Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 107 ... 258 259
Mcburnie

Selectie momenteel met maar een puncher, allaphilipe.
Wacht nu nog met smart op de prijs van walscheid en greipel. Denk dat vooral walscheid een leuke opvuller kan zijn voor tijdrit en vlakke etappes.

Tot mijn spijt ion izzagire eruit moeten klikken om toch iets meer balans in het team te krijgen net als soren kragh
Alleen lustenko en Cattaneo van de 750k’ers staan er nog in.

Daarnaast steeds meer aan het dubben over de verhouding. Ga denk toch voor 8 sprinters waarvan de heuvel en goedkope sprinters.
Verder 6 echte klassement mannen en 2 iets mindere renners die voor klassement gaan en daarbij Cattaneo en allaphilipe die eventueel klassement kunnen rijden.

Nu hopen dat ik niet teveel fomo krijg voor het missen van van der poel, anders zou ik hem ruilen voor gaudu en het hele team omgooien. Ben dan bang dat ik in de breedte te kort kom, zoals hier al eerder door iemand werd aangeven, de nadruk op vee punchers is misshcien beetje overdreven. Genoeg klassementenmannen zullen in zo’n etappe ook gewoon in de punten rijden namelijk

nasibal

Welke van deze kopmannen haalt de meeste punten?

Woods
Hamilton
Haig?

Graag onderbouwing?
Je kan steeds een privebericht sturen

MVG

Stijn

Stijn,

zet anders even je scorito-inlog op het forum. Dan vullen wij je pooltje wel in en kan jij met de eer strijken tussen je vriendjes :)

Ben je het daarmee:

EENS
ONEENS

graag onderbouwing.

oborobo

jlmr1990
Carapaz ipv Thomas?

La Primavera

Stijn,

zet anders even je scorito-inlog op het forum. Dan vullen wij je pooltje wel in en kan jij met de eer strijken tussen je vriendjes :)

Ben je het daarmee:

EENS
ONEENS

graag onderbouwing.

*MVG

Nasibal

nasibal

'@La Primavera

Ga je nou uit mijn naam de groeten doen?

@Stijn
Als je wil kan je La Primavera Pm'en, hij helpt je graag verder :)

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@henknijboer, je selecteert alleen Ala als puncher, paar regels verder, Lutsenko.. is ook puncheur (en aanvaller) of wat is je plan met hem?

@nasibal, Ben je er Ff klaar mee? :-)

KV

'@zadelpen

Welke 2de P’er zie jij bij B?

De P met het grote verzet doet niet mee

Zadelpen

Pello en Poels.

AKA34

Fraile is Spaans kampioen

Ludi

Das fraai

Mindless

Poels schijnt te gaan knechten.

Mcburnie

'@thomberg, ja lutsenko en andere renners zijn ook punchers.
Bedoel meer dat ik van de drie veelbesproken punchers (als, MvdP en WvA) alleen ala meeneem. Lees hier toch veel mensen die minimaal 2 van die drie meenemen.

Ik denk dat dat niet hoeft door het op te vangen met klimmende sprinters, lutsenko en andere klassementsmannen.

AKA34

Je kan WvA twijfelachtig noemen, maar hij rijdt toch maar weer op kop van het BK. Hij heeft dus zonet aan de voorwaarde die ik gesteld had voldaan en gaat mee in m'n team. Daarmee is de laatste kwestie opgelost en kan de tour beginnen wat mij betreft. Met misschien zelfs WvA in de Belgische kampioenentrui.

Thomberg

'@henk, ah check ik doe hetzelfde overigens

MChappel

Wat denkt men van Lucas Hamilton? Yates heeft Giro al gereden en zal voor wat etappes gaan, zou Hamilton hier voor hem moeten knechten of zou hij wel eens voor een Klassement kunnen gaan? Heeft dit jaar al een aantal leuke uitslagen gereden. Ik twijfel, wat denkt men?

AKA34

Hoplaaa dikke bal Wout!

Mindless

'@AKA34, gatver, ik had 'm er net uitgeklikt...

RemcovanderMaas

Allemaal van Aert erin zetten :-)

La Primavera

Tja.. hij legt Theuns erop in de sprint. Dat zegt nou ook weer niet alles hè.

KV

Iedereen Mathieu eruit en Wout erin zeker nu ? Dat miljoentje verschil wordt wel weer een heuse puzzel ;-)

daanmeels

Net blij dat ik van Aert eruit heb gehaald, wint die de sprint in het BK.. Tja wat is wijsheid?

Astarloa

Een 1 tegen 1 sprint tegen Theuns he? Sterk gereden absoluut, maar voor mij nog altijd geen reden om hem mee te nemen voor die paar etappes waar die kan scoren.

AKA34

'@La Primavera
Klopt, zegt niet alles. Dit zal zijn vertrouwen echter wel een enorme boost geven. Het geeft ook aan dat hij op de goede weg terug is. Dit in combinatie met zijn moeilijk vervangbaar profiel (puncher, tijdrijder, ploegmaat Roglic), maakt dat ik denk dat hij toch weer een sleutelfiguur wordt in deze Tour.

Rawolf

De keuze MvdP En WvA is wel moeilijk te verantwoorden. Alaphilippe neem ik helemaal niet .Maar vandaag is de keus tussen die 2 veldrijders er niet makkelijker op geworden.

Odin

Ik wil gewoon graag Greipel in me team zetten! Duurt behoorlijk lang voor dat hij er tussen wordt gezet.

1 2 ... 107 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.