Bagioli speelt een pokerspel. Het peloton eet de kopgroep op en dan sprint de Baguette ongezien weg. Totaal niet wishful thinking verder. Overigens wel opmerkelijk ik ging 5 minuten weg en de kopgroep krijgt een minuut extra terwijl Valverde in de kopgroep zit? Ineos had dit dicht kunnen rijden lijkt mij, vreemd dat ze het niet doen.
'@Nasibal: G. Bennett schijnt er ook te zitten :p heel erg bizar alles
Heb kuss overigens wel opgesteld, pakt nu ook lekker de bergtrui en G. Martin ook nog wat mooie puntjes.
Bagioli (c) hier ook. Mss gewoon mechanisch defect op verkeerd moment. Mss totaal kou gevat in etappe 6.
Of.... niet heel gek, maar 2e week, 21 jaar, mss dat we ook allemaal net iets teveel verwachten van het volgende supertalent :p
Het laatste woord is nog niet gezegd inderdaad. Er zal doorgereden moeten worden met Valverde, Nieve, Bennett en Elissonde binnen ongeveer 4 minuten. En dan nog G. Martin en Kuss die ze ook niet heel veel makkelijke minuten zullen willen geven.
Leuke klim trouwens!
Bagioli had op Twitter wel een positieve boodschap staan dus vermoedde niet echt dat er iets mis is
G. Martin heeft ook bijna compleet Cofidis meegestuurd :p
En laat Oeroeboeroe zich maar compleet leegrijden voor Fraile, zo'n klim is normaliter toch wel te zwaar voor hem, om ook maar wat wishful thinking van mijn kant los te laten.
En Movistar mannen mogen ook zich flink uitsloven voor Valverde
Maar wel heerlijke etappe weer. Zelf in de kopgroep 4 man mee (G. Martin, Valverde, Kuss, verder Kenny niet opgesteld), en met die klim mag het wat mij betreft vooruit blijven. Kuss en Martin kunnen mooie bergpunten pakken en met zulke klimmers zou je ook van Wellens en Aranburu af moeten kunnen geraken. Kopman misser Bagioli speelt verder geen echte rol dan.
Maar liefst 5 man mee in de kopgroep, dus in principe perfect. Ik baal er dus flink van dat de 4 namen mee zijn die ik hierboven noem, want die staan eigenlijk veel te kort om deze groep vooruit te laten blijven.. Dan wordt het uiteindelijk weer voor de klassementsrenners, waarvan ik er juist een aantal op de bank heb gehouden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.