Selectie momenteel met maar een puncher, allaphilipe.
Wacht nu nog met smart op de prijs van walscheid en greipel. Denk dat vooral walscheid een leuke opvuller kan zijn voor tijdrit en vlakke etappes.
Tot mijn spijt ion izzagire eruit moeten klikken om toch iets meer balans in het team te krijgen net als soren kragh
Alleen lustenko en Cattaneo van de 750k’ers staan er nog in.
Daarnaast steeds meer aan het dubben over de verhouding. Ga denk toch voor 8 sprinters waarvan de heuvel en goedkope sprinters.
Verder 6 echte klassement mannen en 2 iets mindere renners die voor klassement gaan en daarbij Cattaneo en allaphilipe die eventueel klassement kunnen rijden.
Nu hopen dat ik niet teveel fomo krijg voor het missen van van der poel, anders zou ik hem ruilen voor gaudu en het hele team omgooien. Ben dan bang dat ik in de breedte te kort kom, zoals hier al eerder door iemand werd aangeven, de nadruk op vee punchers is misshcien beetje overdreven. Genoeg klassementenmannen zullen in zo’n etappe ook gewoon in de punten rijden namelijk
Woods
Hamilton
Haig?
Graag onderbouwing?
Je kan steeds een privebericht sturen
MVG
Stijn
Stijn,
zet anders even je scorito-inlog op het forum. Dan vullen wij je pooltje wel in en kan jij met de eer strijken tussen je vriendjes :)
Ben je het daarmee:
EENS
ONEENS
graag onderbouwing.
'@thomberg, ja lutsenko en andere renners zijn ook punchers.
Bedoel meer dat ik van de drie veelbesproken punchers (als, MvdP en WvA) alleen ala meeneem. Lees hier toch veel mensen die minimaal 2 van die drie meenemen.
Ik denk dat dat niet hoeft door het op te vangen met klimmende sprinters, lutsenko en andere klassementsmannen.
Je kan WvA twijfelachtig noemen, maar hij rijdt toch maar weer op kop van het BK. Hij heeft dus zonet aan de voorwaarde die ik gesteld had voldaan en gaat mee in m'n team. Daarmee is de laatste kwestie opgelost en kan de tour beginnen wat mij betreft. Met misschien zelfs WvA in de Belgische kampioenentrui.
'@La Primavera
Klopt, zegt niet alles. Dit zal zijn vertrouwen echter wel een enorme boost geven. Het geeft ook aan dat hij op de goede weg terug is. Dit in combinatie met zijn moeilijk vervangbaar profiel (puncher, tijdrijder, ploegmaat Roglic), maakt dat ik denk dat hij toch weer een sleutelfiguur wordt in deze Tour.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.