Gesprek met Scorito (inzake Gamecenter)

1 2 3 4 ... 12 13
Don Gielius

Het was geen kritiek hoor @nasibal en @pietje. Ik begreep wel dat iedereen gewoon zijn mening gaf en niemand zei dat dit ook allemaal in het gesprek moest gezegd worden als "jullie moeten dit en dit doen". Maar zo kan het wel overkomen, ze lezen immers toch mee. Daarom mijn punt dat onze meningen niet noodzakelijk die van het gemiddeld scoritopubliek zijn en dat het misschien beter is het op dit moment te beperken tot de noden van de gevorderde speler met betrekking tot de website. Verder ben ik het uiteraard grotendeels eens met wat jullie schrijven.

nasibal

No offence taken @Don!

Je hebt helemaal gelijk dat het belangrijk is dat we spreken vanuit "ons groepje" en niet als een soort gekozen ambassadeur voor álle scoritospelers.

Laatst gewijzigd
Starlynk

En zelfs alleen vanuit ons groepje praten is al lastig zat.. Iedereen zit er natuurlijk net anders in en de een vindt dit belangrijker dan de ander.. Maar goed, wat best benadrukt mag worden is dat het dus wel heel belangrijk is om marktonderzoek te doen en je aannames (95% gebruikt de app, dus die vinden dit prima!) te toetsen.. En de uitrol dus ook goed te communiceren en niet net te doen alsof je nu iets hebt gedaan waar iedereen blij van wordt.. Ik kan me de reacties hier op de site ook nog wel herinneren toen opeens de "volg hier de wedstrijd" pagina met reacties vervangen werd door het liveblog met de chat ;)

Overigens ook wel een interessant punt van Treenert... Ben benieuwd hoe de Topcoach/Voetbal-fans gaan reageren als ze voor 2021/2022 hun selectie in het gamecenter moeten gaan doen.. Vrees idd ook wel dat de reacties dan nog wat heftiger gaan worden..

rkmmr

Mooie discussie hier mannen, vooral ook hoe netjes alles hier verwoord wordt. Denk idd dat het er op menig voetbalforum veel heftiger aan toe was gegaan; daar zou Scorito nog wat te wachten kunnen staan.

Zelf speel ik eigenlijk alleen de wielerspellen en zoals de meesten hier gebruikte ik ook de website voor de teamselecties. Dat de website nu volledig is afgeschaft, want zo zie ik het eigenlijk, vind ik dan ook een vreemde zet van Scorito. Natuurlijk, het was misschien qua opmaak wat achterhaald, maar zoals zo vaak gezegd, het overzicht was veel beter dan op de app. Ik begrijp dan wel dat je met de website zoals hij was misschien niet meer de nieuwe klanten zult trekken, daarvoor zou een update wel nodig zijn. Maar een smartphone weergeven op je beeldscherm is dan ook niet de manier, dat geeft totaal geen toegevoegde waarde, behalve als je wilt aantonen dat niemand de website gebruikt.. Zoals hier al wel vaker aangehaald was het een prima optie geweest om de website in de oude vorm te laten bestaan, al dan niet naast het huidige Gamecenter, zodat mensen die er de voorkeur aan geven om dit te gebruiken in ieder geval nog de keuze hebben.

Wat betreft de discussie over de kosten, ik denk dat om een paar euro extra niet veel mensen gaan afhaken. Als ik naar mijn omgeving kijk, zijn de mensen die vanwege kosten afhaken al afgehaakt toen het voor de eerste keer betaald werd. Dat zijn dan de minder actieve spelers, die het wel leuk vonden wat in te vullen, maar er niet de tijd instopten en het plezier uit haalden wat ik (en vermoedelijk de meesten hier) eruit haal. Ik denk dat de huidige, betalende spelers namelijk ook wel begrijpen dat er voor Scorito kosten zijn, die gewoon gedekt moeten worden. Daar verwacht je dan echter wel wat voor terug te krijgen en met het verwijderen van de website voelt het juist alsof je er minder voor terugkrijgt. En ik denk dat Scorito daar dus juist de plank misslaat. Natuurlijk wil je als bedrijf op zoek naar nieuwe klanten, maar het lijkt erop dat ze nu hun huidige klanten vergeten.

Kortom, veel herhaling van wat al eerder is gezegd, maar toch fijn om het even gezegd te hebben :)

edit. Vergeet ik nog te zeggen dat ik het een goed initiatief vind @Mr10B en succes met je gesprek vanavond!

