Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 88 ... 188 189
Jommelb

Wat een slagveld... Natuurlijk wel Izagirre op de bank vandaag...

Jasperdewaal11

Woods en Ion op de bank geloof je toch niet!

marconeuvel

Daar gaan de zekere puntjes..

Nul verstand

Drama dit. Dumoulin opgesteld ipv Woods om zeker te zijn van truipunten. Verliest Roglic de rode trui... Dikke drama met 86 punten.

Nou vooruit, 104 punten.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Wie had hier Woods vandaag wél opgesteld trouwens? @Westland had ik gezien (top man!), maar wie nog meer?

Poeksel

Op zich een matige dag (122 punten op dit moment) maar vreemd genoeg heeft niemand boven me hoger gescoord.

Laatst gewijzigd
vevie

Woow, denk ik dat ik Ion in mijn team heb... heb ik hem niet opgesteld. De tering... wordt je toch ziek van.

Sjas Patatje

Wie had dit verwacht? Vier Jumbo's opgesteld vandaag, waardoor ik geen Woods heb. Mooi dat hij weer fit is, maar was dit bekend?

Dankzij Ion nog wel wat puntjes voor Aranburu en Vlasov. Maar daar is dan ook alles mee gezegd.

danusz1986

Geen 1 renner in de top 10 haha. En Gaudu op het bankje. Roglic captain 0.6% gedaald.

Aanklampen

Ik niet. Ik zat te kijken naar die ontsnapping en snapte werkelijk waar niet waarom Jumbo 23 man laat wegrijden om vervolgens in de achtervolging hele ploeg op te roken. Ongelofelijk!

ALs je Kuss of Bennett mee laat springen, niets aan te hand. Nu in de afdaling Jumbo verrast en rijden weer achter de feiten aan. Wat een tactische blunder

ditisdavid

Niemand in de toptien (ook niet buiten de selectie), wel iets omhoog met 130 punten plus wat er nog van de witte trui bij komt.

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Ineos hard naar beneden en Jumbo zich laten verrassen. Ik zag in die groep al geen geel en Roglic bergop ineens weer aansluiting. Bennett op hangen en wurgen ook. Kuss niet meer gezien.

Pim96

Kuss en Dumoulin nog onder sprinters als Seigle en Smith ? Oei ...

Ludi

Rip vuelta. Geen aanvallers door uitval mohoric, geschke ( en martinez) en geen jumbo +14ers xD

Wielrennertje

Aii, die aanvallers ervoor en Roglic als cap doen zeer. Ook al die zekere punten van de Jumbo mannen weg nu. Wel mooi om te zien dat Gaudu er door komt en dat ook De La Cruz zich goed laat zien.

kevinraar

Maar 87 punten gehaald gezakt naar 7379 heb vista in me team niet opgesteld gebeurd mij veel te veel dat ik renners in me team heb die dag niet heb opgesteld dan tip 10 rijden

Laatst gewijzigd
Zadelpen

Moet het nog even laten bezinken, ik zie op mijn beeldbuis dat geheel team Zadelpen gefileerd wordt. Angstig zoek ik de poolrankings op, en we stijgen een tikkie.

Onwerkelijk. Wel veel pijntjes opgelopen deze rit. Gaat me kosten in het vervolg. Maar we zitten op schema.

arjenzvob

Woods opgesteld. Lichtjes gestegen maar 87,2% is nog geen score om de vlag uit te hangen. We klimmen rustig. Maar ja, wellicht stopt de Vuelta wel als de noodtoestand wordt uitgeroepen.... We zullen zien.

@Kevin Vista had ik ook niet opgesteld. Ik verwacht hem morgen bij de eerste 10!

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Windows Vista is alweer van een paar jaar geleden Kevin! Tegenwoordig kennen we Windows 10, voor de goede orde.

Pietje Precies

Wat een chaos. Ben benieuwd naar het verhaal bij Visma. Als een enorme verrassing komt het voor mij niet dat Roglic de trui hier verliest. Zodoende voor de eerste keer Dumoulin op het bankje gezet en Gaudu erin gezet. Pakt goed uit! Mede daardoor weer een stukje gestegen :)

Helaas had ik Woods wel op het bankje. En die zal vermoedelijk ook een stuk minder vrijheid gaan krijgen in het restant van deze ronde, want Carthy is echt goed. Na dag 1 baalde ik er al van dat ik hem niet had. Wordt een dure misser.

Kuss verliest helaas gigantisch veel tijd. Dat Bagioli eindelijk écht tijd verliest vind ik daarentegen wel fijn. Al had het nou ook weer niet zoveel gehoeven. Was leuk geweest als ie 4e in het jongerenklassement was gebleven. En eindelijk ga ik wat aan de keuze voor Sosa hebben!

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Pietje Oké vertel. Jij had het zien aankomen van Roglic. Op basis van wat? Stoerder had ik het gevonden als je dit vooraf zegt. Nu lijkt het een beetje je gelijk achteraf halen. Al heb je er zeker kijk op.

Zelf ben ik blij dat Formolo veel tijd verliest. Die gaat ook nog wel een etappe pakken #wishfullthinking

Laatst gewijzigd
rkmmr

Woods vandaag toch weer opgesteld en eindelijk eens de vruchten geplukt. Toegegeven, was een beetje vanuit fomo en vooraf misschien niet de goede keuze, maar achteraf wel lekker.

Maar wat is er gebeurd met TJV, gewoon niet opgelet of iets anders aan de hand?

rev

Vuelta ziet er na 6 etappe’s toch wel dramatisch uit voor me.
112 punten vandaag -2.7% 71.8%.

Jori

Roglic verliest gewoon enkel de trui doordat het team wegvalt door een valpartij. Daardoor moest Roglic zelf al een gat dichten van 30 seconden op een op hol geslagen peloton met Ineos en movistar vol op, waren er geen echte knechten (Of George Bennett nou controleert of Sepp Kuss is natuurlijk wereld van verschil) meer om uitspattingen van Carthy en Carapaz terug te halen en heeft natuurlijk Carapaz ook nog eens met Carthy ws de beste man in koers (iig in deze omstandigheden vandaag) mee, die hem ook flink op pad helpt. In deze omstandigheden voel je natuurlijk elke inspanning en dit natuurlijk al helemaal.

Laatst gewijzigd
vasnd

'@arjen ik deel je gevoel een beetje. Dat gezegd hebbende is het niet makkelijk want zeg je het vooraf dan geef je informatie prijs aan je Scorito concurrenten. Zeg je het achteraf dan is het Captain Hindsight. Ik denk echter dat zo'n beetje elk scenario Pietjes hoofd is gepasseerd, dus het is niet ondenkbaar dat deze situatie/uitslag erbij zat. Of het het meest waarschijnlijke ritverloop was dat lijkt me sterk. Zelfde als bij Yskoud verleden week, soms komt het wat arrogant of betweterig over. Maar ik geloof niet dat dat zo bedoeld is. Je weet als geen ander hoe zo'n forum werkt ;).

1 2 ... 88 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.