Team DSM 2021

1 2 ... 22 ... 38 39
madeinstars

Het is al een gewoonte, me dunkt.

skylimit

Wat is dat toch met het management bij DSM ? Zijn die zo arrogant ? Alle renners die zich een beetje in de kijker rijden worden naar de uitgang gedwongen. Snap niet wat Bardet heeft bewogen naar deze club te gaan. In de huidige selectie zijn er al minimaal 3 renners die weg willen.

Koosr1946

Zo snel mogelijk de hele begeleiding de wacht aanzeggen inclusief Spekenbrink.
Toch ongeloofijk dat niet iedereeen hetzelfde materiaal mag gebruiken.

Vandaag was het ook weer vreselijk, de hele dag reden ze op kop en bij een breuk zaten ze
niet daar waar de prijzen verdeeld zouden worden,

Ik wens van Wilder veel sterkte toe bij het vkiezen van een nieuwe ploeg

Yeez

Volgens zijn manager klopt dit niet:

Maar de makelaar van Van Wilder ontkent dit met klem. “Dit klopt niet. Voorlopig is Ilans contract zeker nog niet ontbonden. Dit ligt zelfs niet op tafel op dit moment. We zijn momenteel wel met DSM aan het discussiëren over de Vuelta van dit jaar. Normaal zou Ilan daar mogen rijden, maar de ploeg heeft blijkbaar andere plannen met hem. Ik ga niet zeggen dat er voor Ilan geen interesse is, van veel ploegen. Maar dat gaat dan over het seizoen 2023, wanneer Ilans contract is afgelopen. Er is momenteel nog geen enkel woord gerept over een contractontbinding.”

Koosr1946

'@skylimit Welke 3 renners willen weg

Yeez

Hindley en soren kragh andersen waren ook al verhalen over @koos

Murcia

Wat mij vooral verbaasd is het verhaal over het beschikbare materiaal, Tom had daar al problemen mee en nu twee jaar verder is dit nog steeds een issue. Dat is gewoon belachelijk, ik heb overigens het idee dat vorig jaar in de Vuelta met zijn opstellen ondanks blessure het gedonder al is begonnen. Nog meer dan Brenner en Leknessund is dit het pareltje wat je moet koesteren. Door de eerdere ontbindingen is er ook een precedent ontstaan waar elke manager nu na onvrede gebruik van probeert te maken. Slechte reclame ook voor de sponsor en de ploeg als geheel.

AWestie

Normaal gesproken als een renner bij DSM iets ontzegd wordt komt dat omdat men niet tevreden is over de voorbereiding (huiswerk e.d.) wat ook naar buiten kwam bij eerdere ontbindingen.

Over vandaag trouwens: waarom gebruikten ze in hemelsnaam hun laatste krachten om voor DQS te fietsen? Was dat de laatste reddingsboei?

mwarensman

'@Awestie
De hamvraag is wat er aan ten grondslag ligt waarom renners hun “huiswerk” niet op orde hebben. Dergelijk recalcitrant gedrag komt niet uit de lucht vallen.

Wat al vaker is gebleken is dat renners de synergie verliezen door onvrede dat uiteindelijk escaleert.

Toch komen dergelijke zaken ook bij andere ploegen voor. Levevre heeft ook de nodige fitties gehad. Maar Spekenbrink lijkt wel koploper te zijn.

Murcia

De verklaring zet hem denk ik in het verschil tussen de beloftes bij het tekenen en daarna de praktijk. Vorig jaar was er kennelijk geen andere optie dan hem geblesseerd in te zetten voor de Vuelta en dit jaar was hem het rijden van een grote ronde beloofd en wordt die belofte gebroken. Als je dan ook nog ziet dat men beknibbeld op materiaal voor jou dan kan ik mij voorstellen dat de emmer op een gegeven moment overloopt. Verder is Iwan rechtlijnig volgens hemzelf maar star volgens anderen. Een recept voor conflicten.