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Benoem ook nog dat een PWA of een responsive website beter te onderhouden is dan een native android en ios app en web emulator wat ze nu van plan zijn

Risje89

Klasse heren, weinig meer aan toe te voegen.
Succes met het gesprek vanavond @MR10B, laten we hopen dat het wat 'oplevert'.

Starlynk

Yes, succes met het gesprek @mr10b ! Ben heel erg benieuwd of er wat constructiefs uit voortkomt :) We lezen het hier wel binnnenkort, vermoed ik :)

hartstikkebedankt

'@MR10B mooi initiatief, alles is al gezegd denk ik. De kern is de functionaliteit (overzicht) die de website biedt bij het samenstellen van een ploeg. Succes met het gesprek en ook ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@MR10B goed dat scorito t ook bespreken wilt. Ik denk dat het meeste wel gezegd is. Iets wat misschien nog meegenomen kan worden is dat er ook aantal fan made overzichten zijn gemaakt zoals gelinkt in t klassiekerforum. Zouden er nog twijfels over de frustratie bestaan.

Mr10B

'@allen bedankt voor de input, ik heb een klein overzicht gemaakt van wat naar mijn mening de kernpunten zijn.

1) Technisch:
- We zijn tevreden over het functioneren van de app mbt uitslagen checken en captains invullen.
- Het maken van een teamselectie in de app is verre van optimaal. Geen overzicht, niet zien wie je al hebt, hoeveel budget nog, hoe de balans in je team is. Het komt er ook op neer dat het niet mogelijk is om dit op de grote van een telefoonscherm te weergeven. Daar is de hoeveelheid informatie te groot voor. De website bracht rust en overzicht die de app absoluut mist. De website verliest met deze wijziging alle toegevoegde waarde (en deze tw was er zeker voor veel spelers)
- Nieuwe gamecenter is niet alleen "wennen", door het weghalen van overzicht wordt het ook daadwerkelijk functioneel anders gebruiken, verlaagt enorm het puzzelplezier.
- Waar komt de 95% vandaan? Time spent, aantal visits, aantal kliks? -> Zie ook onderzoek poll. Inmiddels +- 250 keer ingevuld. (beeld hetzelfde als bij 136 responses)
- Er zijn nu al een aantal fan made "scrubbers" die het mogelijk maken om een team toch in een fullscreen desktop set-up te maken. Toont dit niet aan dat er duidelijk wens bij de gebruikers is?
- Waarom is de oude versie helemaal weg ipv achtergestelde optie die je kan kiezen om te gebruiken? En als dit kostentechnisch is. Waarom dan niet (kleine) prijsverhoging om zowel website als app te hebben. Is dit overwogen?
- Binnen de community leeft niet echt het idee dat de website achterhaald was en weg moest. Uiteraard zouden sommige updates wellicht fijn zijn geweest. Maar veruit het grootste deel kiest voor de website zonder updates > app.

2) Communicatie
- Geen aankondiging van de wijziging
- Wijziging na verlenging groot deel klanten?
- Geen beta test met gebruikers?
- Gestandaardiseerd antwoord
- Geen zelfreflectie (/Geen besef dat de nieuwe versie mogelijk niet zo optimaal is als zelf gedacht werd)

3) Algemeen:
- Is internationaal uitbreiden belangrijker dan een betekenisvolle relatie met huidige klanten?

Gladiool

Mooie samenvatting lijkt me, Mr10B. Fijn dat je al deze moeite wil doen.

En Scorito alvast laat weten wat de agenda is ;-).

nasibal

Ziet er goed uit @MR10B, denk dat je zo wel ongeveer alles hebt. Succes!

Mr10B

UPDATE

Ik heb zojuist kort met Scorito gesproken. Ik vond het een goed gesprek waarin ook zeker zelfreflectie getoond werd. Er werd in ieder geval aangegeven dat de communicatie beter had gemoeten en de technische uitrol had ook beter gemoeten (met name op laptop/tablet werkt(e) de gamecenter omgeving niet zoals die zou moeten werken). We zijn (bewust) nog niet heel diep op de inhoud ingegaan. Het idee van Scorito is namelijk om op maandag 8 maart om 20.00 een sessie te houden waarin zij duiding geven over het gekozen beleid. Hierin leggen ze dan uit waarom ze gekozen hebben voor deze optie en we kunnen hier dan over discussiëren. Het idee is om online die meeting te houden en iedereen die dat wil kan vragen stellen over het beleid/ de gemaakte keuze(s). Afhankelijk van het animo is het idee momenteel om 3 panelleden aan te wijzen vanuit de community die actief discussiëren en de rest kan "passief" meediscussiëren. (Het idee is dat de panelleden de vragen uit bv een chat modereren en voorleggen bij Scorito, het heeft namelijk ook weinig zin om met 40 man door elkaar heen te gaan roepen ;) ).

