Team DSM 2021

1 2 ... 8 ... 38 39
mwarensman

In het wedstrijdverslag staat:

“Chris was caught back and got a sore muscle so quit the stage as a precaution, which was a shame as he was really strong in the breakaway for us”

mwarensman

'@Yeez
Het enige wat ik weet is dat Ilan en Thymen samen de Vuelta rijden.
Overige koersen wisselen wel eens. Hetzij door blessures binnen de ploeg, aanpassingen in programma’s omdat koersen uitvallen door Covid ect.

Yeez

'@martijn dankje!

Rawolf

Denk dat Arensman en van Wilder dit keer wel echt voor resultaat kunnen rijden in de Vuelta. ritwinst Arensman en top 10 GC van Wilder.

De Tourploeg word dan ongeveer

Benoot, Roche, SKA, Bol, Pedersen, Donovan, Nieuwenhuis, Tusveld

Vuelta:
van WIlder, Arensman, Leknessund, Sutterlin, Haga. Dainese, Eekhoff, Bardet

Giro:
191 HINDLEY Jai
192 ARNDT Nikias
193 BARDET Romain
194 DENZ Nico
195 HAMILTON Chris
196 KANTER Max
197 ROCHE Nicolas
198 STORER Michael

Yeez

vooral de ploeg voor de Vuelta die @rawolf geeft is heel interessant om te volgen met jongens als Leknessund, van Wilder, Arensman, Dainese en Eekhoff

user26777

Bol in de TdF, dan heeft hij wel een goede omkadering en brede wegen nodig...
Vuelta samenstelling zoals door Rawolf geschetst, is inderdaad zeer interessant!

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

'@Rawolf Eekhoff niet naar de Tour?

user26777

'@Frits
Lijkt inderdaad logischer, zeker als lead out!

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bol heeft inderdaad wel een iets betere trein nodig. Daarvoor iemand mee in plaats van Donovan of Tusveld (beide geen zekerheden lijkt me).

Stork lijkt me voor de Vuelta ook wel een zekerheid, afhankelijk van zijn contractsituatie en zijn knieblessure. Wanneer je naar Gilbert kijkt, dan hoeft je er met zo'n breuk zeker niet een heel seizoen uit te liggen.

Rawolf

""Bol heeft inderdaad wel een iets betere trein nodig. Daarvoor iemand mee in plaats van Donovan of Tusveld (beide geen zekerheden lijkt me). "

Benoot zal ook wel enige ondersteuning willen voor de bergen.

Had Eekhoff bij de Vuelta gezet omdat hij al wel vaker de sprint heeft aangetrokken voor Dainese.

Bol krijgt in de tour met Pedersen, SKA en Nieuwenhuis al een prima trein.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Benoot gaat op ontdekkingstocht, zonder daarbij al klassementsambities te hebben. Ik verwacht daarom een vergelijkbare samenstelling als die van vorig jaar en niet dat ze Bol een mannetje minder mee geven.

Laatst gewijzigd
user26777

Interview 4 nov. 2020
https://wielerrevue.nl/artikel/310948/interview-thymen-arensman-mijn-toekomst-ligt-in-het-rondewerk

ChefSpijker

Zie Roche eigenlijk wel naar de Vuelta gaan. Rijdt die ronde altijd graag, ook verreweg zijn beste grote ronde qua prestaties. Arensman lijkt me een ideale vrijbuiter voor de ploeg in de Tour. Neusje voor het juiste moment om in de goede vlucht te komen. Die gozer zit toch wel erg vaak mee. Kan me niet voorstellen dat Donovan hoger staat in de pikorde daarvoor.

Rawolf

Ik zou Arensman in de Tour ook logischer vinden, maar als hier word aangegeven dat hij naar de Vuelta gaat geloof ik dat ;)

Donovan heeft ook een mooie stap gezet

mwarensman

Zelf denk ik dat de hellingen in de tour Thymen beter gaan liggen als hij wil scoren dan de geitenpaden die ze in de Giro en Vuelta aandoen.
Maar DSM wil hem via meerjarenprogramma ontwikkelen naar klassementsrenner. De Vuelta is de planning om via hoge stage en in het zog van Bardet te leren om elke dag klaar te staan en tijdsverlies te voorkomen.

Door wijzigingen in de planning zou een tour dit jaar altijd mogelijk zijn, maar in het licht van doorontwikkeling een gemiste kans, want de tourploeg wordt weer een vrijbuitersploeg.

user26777

Gewoon de Vuelta rijden, hij is nog jong genoeg en heeft veel kwaliteit.
Gefeliciteerd met zijn puike prestatie van vandaag!

S. Morgenstern

Tour de France in een vrijbuiters rol zou ook mooi zijn. Aangezien de selecties blijkbaar nog vloeiend zijn, zou ik eerder hem en/of Van Wilder die kans geven, dan enkele andere renners die in aanmerking komen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Van Wilder is echt nog niet klaar voor de Tour, wat dat betreft staat Arensman een stap verder.

Maar de kern word Benoot en Bol, dat staat vast. Die zullen wat ondersteuning meekrijgen en sowieso SKA

user26777

Mooi resultaat voor DSM. : Thymen Arensman de witte trui en 11e in de eindrangschikking.
Ilan v. Wilder 4e in de tijdrit en 3e in de rangschikking voor de witte trui. 2e plaats in de ploegen eindrangschikking!

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Klasse tijdrit van van Wilder

user26777

En van de 18j. Brenner, zelfs ruim voor Thymen Arensman, die als aankomend klassement renner nog wel wat aandacht aan de tijdrit zal moeten besteden.

Laatst gewijzigd
FritsvanHoefelen

Eekhoff is wel met Bol, Nieuwenhuis en Tusveld mee op ontdekkingsreis in Frankrijk/Andorra

Rawolf

Zie je dat op Strava Frits?

FritsvanHoefelen

Yes

FritsvanHoefelen

Pedersen is ook mee (net als Gijs Eekhoff voor de foto's)

Dus Tourploeg
Benoot
SKA
Roche
Bol
Eekhoff
Pedersen
Nieuwenhuis
Tusveld
?

1 2 ... 8 ... 38 39

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.