S. Morgenstern

Ik vind dat uit de selectie voor de Vuelta halen wel een raar verhaal. Als er één renner is die zo'n selectie heeft afgedwongen dan is het Van Wilder wel, dus lijkt het me dat er een eerder conflict was, waardoor een breuk (en zo'n verbroken belofte) aanstaande is.

Laatst gewijzigd
mwarensman

Dat hij uit de Vuelta selectie is gehaald geeft logische wijze aan dat DSM verwacht / of overeenstemming heeft dat hij weggaat. Eenzelfde lijn zagen we bij Matthews ook.

S. Morgenstern

Ja, precies. Het veranderen van dat programma lijkt me een gevolg, geen oorzaak.

Poeksel

Kragh Andersen komt goed weg: binnengekomen op 47:36. De tijdslimiet was 47:39.

Murcia

Ik vermoed dat naast Ilan er wel eens meer mensen met de deur kunnen gaan smijten. Iwan heeft de licentie maar in Heerlen zal de afdeling sponsoring van de multinational niet echt tevreden zijn met de huidige gang van zaken. Hopelijk pakt DSM eens door.

Rawolf

Zo'n vaart zal het niet lopen, juist met sponsor DSM is het team een project gestart voor langere termijn. Met daarbij inclusief bv een project waar ze eigen op performance gerichtte wielerkleding ontwikkelen.

xistnc

DSM vult momenteel hooguit het gat op dat is ontstaan door het afhaken van Sunweb. Waar de ploeg normaalgesproken werkt met lange contracten, lopen nu bijna alle contracten volgend jaar af. Hou er maar vast rekening mee dat 2022 het laatste jaar van deze ploeg is, dan kan het alleen maar meevallen.

madeinstars

Wat is er met Kragh aan de hand? Is toch niet zijn niveau om hier op een paar seconden de tijdslimiet te halen.

Rawolf

"DSM vult momenteel hooguit het gat op dat is ontstaan door het afhaken van Sunweb. Waar de ploeg normaalgesproken werkt met lange contracten, lopen nu bijna alle contracten volgend jaar af. Hou er maar vast rekening mee dat 2022 het laatste jaar van deze ploeg is, dan kan het alleen maar meevallen."

Pessimisme wat nergens op gebaseerd is

S. Morgenstern

Pedersen heeft wel een aardige vorm te pakken lijkt. Misschien de komende dagen proberen een keer met hem mee te zitten? Hoewel Bol ook goed door de dag kwam, wellicht iets makkelijker dan sommige andere sprinters, dus ook niet verkeerd om vol op hem in te blijven zetten. De lastigere ritten worden waarschijnlijk wel een herhaling van vandaag, met het uitvallen van Benoot en de vorm van Krak is het helaas alleen de finish halen en uitkijken naar andere dagen.

Cycling

Eekhoff vandaag gevallen. Meerdere schaafwonden en elleboogtrauma

Laatst gewijzigd
Turtlehead

In HLN staat over de opgave van Benoot dat hij ook ontevreden is, vanwege slechte behandeling van zijn blessures. Daarom misschien ook opgegeven. Er is natuurlijk al een paar jaar een enorm verloop binnen het kader van de ploeg. Dat is meestal geen verbetering. [URL=https://www.hln.be/tour-de-france/benoot-geeft-op-in-de-tour-eisen-de-blessures-hun-tol-of-is-er-meer-aan-de-hand~a6e8e9ff/}]link[/URL]

Laatst gewijzigd
AWestie

Het klinkt echt niet om blij van te worden bij dit team

Ze staan ze ondertussen ook ergens bovenaan trouwens: het boeteklassement...

Laatst gewijzigd
AWestie

[dubbel bericht]

Laatst gewijzigd
Turtlehead

Da’s knap: nooit in beeld, wel de meeste boetes…

1 2 ... 22 ... 38 39

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.