Ik heb dus nog geen echte antwoorden, maar ik vind dit zelf een ontzettend tof initiatief. Laat even weten of je ook mee wil doen via PB of reactie hier, zodat ik weet dat ik niet de enige ben die zo'n sessie interessant vind.
(het is geen verplichte aanmelding, maar het geeft mij een beeld van het aantal leden dat daadwerkelijk in gesprek wil met scorito ipv alleen van de zijkant roeptoeteren dat ze boos zijn)

Als iemand een idee heeft hoe we panelleden moeten aanwijzen/kiezen hoor ik dat ook graag.

--------
Er is zojuist wel al een kort tipje van de sluier gelicht, zo heb ik een overzicht gezien van de trafficstromen 13-29 feb 2020. Dit is de teamselectie periode van het klassiekerspel (de periode waarin "hardcore users" relatief gezien de grootste impact hebben, het klassiekerspel is een wat meer niche spel tov tour of voetbalspel en de teamselectieperioden is waar de wijziging voor "ons" mi de meeste impact heeft). Zelfs in deze periode was wel duidelijk te zien dat ook in die periode het overgrote deel vh traffic via de mobiele versie verliep. Scorito heeft geen ongelimiteerde (financiële) middelen om op voor elk device de optimale spelbeleving te creëren en een keuze voor A gaat ten koste van B. In een ideale wereld zouden ze bij Scorito ook eventueel andere keuzes maken. Maar meer over waarom er voor deze optie is gekozen en niet voor een andere optie krijgen we op 8 maart te horen.

---
M.b.t. dat de wijziging die uitkomt vlak na de verlenging van abonnementen is grotendeels toeval. De technische timeline is hierin leidend geweest. "Toevallig" is het zo dat voor een groot deel van ons de abonnementen net verlengd waren omdat wij tot de usergroep behoren die vanaf het begin van de betaalde spellen meteen een abo namen en daarna jaarlijks verlengden, dat komt uit op een verlenging in februari. (want het klassiekerspel was destijds ook het eerste betaalde spel)

Pietje Precies

Ik heb er enkel behoefte aan als het een zuivere discussie wordt. Dus met van beide kanten de intentie om elkaar te overtuigen en met de bereidheid om overtuigd te worden. Of om op zijn minst écht serieus gehoord te worden.

Daar aan gekoppeld is het vrij belangrijk of een koerswijziging nog tot de opties behoort of niet. Als het al vaststaat dat het Gamecenter de toekomst is, dan is de avond meer een toelichting dan een discussie.

Ik acht de kans 90% dat ik de toelichting een ontzettend k*tverhaal ga vinden, dus dan ben ik niet de aangewezen persoon voor de "discussie".

Als je een omzet hebt van €500k en denkt dit internationaal tot €5m+ uit te kunnen bouwen, hoef je bij mij niet aan te komen zetten met: "geen ongelimiteerde middelen om op elk device de optimale spelbeleving te creëren". We vragen enkel om het behoud van een website (mag de huidige zijn, mag een wat aangepaste zijn). En van die laatste alinea over 'toeval' beginnen mijn vingers ook opeens ontzettend te jeuken.

----------
Dank voor de update trouwens Mr10B!

Laatst gewijzigd
M@thijs

Ik vind het interressant en ga zeker wel joinen tijdens de toelichting. Indien er vraag naar is wil ik mij ook wel beschikbaar stellen als panel lid, maar ik geef graag de mensen die een meer uitgesproken mening hebben of meer inzicht in de technische kant voorrang hierin gezien ik mij tot nu buiten een post en de poll vrij afzijdig in de discussie gehouden heb. (Sta overigen 98.7% in zowel de wieler als algemene index en voel me een actieve scorito speler)

Mr10B

'@Pietje precies
Technisch gezien is een vooringenomenheid dat deze beslissing "fout" is en dat er wat jou betreft geen andere(/betere) uitkomst is dan de wijziging terugdraaien ook een teken dat het van jouw kant geen "zuivere discussie" zou zijn. (jij bent dan immers ook niet bereid om overtuigd te worden).

