Scorito Tour de France 2021

1 2 ... 108 ... 258 259
Stijn Lemmens

Van Aert wat doe je nu!

Ik trek mijn haar uit!

Wat nu?

Wout Geuns

WVA BELGISCH KAMPIOEN nu ga ik hem toch meepakken

arjenzvob

'@Stijn

Pruik nemen of kaal blijven.

RemcovanderMaas

Gunstig als je al weinig / geen haar hebt, dan heb je dat probleem niet

basnijhuis

Voor alle zenuwpezen die al 2 dagen aan het zeuren zijn dat er geen renners worden toegevoegd?

Hebben jullie geen weekend?

Amen

RemcovanderMaas

Bas, dat is juist het probleem ….. tijd te veel :-)

Pietje Precies

Dat Scorito een stuk meer deelnemers dan normaal heeft is ook hier goed te merken...

nasibal

'@Thombeg

Haha ja was ik, excuus ;)

@Iedereen

Hup hup, snel Wout klikken!

Ludi

Paniek paniek 🔥😂🍿

Drostje

Degene die hier nu sarcastisch gaan roepen dat je 'm erin moet klikken zijn waarschijnlijk dezelfde wijsneuzen die Bernal links hebben laten liggen afgelopen Giro

Aardappel

Hahahaha potverdorie Wout. Nu laat je me weer twijfelen..

Mindless

Een sprinter als Ewan rijdt denk ik 6/7 sprints naar een top3 en haalt dan zo'n 250-300 punten binnen. Hij zal weinig klassementspunten opleveren en heeft geen extra's als teampunten of kopmanpunten (laatste is hooguit een klein plusje).

Wout rijdt denk ik 4 keer top 3 en haalt daar ook al wat klassementspunten mee binnen en komt dan op zo'n 200 punten uit.

Echter bij Wout zie ik dit puntenaantal als zijn ondergrens en bij Ewan als z'n bovengrens. Niet gek misschien als je teambalans het toelaat om een dergelijke wissel door te voeren.

Rawolf

Pogacar heel slecht nk gereden. Zit serieus te twijfelen om m thuis te laten. Ook maar een mens toch?

In de tijdrit verslagen door Polanc en in de wegrit eraf gereden door Tratnik en Mezgec

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Haha, "eraf gereden" alsof hij zich wil inspannen voor een 3e plek. Hij ging van de 1e km in de aanval en maakte enorm veel tempo om Polanc in een goede situatie te brengen.

Rawolf

Nou ja Mezgec heeft zowat elke ronde in de achtervolging gereden dus die heeft ook zat energie verspilt.

Antonini

Ik neem Pogacar ook niet mee, ook geen vdPoel. Ik ga mn klassement team definitief bouwen rondom vAert, Porte en Quintana.

daanmeels

Ik heb nog 3 plekken over. Ga kiezen tussen Mcnulty, Bissegger, O'connor, Porte en Konrad. Wie pakt de meeste punten?

La Primavera

'@Daan Meels Ik zou zeggen vul het in in deze formule en je komt er. Succes gegarandeerd!

3ab + c = 21(8d+6e+2f) + 5

Laatst gewijzigd
vevie

Ik neem Pogacar ook niet mee, ook geen vdPoel. Ik ga mn klassement team definitief bouwen rondom vAert, Porte en Quintana.

We geloven je niet, Anton. Niet eens een beetje.

Thomberg

'@nasibal, geen probleem joh, ik snap het wel. De hele tijd dezelfde vragen als: Coquard, Colbrelli en Matthews kunnen allemaal een heuvel aan (so far so good), Coquard werd ooit 4de in AGR (ok, goede research) wie van hen pakt in een klimrit een keer een 16de plek vanuit de ontsnapping?? Hahaha

Of nog een betere, nu Fraille Aranburu eraf sprint, betekent dit dat hij op het vlakke de sprinter van Astana is? 😂

De echte discussies sneeuwen zo onder… en dat is jammer.

WVA komt er bij mij toch niet in. Terecht punt van Mindless, maar dat is meer een reden om Ewan niet te nemen!

InHetGeel

Wat een klasbak is die van Aert toch. Erg knap na zo'n blessure er meteen weer te staan. Na zn val in 2019 waren er ook grote twijfels voor de klassiekers, maar toen stond hij er ook gewoon meteen. To van Aert or not to van Aert lijkt een belangrijke beslissing voor velen, en grappig om te lezen dat er zowel strenge van Aert evangelisten zijn als gedecideerde nee-zeggers. De polarisering in de samenleving dringt ook door tot scorito :)

Ik zit in het nee kamp. Zie gewoon niet in hoe hij op dit parcours, met deze "teamorders" en doelstellingen zijn geld waard gaat zijn. Ook al is hij in topvorm. Ik zie alleen zekerheid in etappe 1, 2, 5 en 20. Misschien 7 en 14 als dat uitgedunde sprintjes worden, maar das ver van zeker. Hij pakte afgelopen 2 tours veel punten (voor 1,5 mil), omdat er toen juist veel van dat soort sprints inzaten en/of de gele trui lang in de ploeg zat. Stel je hem dan op in de (minder zware) bergritten ten faveure van een klassementsman/klimmer? Dat lijkt mij een groot risico op een 0 als rog niet in het geel rijdt. Die "verdwaalde" punten uit bergritten tel ik daarom niet mee. Stel je hem op in de 8 (!) vlakke sprintritten met kans op meesprinten. Ook dat is weer roulette met grote kans op een 0.

Het voelt vreemd om de 2 beste en tofste renners uit het peloton, Wout en Mathieu, niet mee te nemen, maar common sense zegt mij dat het de beste keus is voor de balans over 21 etappes.

Laatst gewijzigd
Thomberg

'@inhetgeel, mooi verwoord. De 0-punten dagen van WvA zijn voor mij ook de doorslag. Scheelt daarnaast een hoop frustratie. Je weet op 1,2,5,20 na gewoon niet wanneer hem op te stellen..!

mrtheyoung

ja vind het ook lastig, ik heb van de top 3 van de 1e 2 etappes zullen we maar zeggen alleen flip mee genomen. geen wout en geen mathieu. Kan nog veranderen , maar voor nu probeer ik er af te blijven.

zit meer aan te pappen met die sprinters, Ewan vs Bennet, Ewan vertrouw ik voor geen meter, ben bang dat die het na 1x winnen wel genoeg vind. Bennet zit vooral met zijn blessure . En ze zijn te prijzig voor gokjes.. Misschien toch alleen Demare meenemen die altijd kopman maken en de wielergoden verzoeken die jongen op zn fiets te laten zitten..

Verder nog wat interviews/selecties en rpijzen afwachten en dan zijn we er (hopelijk) klaar voor.

Aardappel

'@inhetgeel

Kan het zelf niet beter verwoorden. Exact de redenen waarom ik toch geen Wout meeneem.

Haha en inderdaad, voelt zonde om zowel Mvdp als Wva niet in het team te zien.

Arne Riis

'@Inhetgeel: WvA, MvdP, Flip, Carapaz, Superman... Ik laat al mijn favoriete renners thuis. Met pijn in het hart en een balende blik op mijn bikkelharde calculator. Eigenlijk zou ik twee Scoritoteams willen maken, een met het hoofd en een met het hart. Interessant om te zien welk het aan het einde het beste doet.

1 2 ... 108 ... 258 259

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.