Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 105 ... 258 259
Kip

Buyst

Huggyfonz

Heeft iemand een excel lijst met alle prijzen van renners, dit duurt zo tering lang om ze vanuit gamecenter allemaal over te nemen

Donnie D

Ik denk dat meerdere die wel hebben Huggyfonz. Je moet wat doen voor je gouden beker ;). 20 minuutjes en je bent klaar, formules en al :)

nasibal

Tering Lang is een Chinees

Risje89

Broertje van Noa?

marconeuvel

'@Witte Willem ik ben er ook nog niet helemaal over uit voor etappe 1. Sterke sprinters, of is het daar te zwaar voor?
Roglic en Pogacar zullen de laatste heuvel hoe dan ook van voren willen beginnen en zullen dus ook wel ergens voorin eindigen, maar de vraag is wie er doortrekt en voor wie dat te hard zal gaan.

@Huggyfonz als je via de zoekoptie even zoekt op 'Excel' vind je er een. Is hier een paar dagen geleden gedeeld door iemand.

Zadelpen

Zijn er mensen hier die aan crypto doen? Als het niet mag, of als spam wordt gezien, haal ik het wel weg. Maar deze kans wil ik jullie flitsvrienden niet ontnemen. Het is geen scam natuurlijk.

Weet nog een goede tip, het nieuwste defi project. Als je daar in investeert worden de liquide middelen volledig benut om ons een nog hoger Scorito budget te geven. Slim ingezet zal de Grand depart als een klontje klaren.

De Zadelpenning wordt binnenkort gelist op enkele grote crypto exchanges.

To the moooooonnnnn!

-Wielerfan

Bennett heeft een ontstoken patellapees,
wat doorgaans een slepende blessure is.

Geen tour voor Cavendish lijkt me een pure geldkwestie. Hij had Cav uitstekend kunnen gebruiken als lead-out & als sprinter mocht Bennett niet goed zijn. Het verhaaltje over de mentaliteit van Bennett lijkt me een lul verhaaltje.

Ik heb zeer m'n twijfels over Bennett als hij voor die 5 miljoen wel mee moet in m'n scoritoteam.🤔

Berend

Damn, ik ben heerlijk aan het puzzelen maar het zijn toch wel lastige dilemma's :-)

Carapaz staat er al heel lang in bij mij, maar de vraag is precies waarom. Hij is best duur met 4.5M en in de tijdritten stel je hem wss niet op. Dan houd je de pure bergritten over en het eind-AK. Ik heb hem er even uitgehaald, en dan heb ik geld over voor bijv deze wissel:

Carapaz + 1M klimmer + 1.5M sprinter => Porte + Gaudu + 2M sprinter [beide opties zijn samen 7M]

Dit levert me een extra jongere op naast Pogacar, of zelfs twee als ik Porte vervang door McNulty. Het levert een extra tijdrijder op en ik kan een sprinter "upgraden". De 1M klimmer die ik dan drop zal Nibali zijn in mijn geval.

Verder heb ik wel wat moeite met het opstellen van de eerste twee etappes. Bankpunten lijken onvermijdelijk omdat je al gauw een man of 12-13 hebt die een punchbergje op kunnen/willen ;-)
Moet ik minder puncheurs meenemen of is dat een logisch gevolg van het parcours.

Ik kan voor etappe1 nu opstellen: Alaflip, Sagan, Matthews, Colbrelli, Lutsenko, Kelderman, Kragh, Pogacar, Roglic, en in mindere mate misschien Porte, Gaudu, Uran ;-)

Weet je, negeer alles hierboven... Ik ga wss toch VdPoel of Van Aert er in kikken ergens en alles overhoop gooien!!!

:)

Berend

Over VdPoel en Van Aert gesproken, ik kan ze in mijn geval in theorie 1 op 1 wisselen voor Sagan + Matthews, maar ik verwacht persoonlijk dat die meer punten gaan opleveren uiteindelijk. Wel een hoger plafond voor Aert + VdPoel misschien, maar zeker als VdPoel eerder afstapt en Aert niet voor Groen gaat zal S+M toch wel de veiligere optie zijn?

Doet wel pijn, ik heb ze liever alle 4 mee, maar dan moet ik wss te hard snijden in het bergteam...

Laatst gewijzigd
Krul12

'@Wielerfan: Waarom zou je in vredesnaam Cavendish als lead-out uitspelen als je al de beste lead-out man ter wereld hebt?