Maar ik snap je terughoudendheid, ik denk ook zeker niet dat Scorito (op korte termijn) hun strategie gaat omgooien, mijn idee is dat we het wel kunnen helpen finetunen op een manier die voor ons wenselijker is. Als we het gesprek niet aangaan hebben we helemaal geen inspraak/invloed. (en dan kunnen we bij de volgende wijziging weer met 200 man aangeven dat alles kut is en dat ze nooit naar ons luisteren)

Pietje Precies

Haha, ja daar heb je behoorlijk gelijk in. Al ben ik bereid overtuigd te worden dat deze beslissing niet fout is. Ik kan mij echter moeizaam voorstellen dat het ze gaat lukken.

De enige manier om mij denk ik te kunnen overtuigen is als ze een enorme kostenbesparing hard weten te maken. Maar ik kan mij moeizaam voorstellen dat dat mogelijk is. Ik heb echter slechts beperkt kennis van wat het kost om zo'n website up and running te houden, dus vind dat lastig in te schatten. Weet iemand dat?

Oja, het gesprek aangaan is sowieso verstandig. Baat het niet, dan schaadt het niet. Hoop ik... ;)

Laatst gewijzigd
Mr10B

Ik kan het me ook heel moeilijk voorstellen hoor ;). Maar ik heb er ook onvoldoende zicht op hoeveel deze versie bespaart tov een "volledige" desktopversie. (Als het alternatief is de prijs van de spellen verdubbelen, dan kan ik me deze keuze al een stuk beter voorstellen, als het alternatief €0,50 per speler per jaar meer vragen, dan al een stuk minder)
Een soort Scorito XL abo zou wmbt misschien ook nog wel een optie zijn. Waarbij je met Scorito XL dan een desktopversie krijgt met stats die overzicht gepresenteerd worden en je makkelijker je team kan samenstellen. En voor scorito XL betaal je dan wat meer dan voor "gewoon" scorito. (al kan ik me ook weer voorstellen dat de niche die hier voor zou betalen waarschijnlijk helemaal te klein is) Maar goed dat lijken me dus uitstekend zaken om 8 maart voor te leggen ;)

Laatst gewijzigd
nasibal

Bedankt voor de update MR10B en alle moeite tot nu toe, goed gedaan!

Het idee van Scorito klinkt heel tof, maar ik heb ook mijn reserveringen. Voordat jij vanavond met ze in gesprek gegaan bent zijn we vooral 'geinformeerd' door Scorito. Ik ben vanavond niet bij jullie gesprek geweest, maar ook in je verslag proef ik vooral weer de toon dat je vooral 'geinformeerd' bent door hun (Let op: Niet als kritiek bedoelt naar jou!). Het belangrijkste, de inhoud, zijn ze zelfs bij weggebleven als ik je goed begrijp. Dit was juist het moment om het met iemand van de community over de inhoud te hebben. De sessie van 8 maart wordt als reden aangevoerd, maar ook de sessie van 8 maart klinkt meer alsof ze ons willen 'informeren' over hun beslissingen. We kunnen hún vragen stellen over de keuzes en het beleid en die beantwoorden ze dan. Maar hebben ze ook vragen aan ons? Worden wij verwacht hun uitleg aan te horen en dan alles te accepteren, of willen ze ook ons horen en kijken of ze er iets mee kunnen? Staat hun beleid vast en willen ze dat naar ons communiceren, of is hun beleid kneedbaar op basis van community feedback en willen ze daarom die feedback? Ik heb er een hard hoofd in, want dan hadden ze het wel nu al met jou over de inhoud gehad.

Ik ben niet op zoek naar een 'informatie-avond'. Waar ik naar op zoek ben is een tweezijdig gesprek met aan het eind enkele conclusies en wie weet wel afspraken. Als hun uitgangspunt is dat de conclusies al zijn getrokken en de afspraken al zijn gemaakt en dat er hoe dan ook voorlopig geen beweging in gaat kunnen zijn, dan is dat aan hun uiteraard. Maar dan heb ik ook geen behoefte aan een gesprek. Niet uit rancune, maar simpelweg omdat ik dan het gevoel heb dat alle aanwezigen hun tijd aan het verdoen zijn. Behalve hen die slechts geinteresseerd zijn in het 'waarom' natuurlijk, maar laten we eerlijk zijn: Is dat waarom we deze discussie gestart zijn? Omdat we alleen geinteresseerd zijn in het waarom? Ik in ieder geval niet. Ik zou mijn stem willen laten horen, niet alleen die van hun horen.

