen

'@milanjacks, gewoon op gang komen. Ging te hard eerste etappe en hij loste snel. Verbetert sindsdien

Westland95

Woods mee, lekker.

floda

Heb gorka, Woods en Verona gewoon op de bank gezet.... twijfelde tussen gaudu en izigarre.... helaas de verkeerde

nasibal

natteschetenkutvuelta, haal die kopgroep eens een keer terug man.

De Condor van Echt

'@nasibal +1, waarbij ik het eerste woord iets minder 'huiselijk' zou willen formuleren....

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Kuss zit er niet meer bij.. Iemand Vlasov en Ringel S gezien?

De Condor van Echt

Dag Roglic in de problemen zit is goed voor het terugpakken van de kopgroep, denk ik.

Zadelpen

Lees ff terug en.... een hoop uit de tent lokkers hier. Maar wij focussen ons nu op winst.

Heb deze rit met een ass saver ingepoold, zo scherp zijn wij bezig!

Sjas Patatje

Laatste moment Woods gewisseld voor Oeroeboeroe. Wat een spijt! Maar hoe erg gaat mijn spijt zijn?

marconeuvel

Martin net als gister op de bank..

De Tourminator

Ook hier Woods een keer op de bank en dan gaat hij wel flinke punten rijden ..... Wat een sof is deze Giro zeg ...

Andross

Na afgelopen week keer op keer goede keuzes gemaakt te hebben sla ik de plank volledig mis. Izagirre en Soler op de bank en Roglic captain en Dumoulin en Kuss voor de niet bestaande truipunten. Soms vriest het en soms dooit het.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Roglic veilige kopmankeuze toch?

De Tourminator

Ook hier Woods een keer op de bank en dan gaat hij wel flinke punten rijden ..... Wat een sof is deze Vuelta zeg ...

danusz1986

Laatste keer Dumo opgesteld als hij niet afstapt. Alleen nog de tijdrit trouwens. Gaudu in!

Rob94

Izagirre en Woods op de bank, tuurlijk joh

Platje

Ik vond in de tour de tactiek van Jumbo dramatisch, maar waar is Kuss nou?? Teveel gegeven de afgelopen dagen? Dan weer een dramatische tactiek!!

Aanklampen

Wat een idioten. bij Jumbo. Domste etappe ooit...

1 2 ... 87 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.