Timvideo

Cavendish is natuurlijk tamelijk zinloos als lead-out. Is hij niet het type voor.

daanmeels

Wout van Aert zegt niet in orde te zijn en gaat niet meesprinten in massasprints. Is Matthews een goede vervanger? Gaat hij wel voor de groene trui?

arnoldv

De intenties van Matthews zijn nog openbaar gemaakt dacht ik.

oborobo

8 sprinters overdreven?
Vind 7 al eigenlijk teveel.

La Primavera

'@Zadelpen Blijkbaar ben ik weer op het hoogste punt ingestapt. Sinds je bericht is de Zadelpenning met 50% gekelderd.... als dat maar geen voorbode is voor de Tour.

Marcus L.

Zei Wout vorig jaar niet iets soortgelijks? Niet willen sprinten, want klassement Roglic belangrijker. Om vervolgens voortdurend mee te doen.

Edv

waarom duurt het zo belachelijk lang voordat de namen zijn aangepast en vroeger kon je dat gewoon zien rechtsonder kan dat nu ook nog ergens?

PBA

Heerlijk dat gepuzzel. Team grote deels klaar. Grootste vraagteken: Wout van Aert. Weet het echt nog niet. Gaat niet voor groen. Scoort op itt. Kans op dagen in het geel. Wint misschien 1 a 2 etappes, teampunten. Of ik neem een topsprinter (Demare/Ewan) naast Bennet. Bennet niet geheel fit. En dan wissel ik een goedkope sprinter in voor Bessenger voor compensatie van Aert op itt. Ben benieuwd hoe Wout het vandaag doet. Dilemma!!

Ragnar Lolbroek

'@ Marcus L. Ja dat zei en deed Wout inderdaad. Maar vorig jaar was Wout overduidelijk in topvorm. Dit jaar sukkelt hij met de blinde darm. Zowel ploeg als renner getuigen dat de vorm dit jaar niet hetzelfde zal zijn als vorig jaar. Vorig jaar kostte Wout 1,5miljoen en was hij makkelijk te combineren met je sprintteam en klimteam. Dit jaar kost hij 4 miljoen en is dus al wat moeilijker in te passen. In die 4 miljoen is m.i. een ideaal scenario verrekent waar Wout meesprint, tijdritten wint en teampunten van Roglic opscharrelt. Met de huidige gerapporteerde situatie (door ploeg en renner) kan dat ook stevig tegenvallen.

Marcus L.

'@ Signore Cipolla Dat van de blinde darm is bekend. Sukkelen wil ik het niet noemen, het gebeurt je en hij herstelt normaal. Wel een andere voorbereiding dan gewenst. Maar: hij reed prima in het voorjaar, is gewoon op hoogtestage geweest. En dan: we hebben beteren voor de sprints. Wie dan? Teunissen! Geloof ik niets van…

Wout is zeker een gok met 4 miljoen, een hele dure. Maar voor mij wel twee kanten op… En dan vind ik het dus lastig om verhalen vanuit Wout en ploeg vooraf op waarde te schatten gezien vorig jaar.

Marcus L.

Als ik Van Aert erin klik maak ik in ieder geval waarschijnlijk dezelfde fout als met Evenepoel in de Giro. Weten dat je het beter niet kunt doen, maar toch doen.

arjenzvob

Ja, zoiets als met Bernal bedoel je Marcus....

Ik ben geen medicus, maar de voorbereidingen van wielrenners zijn zo minutieus. Zo'n operatie aan je blinde darm tussendoor is gewoon niet fijn en doet wat met je lichaam, ook al ben je topsporter. Ja, hij heeft een groot herstelvermogen maar hij geeft zelf al aan dat de conditie niet is wat het zou moeten zijn. Hij gaat niet voor massasprints. Gaat niet in het hooggebergte helpen. Wanneer ga je hem dan opstellen? Openingsweekend geeft hij ook aan net tekort te gaan komen waarschijnlijk. En teampunten worden pas interessant als Roglic geel heeft, en dat is toch ook geen 1, 2 3tje.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

'@Marcus: Dat sukkelen had ik mss genuanceerder kunnen verwoorden. De Wout-Tour2020 vs de Wout-Tour2021 blijft voor mij wel een beetje een hoge vorm + lage prijs --> veel punten vs mindere vorm + zeer hoge prijs--> .......punten.

Pantano

'@oborobo Denk dat je zeker 8, maar eigenlijk 9 sprinters mee moet nemen. Door valpartijen gaan er altijd een paar verloren en je hebt zoveel sprints deze tour.

Als je maar 7 sprinters meeneemt en er vallen er 2 weg moet je ineens 4 plaatsen gaan opvullen met klassementsrenners.

1 2 ... 105 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.