Team DSM 2021

1 2 ... 10 ... 38 39
Rawolf

Arensman heeft in Romandie gewoon een klassement gereden dus ik weet eerlijkgezegt niet waar jullie het over hebben.

Die gast is 21, hoezo moet hij nu al een klassement in een grote ronde gereden hebben? uberhaupt een grote ronde rijden was hij vrij vroeg mee

Yeez

'@rawolf dat was inderdaad dus de eerste keer, maar kijk nu eens naar het antwoord wat zijn vader notabene aan jou geeft. Daar staat letterlijk “zo ver mogelijk vanaf blijven”

Rawolf

'@Yeez, daar ben ik het dus niet meer mee eens want in Romandie heeft hij doorgereden voor een klassement.

Dat talenten (zoals Arensman) in hun eerste seizoen op 20 jarige leeftijd nog niet voor klassementen rijden is de norm, niet iets raars. Supertalenten als Pogacar en Evenepoel daargelaten

Laatst gewijzigd
madeinstars

Ik denk dat men het ook meer heeft over dit jaar toch? Mag hij dit jaar wel een klassement rijden in de Vuelta? De informatie eerder lijkt te impliceren van niet, maar dat is maar één kant van het verhaal.

Never mind ik zie dat hij inderdaad een klassement gaat rijden. Het is gewoon een opmerkelijke quote: een klassement leren rijden door er zo ver mogelijk weg van te blijven.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Dat zal waarschijnlijk afhangen van zijn vorderingen en waardes, nog weinig zinnigs over te zeggen maar na zijn prestatie in Romandie zou het zomaar kunnen.

Arensman heeft wel het nadeel met zijn lengte, klassementsmannen van 1.90 zijn heel zeldzaam alleen Hugh Carthy eigenlijk. Die moet echt standje graatjepakhuis wil hij een gewicht bereiken waarmee hij een grote ronde podium kan rijden over een aantal jaar.

S. Morgenstern

Arensman heeft in Romandie gewoon een klassement gereden dus ik weet eerlijkgezegt niet waar jullie het over hebben.

Hij is daar niet gestart met die insteek. Hij moest op de tweede dag mee in de tactiek van de ploeg, die er op was gericht om de koers hard te maken voor de sprint van Denz. Heeft die rit de hele dag in de kopgroep gereden.

Rawolf

Hij heeft dus nog meer intensiteit gehad in die week wat mogelijk een goede test vormt met het oog op een grote ronde

S. Morgenstern

Wellicht. Het verschil tussen starten voor een klassement en uiteindelijk toch ook voor een klassement gaan mag echter wel duidelijk zijn.

Yeez

'@rawolf klopt! Dat is zeker niet de norm, integendeel. Maar als een renner daar klaar voor is is die daar toch klaar voor? Ik kan de mening van Martijn wel delen dat ik dat ik daar ook over verbaasd ben

user26777

'@Yeez
"Bovendien lijkt oomen nu niet het niveau te hebben wat arensman wel heeft."
Waarbij ik steeds meer het gevoel krijg dat die dat niet gaat benaderen ook. De eerlijkheid gebied te zeggen dat hij bij zijn vorige ploeg niet bepaald de stenen uit de straat heeft gereden. Hij kwam over als een groot talent, maar dat kan natuurlijk ook liggen aan de concurrentie destijds. Hij heeft in het begin een klein rondje gewonnen geloof ik, was onderdeel van de kampioensploeg TTT en werd een keer 9e in de Giro.
Je kunt niet heel je leven veelbelovend blijven!

S. Morgenstern

Iets meer dan een jaar geleden zagen ze er bij zijn vorige ploeg nog een kopman in.

madeinstars

Hij werd een keer 9e in de Giro (als 22-jarige nota bene), zeg je alsof het niets is. Hij is daarna geblesseerd geraakt en is nu aan het terugkomen. Aangezien hij nog altijd maar 25 is en eigenlijk goed en wel pas net terug is, lijkt het me wel een heel voorbarige conclusie. Zeker aangezien 2020 natuurlijk voor iedereen een heel gek jaar was. Een nog moeilijker jaar om lekker terug te komen van een blessure en weer te gaan koersen. Maar goed, ik weet niet wat Oomen in het DSM topic doet.

user26777

Wat Oomen in het D.S.M. topic doet? Wellicht hetzelfde als Arensman en SKA in het navelstaarders forum van bovenmeester Rahims, niks mis mee toch? Ik weet niet of er regels voor zijn die ik overtreden heb, indien dat het geval is mijn welgemeende excuses!

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Juf, zij doen het toch ook?! Waarom mag ik het dan niet???

mwarensman

Oh???

Laatst gewijzigd
Rawolf

De ontwikkeling dat er een bepaalde rivaliteit aan het ontstaan is tussen het jumbo forum en DSM forum juich ik niet toe, het zijn gewoon 2 ploegen met beide hun plus en minpunten. Beter bij inhoudelijke discussies houden.

S. Morgenstern

Ja, daar heb ik me twee weken geleden ook al over uitgesproken. Sneu gedoe.

Yeez

Rivaliteit is nooit goed.

@martijn mooi inkijkje! Bedankt!

Rawolf

In sport wel hoor Yeez maar niet op t forum :p

mwarensman

Gezonde, duurzame of sportieve rivaliteit is niks mis mee. Ik weet even niet welk interview het deze week was, maar de sporter meed de term “oorlog” toen de vraag over de mate van competitie tussen de concurrenten ging. Ik vond dat een mooie draai aan iets waar media erg aan bijdraagt: namelijk er een ongezonde rivaliteit van maken. Of het nu sport of politiek is, de boel opkloppen of polariseren lijkt het doel. Mensen nemen het meer en meer over. Dat is hier ook te lezen. Denigrerend doen over de ander, ophemelen over “eigen werk”. Elkaar (dus ook de Jumbo’s) in de waarde laten lijkt mij het beste.

mwarensman

Het was Verstappen:
https://nos.nl/l/2379679
Ik vond dit een mooie twist, het moet gaan over inhoud, niet over framing.

Excuus, en weer terug on topic :-)

FritsvanHoefelen

Ik vind dit een heel fijn inkijkje, Martijn. En ook mooi die zelfreflectie

user26777

Tot ver in de finale toch een aantal D.S.M. renners gezien. Bardet uiteindelijk behoorlijk, Hindley redelijk. Wat een hondenweer!

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Gaat Dainese zijn sprinttalent deze week tonen in Hongarije?

user26777

Storer keihard gewerkt voor de twee kopmannen. Hindley zakt er door, Bardet 40sec. achter de top, wat zou hij nog over hebben gehad wanneer hij niet meegegaan was in een kansloze aanval?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 10 ... 38 39

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.