Scorito Vuelta a España 2020

1 2 ... 97 ... 188 189
Kaassoufflé

Vandaag ga ik voor deze helden:

Roglic
Carapaz
Vlasov
D Martin
Mas
Wellens (c)
Bagioli
Kuss
Felix

Bank: DLC, Dumoulin, Valverde, Gaudu en Soler.

Ik sta nu op plek 17, we gaan voor een top 10 plek dit jaar!

Ajvenema

Vandaag:
Bagioli(C), roglic, carapaz, mas, oeroeboeroe, woods, champie, kuss en vlasov...

Op het bankje de berucht felix en ook nog valverde. Zou een van die 2 nog wel voor vlasov willen wisselen, maarja he:)

Pom titcock

vlasov houdt vandaag lekker de bank warm hier

Jofferde

Kom aan @Condor

It's a Nans Peters day! (C)

Florian

Mijn team voor vandaag:

Roglic --> must
Carapaz --> must
Valverde --> Ik stel hem vandaag op, ik hoop namelijk dat hij voor een ereplaats gaat rijden tijdens het sprintje van de klassementsmannen. Dan moet het aanvallersgroepje wel klein genoeg zijn. Dit is het grootste gokje van vandaag die ik wel wil nemen :).
Soler --> Eindigt gewoon vaak in de top 20. Getuigt van vorm, is de beste man bij Movistar lijkt mij.
Großschartner --> FOMO. Te vaak niet opgesteld. Is erg sterk, hij wil altijd van voren zijn.

Woods --> Hopelijk is hij gretig naar meer. Ik durf hem echter geen kopman te maken, kijkend naar de etappe van morgen.
Kuss --> Ik wil Sepp gewoon niet banken. Ik betwist het of Movistar en/of Ineos hem wil laten gaan, ook al heeft hij zo'n grote achterstand.
Aranburu --> aanvallertje
Bagioli --> kopman

Bank: Vlasov, Dumoulin, Mas, DLC en Smith?

Laatst gewijzigd
bart1e

Verwachten jullie madrazo al vandaag of is de rit voor morgen meer iets voor hem? Twijfel over de zekere punten van een d.martin of een aanvaller als madrazo.

Punchen of verzuipen

Wie zegt dat Madrazo sowieso succesvol in een vlucht belandt én zo'n vlucht (semi-)succesvol afrondt? Iets met resultaten uit het verleden en garanties voor de toekomst.

Astarloa

Beetje felle reactie voor een normale vraag zeg. Denk dat morgen een betere kans is voor Madrazo inderdaad.

nasibal

Een Jumbo in de ontsnapping was natuurlijk leuk zolang ze de rode trui hadden, hoefden ze niet te controleren als ze niet wilde. Nu de trui bij Ineos ligt is het belang, zeker in een etappe als deze, ook minder denk ik.

Dion Smith mee ipv Vlasov, Rein op de bank. Hoeveel traantjes worden het vandaag?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Het lijkt me de beste etappe voor Bagioli om te winnen dus ik maak hem (c), omdat ik denk dat het aan de vluchters is. Daarnaast is er nog een kans dat hij meesprint voor plek 10 als hij toch in het peloton zit.

Woods heeft aangegeven dat hij vandaag als kans ziet. Verder heeft Gaudu gezegd dat hij goede benen heeft en het vandaag al wil proberen. Dat zal dan op die laatste berg moeten. Ook Vlasov staat wat verder en zal dan wellicht proberen mee te springen. Daarnaast is de kans redelijk aanwezig dat Astana de etappe wint.

Bagioli (c)
Aranburu
Woods
Valverde (favoriet mocht alles weer samenkomen)
Mas
Carapaz
Roglic
Gaudu
Vlasov

Bank: Smith (tja), Soler, De la Cruz, Cavagna, Sosa

@nasibal Rein Taaramae op de bank, is dat de nieuwe Tanel Kangert deze Vuelta?

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Met deze mannen ga ik een gooi doen naar een stijging in het bankpuntenklassement:
Peters (c). (@DerMeister: o wee als die niet mee zit, haha!)
Bagioli
Woods
Cavagna
Carapaz
Roglic
Soler
Mas
Gaudu

nasibal

'@Hartstikke bedankt

Nee, Rein Taaramae zou natuurlijk altijd 'mee' zijn.

hartstikkebedankt

Haha ik dacht al

Jemig die Cavagna weet ook van geen ophouden, hopelijk sluit er een ploeggenoot aan

Laatst gewijzigd
Jofferde

Klasse @Condor!
Komt in orde... (hoop ik) :P

Bagioli of Woods was ook een logische keuze geweest. Maar eigenlijk had je een klassementsman kopman toch?

Laatst gewijzigd
Ludi

Remi alleen in de kopgroep.

Klinkt als een goeie titel voor een boek ;)

Westland95

Het zal op de eerste x Puerto gaan gebeuren denk ik. Voorlopig komt niemand weg.

Laatst gewijzigd
Pom titcock

Waar is het te volgen? pas vanaf 14:40 toch?

Florian

https://racecenter.lavuelta.es/en/

live verslag

Westland95

Wat een zaad kopgroep.

Platje

Geen Woods, geen Bagioli, geen Champie.. wat een irritante kopgroep

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Gelukkig Kuss laatste moment nog ingeklikt, maar helaas geen kopman Wellens mee...

Jori

Vooral het idee dat een paar knechten de taak hadden om hun kopman te helpen overbruggen en dat er veel is fout gegaan. Steimle zonder Bagioli/Cattaneo, Cofidis x2 zonder G. Martni, MCN zonder Woods, Dewulf zonder Wellens gezien bergpunten, Terpstra zonder Hivert/Simon.

Of... dat die kopmannen de sprong moeten wagen op de beklimming (tegenaanval Woods. G. Martin, Wellens, Bagioli/Cattaneo zou ik dus verwachten)

En Ide Schelling begint ook wel een scorito factortje te worden om volgende rondes te gaan overwegen.

Edit: Daar is de tegenaanval, met Wellens en G. Martin -> Woods en Bagioli niet

Laatst gewijzigd
user26790

A strong group of attackers -14:35
Sepp Kuss (Jumbo-Visma),
Jannik Steimle (Deceuninck Quick Step),
Rui Costa (UAE Team Emirates),
Niklas Eg (Trek Segafredo),
Michael Storer (Sunweb)
Alex Aranburu (Astana Pro Team),
Ide Schelling (Bora Hansgrohe),
Matthieu Ladagnous (Groupama FDJ),
Magnus Cort Nielsen (EF Pro Cycling),
Dorian Godon (AG2R La Mondiale),
Stan Dewulf (Lotto Soudal),
Victor Lafay, Pierre Luc Périchon (Cofidis),
Stefan De Bod (NTT),
José Joaquin Rojas (Movistar),
Niki Terpstra (Total Direct Energie)
Jonathan Lastra (Caja Rural-Seguros RGA)
have quickly opened a 1'17'' gap.

Tour de Flits

Lang getwijfeld tussen Bagioli en Aranburu, vrees toch voor de foutieve keuze vandaag..

Pietje Precies

Vervelend dat de kopgroep wederom pas zo laat ontstaat :(

1 2 ... 97 ... 188 189

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.