Dat betekent niet dat ik geen vragen heb (zie hieronder bijvoorbeeld), maar wel dat een antwoord krijgen op deze vragen voor mij niet direct prioriteit heeft.

Er is zojuist wel al een kort tipje van de sluier gelicht, zo heb ik een overzicht gezien van de trafficstromen 13-29 feb 2020. Dit is de teamselectie periode van het klassiekerspel (de periode waarin “hardcore users” relatief gezien de grootste impact hebben, het klassiekerspel is een wat meer niche spel tov tour of voetbalspel en de teamselectieperioden is waar de wijziging voor “ons” mi de meeste impact heeft). Zelfs in deze periode was wel duidelijk te zien dat ook in die periode het overgrote deel vh traffic via de mobiele versie verliep

Ik ben zo benieuwd hoe dit gemeten wordt. Als ik in een week tijd 2 keer 3 uur lang op de website zit te puzzelen, maar elke dag op de app wel even door de rennerslijst scroll gedachenloos, telt dat dan als 'site-traffic 2' en 'app-traffic 7' voor die week? Hoe werken dergelijke cijfers?

edit:

Als we het gesprek niet aangaan hebben we helemaal geen inspraak/invloed. (en dan kunnen we bij de volgende wijziging weer met 200 man aangeven dat alles kut is en dat ze nooit naar ons luisteren)

Hier heb je natuurlijk een heel sterk punt.

@Pietje
Ik zit ook niet in de business maar heb in het verleden wel eens een website ergens voor laten maken (voor professionele doeleinden) en onderhouden. Eenmalige kosten sprak je toen van een 'paar duizend' euro, terwijl de vervolgens de jaarlijks terugkerende kosten meer in termen van 'paar honderd euro' viel. Je gaat mij inderdaad ook niet vertellen dat een spel meer dan 20.000 deelnemers heeft (of doen er met topcoach nog veel meer mee?) moeite zou hebben met die extra kosten naast een app.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Fraaie post Nasibal, je verwoordt mijn gedachten beter dan ik zelf doe ;)

Aan Topcoach NL doen maar liefst 38.456 mensen mee. Daar zitten denk ik ook de (gratis) proefperiode-lui bij die niet dokken.

Mr10B

'@Nasibal
Ik kan/wil niet voor Scorito spreken mbt hun intentie van het gesprek, maar op mij kwam het niet over alsof het puur de bedoeling is dat Scorito een presentatie geeft en dat we daar vragen over kunnen stellen. Het kwam op mij over alsof het idee een volwaardige discussie is (waarbij ik wel denk dat Scorito overtuigd zal zijn dat ze met hun argumenten ons kunnen overtuigen). Het is naar mijn beleving ook niet zo dat ze "bang" voor de inhoud zijn.

Om een wat completere recap van mijn overleg van vnv te geven: Het begon met een vraag van Scorito aan mij (er werd mij gevraagd om de kernpunten van ons bezwaar aan te geven). Daarna kwam er een mea culpa over de communicatie door Scorito waarin ze aangaven dat dit niet goed is gegaan en dat ze eigenlijk een medium missen waarin ze beter bonding met hun achterban kunnen creëren. Van daaruit kwam het voorstel om een sessie te houden met allen die geïnteresseerd zijn om het beleid te bespreken en ook zeker te discussiëren. Ik heb daarbij aangegeven dat ik daar enthousiast over ben.

Daarna heb ik een kleine preview gekregen en heeft hij oa een datasheet laten zien waarop ze baseren dat de desktopversie relatief weinig gebruikt wordt.

Mijn persoonlijke mening is dat het ook niet handig is wanneer ik als tussenpersoon (/ onofficiële pr functionaris van scorito :P) de informatie als doorgeefluik doorgeef. Een grotere groepsdiscussie lijkt mij veel interessanter. Als wij nu wel dieper op de inhoud waren ingegaan waren er gechargeerd gezegd drie opties geweest:
A) Hij had mij overtuigd met argumenten en ik zou nu als een soort stroman jullie overtuigen van het nut van de wijziging
B) Ik had hem overtuigd dat scorito een onhandige beslissing heeft genomen, en morgen had hij de website omgegooid (maar reëel gezegd, hoe groot is die kans na een discussie met één gebruiker).
C) Mijn argumenten overtuigden hem niet, en die van hem overtuigden mij niet en ik zou hier waarschijnlijk een door mij geframed verhaal neerzetten waarom ik Scorito kut vind.
Aan A en C hebben we imo niks, en de kans op B was imo nihil. Dus ik vind optie D) discussie met alle geïnteresseerder een veel betere uitkomst.

Al met al denk ik wel dat vanuit Scorito de achterliggende intentie zal zijn om draagvlak voor hun keuze te creëren, maar ze willen dat doen dmv een (open) discussie waarin zij daar ingaan met het idee dat ze met hun argumenten ons kunnen overtuigen. Net als dat wij erin gaan met de intentie om met onze argumenten hen te overtuigen. En ja, de kans is aanwezig dat de discussie niet helemaal in evenwicht zal zijn, het blijft een discussie tussen een bedrijf met meerdere ft medewerkers die vast niet over 1 nacht ijs zijn gegaan voor ze voor deze wijziging kozen vs gebruikers van een product dat € 10,- per jaar kost die vooral op basis van hun onderbuikgevoel/boerenverstand de discussie ingaan. (als ik er geld op in zou moeten zetten, zou ik zeggen dat de "professionals" de discussie zullen winnen, maar imo is dat geen reden om de discussie niet aan te gaan)

Mr10B

'---
Ik ben zo benieuwd hoe dit gemeten wordt. Als ik in een week tijd 2 keer 3 uur lang op de website zit te puzzelen, maar elke dag op de app wel even door de rennerslijst scroll gedachenloos, telt dat dan als ‘site-traffic 2’ en ‘app-traffic 7’ voor die week? Hoe werken dergelijke cijfers?[ /i]
----
Ik zou zeggen dit is een uitstekende vraag voor 8 maart ;)

Laatst gewijzigd
nasibal

'@MR10B

Bedankt voor de verdere toelichting. Ik volg je helemaal in je redenatie dat een panel natuurlijk een stuk sterker idee is dan een individu als doorgeefluik. Maar de vraag blijft hoe je als bedrijf dat panel wil gebruiken. Wil je vooral luisteren als bedrijf, of wil je vooral zenden?

Uiteraard verwacht ik niet dat we met een panel van actieve scorito-hobbyisten de koers van een commercieel bedrijf kunnen bepalen. Sterker nog, als dat wel zou zijn dan zou ik er ook graag voor betaald worden. Maar in je verhaal komt steeds weer het woord 'discussie' en 'overtuigen' terug. Het gaat mij helemaal niet om overtuigen. Ik wil feedback kunnen geven, waar zij vervolgens inhoudelijk naar luisteren en dan kunnen beslissen of ze er iets mee doen. Pas als aan beide zijden aan die drie voorwaarden voldaan wordt, wordt 'overtuigen' relevant. Op dit moment heb ik het gevoel dat aan de eerste 2 voorwaarden wel voldaan kan worden, maar uit al hun communicatie tot nu toe lijkt het er op dat de beslissingen al lang gemaakt zijn en vast staan. En dat kan, begrijp me niet verkeerd, dat is volledig aan hun. Ze hóeven niet de luisteren naar een stel bijdehandte puzzelaars natuurlijk :)

Maargoed, ik heb op dit moment natuurlijk alleen maar mijn eigen inschatting op basis van de huidige situatie en jouw verslagen en doe op basis daarvan aannames. Ik zal 8 maart dan ook zeker aanwezig willen zijn om te kijken hoe de sessie verloopt. Of ik sta te springen om mezelf eventueel beschikbaar te stellen als panellid (mocht dat uberhaupt aan de orde komen), daar moet ik nog eventjes een aantal nachtjes over slapen.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Complimenten MR10B!

Blijf het wel een bijzonder verhaal vinden.
Als de data en het verhaal achter de data klopt, dan was deze hele show er toch niet geweest? De show van de stortvloed aan reacties op het gamecenter. Op dat gegeven en op het gegeven verouderde website wordt dan deze hele koerswijziging gebaseerd. Ze geven nog niet echt blijk van dat die data of het verhaal erachter mogelijk verkeerd geïnterpreteerd zijn. We zijn behoorlijk wat verder in de tijd en anders dan een standaard reply zijn we niet veel wijzer geworden. Hopelijk bewijst het volgende gesprek het tegendeel.

Treenert

Of ik sta te springen om mezelf eventueel beschikbaar te stellen als panellid
Mijn zegen heb je. Je weet precies wat er speelt, kent alle ins en outs, komt gemakkelijk van je woorden af en vertegenwoordigt een gedeelde mening.

Ik denk daarnaast dat (een) indexspeler(s), zoals Starlynk en/of Pietje Precies, ook een toevoeging is/zijn voor je panel.

Laatst gewijzigd
1 2 3 4 ... 12 13

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.